Ik ga in Hernen bij bergharen crossen. Welke kring hoor jij cait? Rivierengebied? Want dan zou je je eventueel ook een keer op kunnen geven hoor, want ze delen in op niveau en ik heb ook maar weinig gesprongen vorige keer en ook niet hoog, gewoon in-uitjes en het kost maar 12.50. En door het water heen, en later als goed gaat kun je hoger gaan en moeilijkere achter elkaar.
Ja ze hebben heel stuk zand terrein en ook stukje gras maar vorige keer sprongen ze daar ook met ijzers zonder kalkoenen erin, gaat daar aardig goed.
Hmm, als je Prins Willem Alexander brug overgaat naar Beneden-Leeuwen (dus vanaf Echteld) dan is het nog z0'n 20km. Maar dat is alleen maar rechtuit. Het is voor jou zo'n 55 km er naar toe, dus nog aardig eindje, maar meeste crosstrainingen zijn stuk duurder, of je zit aan bepaald aantal gelijk vast, dit is probeerseltje zo af en toe. En ook al ben je vaker geweest, je mag altijd komen
in het noorden hebben ze het nog minder dan hier, wij zitten er net boven of net onder Maar het is echt heel leuk! helemaal met eigen pony/paard
Datjaa
Geplaatst: 26-01-12 23:53
Ja, ik hoor het inderdaad niet zo vaak in deze regio Lekker boomstammetjes springen, greppeltjes, water.. Jaaah, lijkt me echt te gek!
Ik vraag me altijd wel af, in een cross, tillen ze dan bijv. over een boomstam sowieso hun voeten hoger op? Ik bedoel, er is geen balkje dat eraf kan vallen. Zouden ze dat door hebben? Zo van: Laat ik nu mijn benen maar hoger optillen, want anders kan ik lelijk vallen?
Haha, ik was even Avondploeg op SlamFM aan het luisteren, introduceren ze een nieuw programma-onderdeel, 'meet your internetfriends', kunnen ze in de studio meeten. Haha, ik heb sommige van jullie ook nog nooit gezien, moet nog maar eens een meeting komen haha Gezellig buitenritje maken, en weet ik het wat
Aah, Thamar kunnen we niet bij jou meeten Jullie hebben genoeg paarden/pony's Huppakee, met z'n allen op de shetters naar buiten Just joking
Haha we hebben wel zat beesten Maar om nou allemaal mee naar buiten te nemen: Jip gaat crossen, ziet die koeien draait die om en gaat in volle galop naar huis, en dan ben ik niet zo lief met mijn handjes Bonny is te klein Fjord van mijn zus die is raar en heel sterk paard van mijn zus wil niet van huis andere paard van andere zus kan niet langs de weg, is niets gewend en de haf is nog niet ingereden
haha als je ze eenmaal kent en weet hoe je ze terug kan krijgen is het geen probleem hoor, maar als jip omkeert moet je direct al even streng zijn, en als hoij dat controleerbaar galoppeert kun je hem terug nemen. Fjord jip en dakar zijn verkeersmak, die anderen niet
bij ons is het binnenkort in etten-leur weer, doet mn zusje mee, voor het eerst met nal ik wilde meedoen met de indoorcross in nieuw en sint joostland maar omdat ik de week ervoor op vakantie ben kan ik daarvoor 2 weken niet rijden dus heb besloten het toch niet te gaan doen.
Anoniem
Geplaatst: 27-01-12 12:00
_Caitlinnn schreef:
Waar hebben jullie Cross en oefenparcour?
Super leuk!
Ik ga 17 feb naar die avond in Ermelo, met die vent die moeilijke paarden beleerd enzo.. Kei leuk
Zou ik me daar ook voor opgeven of niet?
Zo'n cross lijkt me echt super gaaf, jammer dat ik geen eigen heb.
ik heb iets met mn ringvinger gedaan en ik kan hem dus echt niet strekken, doet echt vet zeer.. als het morgen nog is toch even naar het ziekenhuis denk ik
lastig Loes met je vinger. Als je een paard hebt wat een klein beetje kan springen doen ze cross helemaal wel. Crosshindernissen zijn veel makkelijker te springen voor ze.