Nou, dat gaat lekker daar
. Heeft Koos zijn tanden niet beschadigt Jet??
Ik ga er maar vanuit dat jullie ook een verslag van mijn les willen lezen dus bij deze.. leest en huivert..
De les op zich was heel saai en vooral koud (regen en dan in de buitenbak rijden)! saai omdat we achter elkaar aan moesten sjokken en om de beurt van de groep weg moesten rijden en weer aansluiten. eerst 1 keer in draf en later 1 keer in galop (ik zat op het grootste paard dus dat waren al snel 20 hele sprongen). Ik kreeg een compliment van de instructrice dat ze Boston zelden zo netjes had zien galoperen, en toen hij ertussenuit wilde sneaken naar de rest van de groep (daar zijn ze heel goed in...) had ik hem goed onder controle en mijn zit was helemaal goed... nou dat is echt de eerste keer dat ik een compliment over mijn zit krijg.. normaal is het altijd, achterover zitten druk jezelf in het zadel. Nu is het aan de andere kant ook niet zo raar dat ze dat zei want vergeleken bij de rest van de groep zat ik ook achterover. Echt elke ruiter (en het waren gene beginners) zat in galop voorover gebogen. Verder hebben we nog zonder stijgbeugels moeten rijden, in draf en galop, en een sprongetje van 20 cm ofzo gemaakt, joehoe...
Elk paard heeft daar ook een martingaal om, vraag me niet waarom...
Wat mij betreft niet echt voor herhaling vatbaar ik ga maar op zoek naar een andere manege.
Gijs heeft wat foto's gemaakt voor het bewijsmateriaal. ze zijn met de telefoon gemaakt dus niet echt goede kwaliteit.