mooie fotoos Judith! inderdaad erg leuk om die avonturen van jou en Ascot te lezen.
Emy: per wanneer ga je naar Julianadorp? met oorontsteking op Lowlands was inderdaad niet fijn, ik heb het wel volgehouden, maar wel met oordopjes in.
Wendy: klinkt goed die les!
Ik heb trouwens 't mailtje van Mirjam gehad, over dat ponykamp... ik denk dat ik niet meedoe, want 160 euro kan ik niet zo in een-twee-drie ophoesten.. ik vind het eigenlijk ook wel een beetje veel geld..
eigenlijk ben ik ook van plan om te stoppen bij Bergemo. Aankomend collegejaar heb ik erg veel college en ik ga in het bestuur van mijn studievereniging. Daardoor kan ik dus maar 3 uurtjes in de week werken, wat betekend dat ik weinig geld heb. Daar bij vind ik dat de uitdaging ook een beetje weg is, echt veel leer ik niet meer heb ik het idee... en ik vind echt maar weinig paarden leuk om te rijden, en laten dat nu net de paarden zijn die 3 uur per dag lopen... Ik vind het wel heel jammer, want het is altijd wel gezellig op Bergemo, maar ik richt me dan liever op RedBull, want ik heb het gevoel dat ik van Bullie veel meer kan leren.. ik ben dan veel flexibeler en niet persee gebonden aan die vaste vrijdagavond waarvoor ik dan eerst naar Sambeek moet. Ik heb nog iets van 5 lessen, die maak ik gewoon af, en ik denk dat ik Bullie dan ook weer 'n keertje meeneem, als Wendy 't goed vind.. al zal dat niet op vrijdagavond zijn omdat dat een beetje laat is om nog terug te rijden.
guttegut, ik kom nu wel echt over als 'n arm studentje, maar op 't moment is het wel een beetje zo