Joh lin het is toch handig dat patries het vast nagevraagd heeft wat de mogenlijkheden evt. zijn Desnoods als ze emt zn 2en willen rijden Maar goed misschien inderdaad beter om elkaar even te bellen ofzo
ik wil ook wel mee, maar moet eerst maar eens goed gaan sparen. ik hoop nogsteeds in de herfst op kamp te kunnen, maar moet dan wel ff snel wat gaan verdienen
Welkom terug allemaal ! Jullie hebben een top weekie gehad zo te lezen ! Ik ben lekker het hele weekend vrij heeeeerlijk!! Met Ferro gaat het ook heel goed!
Ghehe.. Dat is altijd handig xD Ik keek woensdag even op mijn rekening omdat ik een tientje over moest maken naar iets. En toen viel ik van verbazing achterover... Stond ineens meer als 250 euro op O.o Wow Maar ik ben ontslagen bij mijn werk omdat ik 'ziek' ben in vakantie + proef periode... En dan zijn ze al gauw klaar met je. En ik ben niet ziek maar ik mag niet werken van dokter. Ben geopereerd aan blinde darm en mag zo'n 6 week niet zwaar tillen
whahaha nou marieke dan kan je mijn kamp wel betalen haha nee grapje
nouja op mijn bankrekening staat echt niks want daar komt alleen mn kleedgeld op. maar k heb nog wel ergens een potje met iets van 100euri en dan moet ik er dus nog wel wat bij verdienen maar ik ga morgen of maandag ff naar die vrienden bellen of ze nog werk voor me hebben, en dan hoop ik dat t lukt
Vandaag een logeerpaardje op stal gereden. Erg leuk paard, ze heet Pino . Ze heeft een heel fijn mondje. Alleen wil nog wel is gaan stuiteren als je dr iets omlaag vraagt. Maar ze is erg erg erg leuk . Nou mag ik haar de weken dat ze op stal staat rijden