Volgens mij heb je niet veel meer les nodig, alleen nog wat oefening. ... Komt vast wel goed.
Ps die Cap is niet zozeer nodig om erop te zitten.....als je dan ook maar gewoon blijft zitten.......
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
een op de molenkamp en een bij Mate.
johnvt schreef:He Lin,
Wat een stoere en snelle wagennnnnnnnnnnnnnn, rijd LEKKER.
maar misschien kan je de volgende keer beter gewoon op stal instappen ipv voor de stoplichten op de A13. Het scheelt waarschijnlijk ziekenhuisopnames van medeweggebruikers
Kowloon schreef:Jaaaaa! Ik kan ook mijn eigen smit wel bellen, maar dan moet hij zo'n eind om voor weinig....Ik wil graag de ijzers eraf en bekapt, dus geen nieuwe ijzers.....maar ik wil er wel bij zijn)
Binar schreef:Tja dat soort dingen moet je ook niet zeggen he, tegen John, dan gaat' ie het meteen doen!! Heeft al op meerdere paarden op stal gezeten
jarno schreef:hai,
Al iemand in zijn stal komt en een zonnebril vind dan is hij van mij.
Heb hem verloren "waarschijnlijk zal ik voor het terughebben dan wel moeten betalen" dus als je het vind leg het maar in de gevonden voorwerpen kast.
p.s. is met uitmesten verloren.snik snik
moossie schreef:ja hij staat op mijn bureau!! echt heel relaxed!!
Ik heb er goed overnagedacht en uiteindelijk besloten om het toch maar wel te doen, hij gaat samen met Spetter naar Meursing en blijft daar een paar daagjes
Marieke_ schreef:Waarom ga je Diddle laten ruinen?
Jetta schreef:Zarah vindt het jammer, Anous! Maar ze wil ook op hem rijden, straks, dus ze begrijpt het heel goed!
Hij kan heel braaf zijn, gisteren was ie ook braaf, maar idd, de aandacht hou je niet lang vast.....
ik denk dat ik het in jouw geval ook gedaan had hoor.. zeker als je toch niet met hem wilt dekken. Hoe mooi hij ook is, volgensmij is er ook heel weinig vraag naar shetlander dekhengsten zonder papier.. en de (hengst)veulentjes die daar van komen, komen niet altijd goed terecht
Dan liever ruin en met de andere paarden kunnen staan, volgensmij zijn de ruinen bij ons op stal ook niet diep ongelukkig toch?