manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:42

Uhm, op mn werk, bij t paardje of slapend in bed Haha!
Maar nu ben ik dr weer hoor!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:36

Eejj annemijn waar ben jij al 2 dagen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 19:07

uhm de afgelopen twee dagen... thuis Haha!
Haha tja vakantie hè; maak niet egt heel spannende dingen mee, dus wist even nix te melden op bokt Tong uitsteken (nu nog steeds niet trouwens...)

*alhoewel; ik wil nog even melden dat Anne sinds gister eindelijk weer een beetje kan bukken zonder enorme last van der rugspieren te hebben. Verder kan ik nu ook weer wat dingen uit kastjes pakken zonder t meteen uit mn handen te laten vallen van de spierpijn Haha! Haha, paardrijden is leuk! (t Tankje was denk ik alleen even iets te veel van t goeie, zo meteen na de vakantie Clown)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:19

Ehm waar ik was? Ik vrees dezelfde post als Thirz: werken, paarden, zwemmen, slapen, werken, voetbal kijken, werken, paarden! Ook niet al te veel te vertellen, ik zal er eens even over na gaan denken Clown
O ja ik weet het! Maandagavond was wel heel spannend! Ik ging tijdens die stortbuien en onweer proberen Boris binnen te krijgen vanuit de wei... Nou dat was een belevenis! Hij wilde eerst niet mee en bleef stokstijf staan. Daarna begon het te rommelen en bij de eerst volgende klap vloog hij vooruit! Na een aantal pogingen heb ik hem dan binnen gekregen, maar hij was dus echt bang! Arm paard!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 19:26

Haha wat een saaie mensen dan als je dat zo leest hè Tong uitsteken
*Zeg cis, jij hebt nog een hoop te vertellen én te laten zien: Denemarken foto's, vakantie foto's! hup hup Haha! Gwoon een beetje plannen en je hebt ineens tijd zat om die foto's te plaatsen. Je wil t, je kan t (Op scheldemond 3 jaar lang er in gestamp; Plannen!! dus je kan t nog nie verleerd zijn Knipoog )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:28

En nu ga ik naar bed.....ik ben echt heel erg moe Slapen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:35

wat een verhalen allemaal zeg, moest weer erg veel bijlezen, en heb nu al geen idee meer wat er op de eerste pagina's stond......nou ja, heb toch niet zoveel te vertellen.....heb een beetje een hoofd dat overloopt, letterlijk en figuurlijk, ben namelijk ziek, erg verkouden, en te veel stress op t werk, geen goeie combi......
Wanneer gaan we weer eens iets leuks doen????Enne iemand nog zin om mee te gaan op vakantie?????

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:36

Euhm zaterdag houd neline haar verjaardag, wie gaat er mee naartoe?
Ik heb dr gisteren gesproken op de bruiloft van vrienden die hun ook kennen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:46

Ah Mariekje Ach gut Snel weer beter worden hoor!
Heb best zin om mee te gaan op vakantie Ja Alleen tja.. school hè! Ik zou natuurlijk vrij kunnen vragen Knipoog

"Mam?!"
uhm, nee ik kan niet vrij vragen Clown

Citaat:
Wanneer gaan we weer eens iets leuks doen????

Verzin eens een leuke dag, mariekje! Ik heb wel zin in om wat leuks te doen *LOL*
Hihi Zaterdag!? doen we alvast een voorproefje Haha! (ondertussen ben jij al helemaal kip lekkr, fris en fruitig én op en top fit!!)
Nel der verjaardag natuurlijk, en miss nog ff de stad in? (haha tja anders hebben we natuurlijk last van ontwenningsverschijnselen hè Knipoog & het is goed tegen de stress gevoelens en verkoudheidsbacillen Ja )
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 24-08-06 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:46

ja bar, dat stond al 3 pagina's hiervoor

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:47

ja bar, dat stond al 3 pagina's hiervoor

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:07

Wanneer zet iemand weer si leuke foto''s er op :p

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 15:13

ja, waar blijven al die Beekse bergen foto's hahaha.......? Bloos Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:20

Nou Bar, wij gaan ook naar Nel hoor, we weten alleen nog niet helemaal hoe en wat!

Ik heb vannacht echt maar 3 uur geslapen op mn werk: kinderen waren allemaal bang voor het onweer en wilde bij mij in bed slapen. Beetje jammer dat dat niet ging! Toen gingen ze maar heel de tijd op de gang spoken, heel irritant! En vanmorgen kreeg ik ze natuurlijk met geen mogelijkheid wakker....heerlijk toch he, die kids Vork
Dus vanmiddag toch maar ff bijgeslapen!

Tja, ik heb nog wel een paar leuke beekse bergen foto's hoor:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tong uitsteken

Nu die van jou nog Marieke!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 17:32

leuke foto's Thirz Ja Haha mét druk pratend tof type Tong uitsteken Ben benieuwd naar jouw foto's mariekje!

Arme lieve kids, helemaal bang, durven geen oog dicht te doen en ze mochten niet eens met zn allen bij jou in bed komen slapen! Flauw hoor Knipoog
Haha schijn ik vroeger ook zo'n dwingelandje geweest te zijn Clown Ik kon egt niet gaan slapen als ik alleen was, dus moest mn moeder bij mij in bed komen liggen (lees; zich met bolle marcelle buik op t randje van mn bed nestelen) En als ze dan dacht dat ik sliep, kon ze pas weg. Gelukkig merkte ik dat meestal al snel en riep nog voordat ze bij de deur was dat ze terug moest komen. Of ik stond binnen 5 minuten weer benee stond; Ik ben alleen Verdrietig
gelukkig is t allemaal nog goedgekomen met me, kan netjes alleen slapen én ik dwing nooooit meer Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:23

Hoe laat gaan jullie vnaaf naar Nel toe?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 16:52

Tjee, tis weer stilletjes hier...
Iemand nog iets leuks/ spannends/ grappigs te melden?
Citaat:
Haha tja vakantie hè; maak niet egt heel spannende dingen mee, dus wist even nix te melden op bokt (nu nog steeds niet trouwens...)

Tja heb nog steeds vakantie, en nog steeds niets te melden... Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:46

Tja, heb ook niet zoveel boeiends te melden. Het verkoudsheidsvirus heeft weer toegeslagen, dus ik zit aan de thee met honing en dropjes. En vanaaf duik ik maar vroeg mn bedje in, hopen dat het morgen weer beter gaat Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb nog wel een paar foto's van Nous aan de bijzet, dus zal eens kijken of ik die kan uploaden!
Laatst bijgewerkt door Thirz op 28-08-06 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 19:50

Ah je treft t wel hoor.. én zieke amandeltjes en dan nu ook weer die verkoudheid erbij Ach gut Maar met die honing en die dropjes erbij, moet t goed komen tog?! Beterschap!

En ik ben zeer benieuwd naar de foto's Thirz! Ja

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:18

Met dank aan Bianz voor de instructies & de spulletjes Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder commentaar laat ik aan jullie over, maar ze deed het heel goed voor de 1e keer Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:34

Nous! Heb je de foto's ook al gezien Kim? Je hebt echt een superpaard voor longeren met bijzet hoor; ze deed het echt helemaal goed voor de eerste keer! Ineens hoefde ze niet meer constant te scheuren, maar kon ze ook lekker relaxed met d'r koppie naar beneden.
Hoorde dat het leuk was bij Nel! Was ze ook blij met de cadeau's?
Ik heb ook een super weekend gehad bij m'n familie in de Achterhoek. Ontzettend veel gedaan; naar een concours geweest, 's avonds een verlichte gondeltocht gezien, wezen zwemmen in een tof zwembad en last but not least: heerlijk paardgereden!! Op het paard van m'n ene nicht samen met m'n andere nicht in de bak gereden en daarna nog lekker het bos in. Heerlijk zo'n paard van minimaal 1.75 m hoog (weet niet hoe groot hij precies is, maar hij was een reus Haha! ): mijn ideale maat. Ook weer fijn om eens de gangen van een paard te voelen; dit past toch meer bij me dan een pony, het voelde als vanouds! Meteen dressuurles van m'n nicht gehad (die heeft weet ik veel hoe hoog gereden); heerlijk aan de teugel, wijken, allerlei oefeningen, te gaaf! Het bos in daarna was ook te gek. Hahaha jullie worden vast gek van m'n verhaal, maar het was ook zo leuk! Zei al tegen m'n andere nicht, waar het paard van is, ik neem hem mee! Helaas ging dat toch niet door... ook al rijdt zij hem niet vaak, mijn andere nicht wel dus ja, helaas! Maar snel weer langsgaan dus Lachen (haha ook voor m'n familie hoor; die zijn minstens zo gezellig, maar ja die paarden... hihi)
Verder morgen een dagje vrij! Naar de paarden (Nero loopt voor de verandering weer eens kreupel, maandag het echt niet normaal. Hij had gescheurde hoeven en zijn ijzer linksvoor er af gekregen. Maandag hoefsmid geweest, maar kreupelheid kan nog wel even duren nu. Het zit weer mee!), naar de stad om cadeau-ideeën op te doen voor bruiloft van Emily en bij Tamara eten. Daarna nog 2 dagjes werken en dan weekend! Feestje van Chris en daarna gaan we nog wel de stad in he Mariekje?
Dit was 't weer voor vandaag! Doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 12:05

Super Bianz! egt fijn dat je zo heerlijk gereden hebt op je reus Tong uitsteken Geen last gehad van je knie gehad, tijdens of na t rijden? *zeg, heb je foto's? Lachen
Jammer dat Nero weer kreupel is (tja, blijkt maar weer.. t kan gwoon nooit allemaal goed gaan. Hier nu ook; voel me egt top, wordt onze cavia gisteravond ineens ziek, vanmorgen allemaal toevalletjes enzo.. en nu weg Verdrietig )

Nous ziet er zo braaf uit op die foto's, lekkr relaxed aan t werk aan de longe (tja voor zover ik daar verstand van heb, ziet t er dus goed uit OK dan! )
én als t mogelijk is gaan we natuurlijk wel even met zn allen stappen! is egt al weer zooo lang gelee (uhum 3 weken Clown ) Heb er zin in Go jij! Go jij!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 17:17

oh Annemijn wat verdrietig van je cavia.....ook al vond ik m eigenlijk een beetje eng.....(maar dat lag niet aan de cavia hoor....vind alles kleiner dan een kat eng.......)
Bianz, leuk dat je nog komt naar Chris zn verjaardag, wist niet of je er nog aan dacht....zaterdag komen er niet zo heel veel mensen, we hebben alles heerlijk versprij/eid, morgenmiddag wat, zaterdagmiddag wat en zaterdagavond wat, anders kunnen we niks kwijt......
Maarre weet niet of k daarna mee ga stappen hoor, komen kennissen van ons en weet niet hoelaat die weggaan, en vind ook niet dat k t kan maken om te zeggen, ja sorry maar ik ga nu weg, toedeloe.......
Weet je al of je barbeque nog doorgaat Thirz??? Leuke foto's trouwens van Nous, ziet er goed uit (hihihihi, Thirz snapt m nu wel hahaha)
Zal binnenkort ook eens mijn beekse bergen foto's plaatsen, al vond ik dit wel een beetje weinig hoor, wel 3!!!!!!!!!! hele foto's....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 19:59

Haha tja mariekje jij hebt al wel 0 hele foto's geplaatst Clown Knipoog

Ja was vanmorgen idd even down, maar ik voel me nou al wel weer wat beter hoor. T was zowiezo altijd al meer mn moeders cavia.. (want we hadden natuurlijk de 3 kinders toen verdeeld en deze was van mn moeder) maartog, blijft triest!

Zou wel heel tof zijn als je wel mee kon gaan stappen, maar ik snap ook wel dat je bij de visite wil blijven. Nouja hopen maar dat de visite niet al te lang blijft, kan je tog nog even gezellie de stad in om te party-en Go jij! Go jij! Whieie!
*beetje jammer dat ik dan maandag weer naar school moet, maarja.. sla me der wel doorheen Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:03

Ahhh zonde van je cavia Anne, gecondoleerd!
Ik ga zaterdag wel uit! In ieder geval, ik hoef eindelijk een keer zondag niet werken, dus kan ik weer een beetje feesten Knipoog!