Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:58

xan schreef:
Lopen met rugzak en slaapzak :D
Blijven we lekker slapen op stal :P

Da's een goeie! In de kantine is het lekker warm met die open haard! En anders in een stalletje, dicht tegen elkaar aan en een goede fles sterke drank! {:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:59

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Net een mail gestuurd.
Ben benieuwd wat het antwoordt wordt.

Heb de suggestie gedaan sms-jes te laten sturen of dit 's ochtends op de site te zetten.

Ik snap best dat het personeel hier niet tegenop kan vegen en strooien.
Daar gaat het mij ook niet om. Maar een bericht dat je weet dat het niet lukt, is wel zo prettig.

Precies!!!

2 weken terug ofzo, een keer op een zaterdag sneeuwde het ook de hele ochtend. Toen ik 's middag naar stal ging zag ik dat er paden vrij waren gemaakt, dus ik ging er van uit dat First nog wel in de molen was geweest. Gelukkig ben ik het toch voor de zekerheid even gaan navragen, want hij was dus mooi niet in de molen geweest. Het bleek ook dat pensionklanten het pad sneeuwvrij hadden gemaakt. En het personeel zat echt op dat moment (een hele tijd) niks te doen (heb ik maar niet gezegd tegen Diana) en toch was er geen tijd om de paarden in de molen te zetten toen het niet meer sneeuwde.

Ik weet dat ik me met deze uitspraak op - leuke woordspeling - glad ijs bevindt, maar volgens mij worden een aantal (niet alle) medewerkers hierop geselecteerd: niet zelf kunnen denken en afwachten tot er een nieuwe opdracht vanachter het bureautje komt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:01

En ondertussen...... :$ in de kassa!!!!!!!!!

winnitou

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Net een mail gestuurd.
Ben benieuwd wat het antwoordt wordt.

Heb de suggestie gedaan sms-jes te laten sturen of dit 's ochtends op de site te zetten.

Ik snap best dat het personeel hier niet tegenop kan vegen en strooien.
Daar gaat het mij ook niet om. Maar een bericht dat je weet dat het niet lukt, is wel zo prettig.

Precies!!!

2 weken terug ofzo, een keer op een zaterdag sneeuwde het ook de hele ochtend. Toen ik 's middag naar stal ging zag ik dat er paden vrij waren gemaakt, dus ik ging er van uit dat First nog wel in de molen was geweest. Gelukkig ben ik het toch voor de zekerheid even gaan navragen, want hij was dus mooi niet in de molen geweest. Het bleek ook dat pensionklanten het pad sneeuwvrij hadden gemaakt. En het personeel zat echt op dat moment (een hele tijd) niks te doen (heb ik maar niet gezegd tegen Diana) en toch was er geen tijd om de paarden in de molen te zetten toen het niet meer sneeuwde.

ja dat heb je als er geen aansturing is

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 21:01

xan schreef:

Hahhaa...wilde we vandaag al doen. Dus weer een 210!!! :D

winnitou

Shenavallie schreef:
xan schreef:

Da's een goeie! In de kantine is het lekker warm met die open haard! En anders in een stalletje, dicht tegen elkaar aan en een goede fles sterke drank! {:)

ik mag geen alcohol ivm de AB

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:02

Ik ga even een pot Chinese thee voor Wes en mijzelf maken, even lekker niksen vanavond! Zal mij benieuwen hoe lang ik dat volhoud, want ik kan heel slecht stilzitten.... :o Zal wel weer mee dansen worden op de muziek van The Voice of zo! Hopelijk zit er dan een zonnedansje tussen! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:03

winnitou schreef:
ik mag geen alcohol ivm de AB

Ik ook niet vanwege m'n medicijnen, maar het was gekscherend bedoeld! ;) Ga er namelijk niet vanuit dat ze werkelijk met hun slaapzakje in een stalletje gaan liggen, hi hi! :D

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:04

Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt Xan.

Shenavallie

Nou, nu echt even doei en wie weet tot straks of tot de volgende keer! :wave:

Nicole1995

Ik ga nu ff GTST kijken daarna TVOH kijken.Doei

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 21:05

Shenavallie schreef:
Ik weet dat ik me met deze uitspraak op - leuke woordspeling - glad ijs bevindt, maar volgens mij worden een aantal (niet alle) medewerkers hierop geselecteerd: niet zelf kunnen denken en afwachten tot er een nieuwe opdracht vanachter het bureautje komt.

winnitou schreef:
ja dat heb je als er geen aansturing is

Tjaa...dat weet ik ook wel en dat zal ook nooit veranderen. Daarom maak ik me er ook maar niet te druk over. Helpt toch niet............helaas.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:06

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:
Precies!!!

maar als je dat type medewerker in dienst neemt moet je ook iemand hebben die vanachter dat bureautje (of liever een meewerkende) de opdrachten geeft...

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 21:08

Hoor net dat er nog heeel veeeel sneeuw aan gaat komen. Dus ik ga maar een sneeuwschuiver aanschaffen := .

Ga nu ook echt bankhangen...misschien tot laterssss!

Doegie!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:09

LIQUITA schreef:
Hoor net dat er nog heeel veeeel sneeuw aan gaat komen. Dus ik ga maar een sneeuwschuiver aanschaffen := .

Doegie!

ik hang al de hele tijd op de bank met laptop op schoot

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:23

LIQUITA schreef:

Doegie!

volgens mij gaat het hier wel meevallen, iets meer zuidelijker (zuid holland en noord zeeland)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:24

had gisteren nog een skibroek in mijn handen op het marktplein in Wormerveer, maar vond het een te opvallend ding. Had ik dat ding nu toch maar mee genomen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:26

FF journaal gekeken.
Ben blij dat ik niet op de weg zit.

Ga weer op de bank zitten, kijken naar de gouden loeki.

Doei doei.

(gek hoor zomaar de vrijdagavond vrij)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:26

ga nog maar iets doen, maar niet alles, zou zo wel kunnen slapen...misschien ook maar gewoon gaan doen, lekker onder de wol met een mooi boek (op klaarlichte dag van Simone van der Vlugt)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:27

xan schreef:
FF journaal gekeken.
Ben blij dat ik niet op de weg zit.

Ga weer op de bank zitten, kijken naar de gouden loeki.

Doei doei.

(gek hoor zomaar de vrijdagavond vrij)

ja sneu voor al die mensen inde file, denk dat de tankstations een hoge omzet hebben uit hun winkel

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:27

winnitou schreef:
maar als je dat type medewerker in dienst neemt moet je ook iemand hebben die vanachter dat bureautje (of liever een meewerkende) de opdrachten geeft...

Dat doet ze - om kosten te besparen, vermoed ik - dus zelf en zie hier het gevolg.... ;)
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 17-12-10 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:29

winnitou schreef:
had gisteren nog een skibroek in mijn handen op het marktplein in Wormerveer, maar vond het een te opvallend ding. Had ik dat ding nu toch maar mee genomen.

Ik heb er twee tegen elkaar, wel lekker hoor! Hoewel ik de ene niet echt meer pas... Althans, er past geen dikke trui meer in. En die andere daar verzuip ik in, maar dat is wel prettig! En ik loop steevast met m'n thermo-ondergoed aan, ha ha! Hoewel ik het vandaag vergeten was, dus ik had knalrode bovenbenen van de kou toen ik van stal af kwam! :brr:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:32

winnitou schreef:
ga nog maar iets doen, maar niet alles, zou zo wel kunnen slapen...misschien ook maar gewoon gaan doen, lekker onder de wol met een mooi boek (op klaarlichte dag van Simone van der Vlugt)

Op het moment lees ik even helemaal niets meer, alleen nog wat tijdschriftjes zoals BIT of de Quest en nog wat van dat spul. Verder probeer ik even m'n hoofd leeg te maken, maar ik kijk stiekem nog wel regelmatig of er nog wat leuks aan Literaire Thrillers voorbij komt. Blijft toch trekken, ha ha! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:33

Oh wat grappig, zie net dat er een nieuwe smiley bij is: {x)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:37

Oeps, Wesley roept dat "de reclame alláng voorbij is hoor, mam! Komt u nog?????????????????????". :D Dus ik ga m'n best weer doen om op de bank te zitten. Wes werd al helemaal gek van me: zitten, opstaan, lopen, zitten, opstaan, lopen, zitten, opstaan, etc. :):) Heb in tussen maar wat wasjes opgevouwen, die vandaag gedraaid hebben...

Oh, hij wordt nu ECHT ongeduldig, dus toedeledokie! :D