Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kowloon

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:32

Ik ben er morgenochtend dus niet, maar ik twijfel er niet aan dat ik alles te horen krijg......
Volgens mij heb je niet veel meer les nodig, alleen nog wat oefening. ... Komt vast wel goed.
Ps die Cap is niet zozeer nodig om erop te zitten.....als je dan ook maar gewoon blijft zitten.......Lachen

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 00:29

tas nog niet terug, laatste nachtje en dan is het weekend voor mij!
hoop dat iedereen lekker op 1 oor ligt! slaap lekkerrrrrrrrr!!!!!!!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 06:30

Wie heeft er aanstaande zondag zin om voor een kleine vergoeding met een deel van mijn winkel bij Mate en Copain te gaan staan?

Ik heb twee wedstrijden waar ik eigenlijk beide goed draai Haha! een op de molenkamp en een bij Mate.

Nou heb ik twee tenten dus kan ik de ene tent al klaar zetten zodat een ander daar in kan verkopen Haha!

Je krijgt van mij 10% van de omzet Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 08:30

johnvt schreef:
He Lin,

Wat een stoere en snelle wagennnnnnnnnnnnnnn, rijd LEKKER.

Jaah hé Haha! maar misschien kan je de volgende keer beter gewoon op stal instappen ipv voor de stoplichten op de A13. Het scheelt waarschijnlijk ziekenhuisopnames van medeweggebruikers Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 08:32

Kowloon schreef:
Jaaaaa! Ik kan ook mijn eigen smit wel bellen, maar dan moet hij zo'n eind om voor weinig....Ik wil graag de ijzers eraf en bekapt, dus geen nieuwe ijzers.....maar ik wil er wel bij zijn Knipoog)

Wil, jij hebt toch ook nog de smit nodig voor het ijzer van Owen...??

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 08:35

Kim, verkoop jij ook Petrie rijlaarzen voor een mooie prijs, of iets soort gelijk model van een ander merk..?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 08:39

Binar schreef:
Tja dat soort dingen moet je ook niet zeggen he, tegen John, dan gaat' ie het meteen doen!! Heeft al op meerdere paarden op stal gezeten

Jaja mijn Thom heeft met John ook al een vuurdoop gehad. Kijk maar uit, voor je het weet zit hij erop en rijdt hij weg Tong uitsteken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 08:50

Goedemorgen allemaal!!!!

ik ben weer hard aan het werk hoor! En jullie?

Kim; ik kan dan niet, helaas. had me wel een keer leuk geleken.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:28

hai,

Al iemand in zijn stal komt en een zonnebril vind dan is hij van mij.
Heb hem verloren "waarschijnlijk zal ik voor het terughebben dan wel moeten betalen" dus als je het vind leg het maar in de gevonden voorwerpen kast.
p.s. is met uitmesten verloren.snik snik

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:39

jarno schreef:
hai,

Al iemand in zijn stal komt en een zonnebril vind dan is hij van mij.
Heb hem verloren "waarschijnlijk zal ik voor het terughebben dan wel moeten betalen" dus als je het vind leg het maar in de gevonden voorwerpen kast.
p.s. is met uitmesten verloren.snik snik

Ja balen he? Ik was mijn oorbel kwijt, maar die heb ik weer teruggevonden!!
Trouwens nog bedankt voor je hulp! Helemaal super Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:49

he moet jij niet aan het werk?
of heb je computer op je bureau staan hihi zou wel lekker zijn.

gr

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:21

ja hij staat op mijn bureau!! echt heel relaxed!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:36

moossie schreef:
ja hij staat op mijn bureau!! echt heel relaxed!!

Ja, hihi, bij mij ook Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:52

Ik heb trouwens nog een roddel: Nagelbijten / Gniffelen
Diddle wordt binnenkort geruind Bloos! Ik heb er goed overnagedacht en uiteindelijk besloten om het toch maar wel te doen, hij gaat samen met Spetter naar Meursing en blijft daar een paar daagjes

Ach gut

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:06

Waarom ga je Diddle laten ruinen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:13

Marieke_ schreef:
Waarom ga je Diddle laten ruinen?

Diddle reageert de laatste tijd nogal druk/heftig op andere paarden, niet dat ik hem niet kan houden, maar het kost wel wat moeite om hem op mij te laten letten.
Ik denk dat als ik hem laat dekken dat het alleen maar erger wordt, dat is het me niet waard. Diddle heeft natuurlijk wel goede ouders, maar geen papieren. Meeste mensen zoeken toch dekhengst met papieren.
Diddle wordt nu maar gewoon een schattig lief kinder men/rijpony'tje en ik denk dat hij deze functie fijner vind dan hengst zijn en niet mogen dekken Knipoog
Bovendien kan Diddle dan volgend jaar weer lekker bij Biz/ko in het land Lachen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:58

Hihihi heeft Yus het van Diddle geleerd, dat heftig reageren op andere paarden? Haha!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:34

Hij blijft toch nog wel ff de baas spelen over E? Die is (als Diddle in de buurt is) opeens een lief opgevoed paard. Eenmaal uit het land, denkt hij weer het mannetje te zijn.....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:57

Zow ik heb lekker een hapje gegeten en nu kom ik iedereen op stal lastig vallen Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:56

Zarah vindt het jammer, Anous! Maar ze wil ook op hem rijden, straks, dus ze begrijpt het heel goed!
Hij kan heel braaf zijn, gisteren was ie ook braaf, maar idd, de aandacht hou je niet lang vast.....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:48

Ik kreeg vanmiddag een uitnodiging voor een 25jarig huwelijk! Geeeeeen idee wie die menSen zijn hahaha ik overal navragen en nu blijkt het een collega uit zoetermeer te zijn die ik nog noooooit heb gezien Haha!

Nouja ik mag weer een feestje vieren binnenkort

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 21:00

Jetta schreef:
Zarah vindt het jammer, Anous! Maar ze wil ook op hem rijden, straks, dus ze begrijpt het heel goed!
Hij kan heel braaf zijn, gisteren was ie ook braaf, maar idd, de aandacht hou je niet lang vast.....

Ik vind het ook wel jammer hoor Jet, en missch krijg ik er nog wel spijt van maar het wordt dalijk wel allemaal wat makkelijker als Diddle ruin is!! Het is nu ook niet zo dat Diddle niet meer hanteerbaar is ofzo, het is nog steeds een schatje!
Omdat ik nu toch besloten heb om Diddle niet voor de dek te gebruiken is het gewoon veel beter! Ach gut
A.s. maandag gaan we Diddle en Spetter naar Meursing brengen en dan vrijdag weer ophalen, dus meiden Diddle en Spetter een extra dikke knuffel geven voor ze een week op "vakantie" gaan Haha!

Mirjam, zijn het toch collega's hahaha

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 21:14

Uhhh, als je nog twijfelt waarom wacht je dan niet nog ff. Je moet het wel zeker weten, want eraan plakken is er echt niet meer bij...
Ook een 3 jarige ruin en merrie hebben vaak moeite om hun aandacht bij hun werk te houden, het zijn nog babies.....
Natuurlijk moet hij leren wat wel en wat niet kan, maar dan hoeft hij ook helemaal niet onhandelbaar te worden.....Mijn vorige hengst is, nadat ik hem gevaarlijk vond worden, op 5 jarige leeftijd geruind, ze worden ook dan weer veel rustiger, dus denk niet: nu of nooit.
Misschien wordt het wel een hele suffe veel te vette shetlander die helemaal niet meer wil lopen. Nu geeft hij zichzelf goed beweging en is dus de kans op bevangenheid erg klein. Misschien kan hij straks maar een paar uurtjes op een heel kaal land om gezond te blijven, dat is ook niet makkelijk. En trouwens je laat John toch ook niet castreren als hij een keertje lastig is???
Hmmm, dat laatste is misschien niet zo'n goed argument, maar er zijn wel degelijk nog meer argumenten om niet te castreren. Het kan altijd nog........

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 21:49

Aah Diddletje Ach gut ik denk dat ik het in jouw geval ook gedaan had hoor.. zeker als je toch niet met hem wilt dekken. Hoe mooi hij ook is, volgensmij is er ook heel weinig vraag naar shetlander dekhengsten zonder papier.. en de (hengst)veulentjes die daar van komen, komen niet altijd goed terecht Ach gut Dan liever ruin en met de andere paarden kunnen staan, volgensmij zijn de ruinen bij ons op stal ook niet diep ongelukkig toch? Knipoog

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 22:23

Hij staat nu toch zonder problemen bij andere paarden en tussen de ruinen zou hij ook kunnen, moet alleen het draad wat lager......