Ik heb trouwens frikadellenvlees in de aanbieding!!!
Beauty heeft gister Frits omgetrokken (eigenaar wei enz.) toen hij Beauty binnen wilde zetten.
Vandaaf liet hij zich braaf vangen... ik heb m laten grazen aan de longe (hij is nog omgevallen toen hij zich raar draaide in het touw) maar toen ik hem weer uit de wei wilde halen even later om naar stal te brengen kwam hij naar me toe, maar als ik m wilde pakken rende hij weer weg. We hadden geleerd dat als hij wil rennen dat hij dat dan ook maar moet doen. we hebben dus de wei afgezet met touw (ik moest het vasthouden) en mn moeder liet m rennen... hij rende steeds door het touw heen en dook er snel onderdoor, wat hij de vorige keer niet deed.
Maar toen werd mn mam heeeeeel kwaad en liet m nog harder rennen, Beauty rende richting hek... keek en zonder aanloop is beauty over de omheining van ruim 1 meter gesprongen!!!!!! ik schrok me dood en zag het al voor me dat hij de hei op zou rennen en dat ik m kwijt was.
snel hebben mn mam en ik grote open stukken geblokkeerd met kruiwagens want beauty stond te eten, toen ik naar hem toe liep rende hij weg en gelukkig rende hij daarna de wei weer in. Maar toen had ik m nog steeds niet. Intussen had ik ook Frits gehaald en die kwam er bij in de wei. We hebben hem toen met zn 3-en in zn schuilding gedreven en daar heb ik m kunnen pakken... hij deed weer heel bangig echt stom. Toen ik m had heb ik m in de stal kunnen zetten, maar ik was echt kwaad. Ik had net nog gezegd dat hij zo lief en braaf was de laatste tijd en toen sprong hij gewoon over de omheining.