Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amber2202 schreef:Ambertje in de paddock van z'n nieuwe stal :
In de Wenbox, hier staat hij max. 1 week voor hij de kudde in gaat :
Ff kussie geven voor vertrek YBH:
De vrachtwagen inlopen :
Uit de vrachtwagen op zn nieuwe stal :
Nieuwe homee :
Vandaag lekker geredeneerst even gelongeerd omdat hij heel de dag binnen heeft gestaan en toch even zodat het gekke eruit was..
alleen zat dat er al niet inhihihi
Wel hadtie lekker wat pitgister ook al
Dus zelfs na 20min. vol longeren kon ik met het rijden ook nog lekker veel draven en zelfs paar keer gallop
ben trots !
Hopen dat hij snel de kudde in mag !
amber2202 schreef:Ambertje in de paddock van z'n nieuwe stal :
In de Wenbox, hier staat hij max. 1 week voor hij de kudde in gaat :
Ff kussie geven voor vertrek YBH:
De vrachtwagen inlopen :
Uit de vrachtwagen op zn nieuwe stal :
Nieuwe homee :
Vandaag lekker geredeneerst even gelongeerd omdat hij heel de dag binnen heeft gestaan en toch even zodat het gekke eruit was..
alleen zat dat er al niet inhihihi
Wel hadtie lekker wat pitgister ook al
Dus zelfs na 20min. vol longeren kon ik met het rijden ook nog lekker veel draven en zelfs paar keer gallop
ben trots !
Hopen dat hij snel de kudde in mag !
echt een blijvertje voor ons!
dus nee het is geen zweet op de foto maar ze was een beetje nat geregend vanochtend.

wel wennen hoor.. de bak is veel kleiner dan bij ypenburg dus moet erg snel sturen enzo
hahahahahahaha

hihi
hahahahahahahahahahahahaha
hihi
even..Zo,Anietje en ik hebben een wilde bosrit gemaakt...nee hoor, heel netjes door het bos...Heerlijk genoten van de zwoele avond en de dampen die uit de bossen opstegen. Alleen kreeg Aiko een tak aan zijn vliegendeken en die stak zowat in zijn achterwerk, dus toen deed ik even zijgangen in galop, maar heb hem toch leuk geparkeerd tussen de bomen. Joepi ging van gekte even op de plaats bokken en springen, maar alles kwam goed, Aniet kwam de tak uit zijn reet halen en ze stepte soepel weer op en we gingen lekker verder.

hihi