Maar nu ben ik dr weer hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(nu nog steeds niet trouwens...)
Haha, paardrijden is leuk! (t Tankje was denk ik alleen even iets te veel van t goeie, zo meteen na de vakantie
)
Gwoon een beetje plannen en je hebt ineens tijd zat om die foto's te plaatsen. Je wil t, je kan t (Op scheldemond 3 jaar lang er in gestamp; Plannen!! dus je kan t nog nie verleerd zijn
)
Snel weer beter worden hoor!
Alleen tja.. school hè! Ik zou natuurlijk vrij kunnen vragen 

Citaat:Wanneer gaan we weer eens iets leuks doen????
(ondertussen ben jij al helemaal kip lekkr, fris en fruitig én op en top fit!!)
& het is goed tegen de stress gevoelens en verkoudheidsbacillen
)

Haha mét druk pratend tof type
Ben benieuwd naar jouw foto's mariekje!
Ik kon egt niet gaan slapen als ik alleen was, dus moest mn moeder bij mij in bed komen liggen (lees; zich met bolle marcelle buik op t randje van mn bed nestelen) En als ze dan dacht dat ik sliep, kon ze pas weg. Gelukkig merkte ik dat meestal al snel en riep nog voordat ze bij de deur was dat ze terug moest komen. Of ik stond binnen 5 minuten weer benee stond; Ik ben alleen
Citaat:Haha tja vakantie hè; maak niet egt heel spannende dingen mee, dus wist even nix te melden op bokt (nu nog steeds niet trouwens...)
Maar met die honing en die dropjes erbij, moet t goed komen tog?! Beterschap!
): mijn ideale maat. Ook weer fijn om eens de gangen van een paard te voelen; dit past toch meer bij me dan een pony, het voelde als vanouds! Meteen dressuurles van m'n nicht gehad (die heeft weet ik veel hoe hoog gereden); heerlijk aan de teugel, wijken, allerlei oefeningen, te gaaf! Het bos in daarna was ook te gek. Hahaha jullie worden vast gek van m'n verhaal, maar het was ook zo leuk! Zei al tegen m'n andere nicht, waar het paard van is, ik neem hem mee! Helaas ging dat toch niet door... ook al rijdt zij hem niet vaak, mijn andere nicht wel dus ja, helaas! Maar snel weer langsgaan dus
(haha ook voor m'n familie hoor; die zijn minstens zo gezellig, maar ja die paarden... hihi)
Geen last gehad van je knie gehad, tijdens of na t rijden? *zeg, heb je foto's? 
)
) Heb er zin in
Whieie!
!