Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), en hij kijkt altijd zo lief... het is gewoon een super braaf en lief paard. Altijd even knuffelen, zal nooit een mep uitdelen, kun je alles mee doen. Hij loopt tegenwoordig alleen voorop als ik de paarden binnen haal. Hij vind zijn stal zelf wel. Dat hoef ik met mijn merrie niet te doen!
(er valt hier met dit weer niet echt te rijden, morgen eens kijken of het niet te glad is voor een buitenritje)
) dan gaat lichtrijden inderdaad vanzelf. En hij schommelt.
Dat gekke loopje met zijn achterbenen ha ha ha!
) 
. Want m'n !@#$**computer ging een hele tijd geleden kapot en hij werd toen weer gemaakt maar als ik op Bokt kom (en ook sommige andere fora en sommige profielensites ofzo) dan komt er alleen een wit scherm
. Ik zit nu op m'n moeder's kantoor op de computer en gelukkig ik kan weer op Bokt.
.
. We hadden als leiding Franny en Jasmijn.
.
en het was ook alleen bij Choco. Dat was dus elke dag zo behalve de 2 laatste dagen toen heeft het dekje gewoon heel de tijd goed gelegen. Ik had toen ook een wat dikker dekje gepakt dus misschien lag het daar aan maar toch heel irritant
. _STS_Angels_ schreef:Wat is de site ook alweer?

).

Ze hadden LC gebeld en die hadden mijn nummer gegeven.