xan schreef:Lopen met rugzak en slaapzak![]()
Blijven we lekker slapen op stal
Da's een goeie! In de kantine is het lekker warm met die open haard! En anders in een stalletje, dicht tegen elkaar aan en een goede fles sterke drank!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:xan schreef:Net een mail gestuurd.
Ben benieuwd wat het antwoordt wordt.
Heb de suggestie gedaan sms-jes te laten sturen of dit 's ochtends op de site te zetten.
Ik snap best dat het personeel hier niet tegenop kan vegen en strooien.
Daar gaat het mij ook niet om. Maar een bericht dat je weet dat het niet lukt, is wel zo prettig.
Precies!!!
2 weken terug ofzo, een keer op een zaterdag sneeuwde het ook de hele ochtend. Toen ik 's middag naar stal ging zag ik dat er paden vrij waren gemaakt, dus ik ging er van uit dat First nog wel in de molen was geweest. Gelukkig ben ik het toch voor de zekerheid even gaan navragen, want hij was dus mooi niet in de molen geweest. Het bleek ook dat pensionklanten het pad sneeuwvrij hadden gemaakt. En het personeel zat echt op dat moment (een hele tijd) niks te doen (heb ik maar niet gezegd tegen Diana) en toch was er geen tijd om de paarden in de molen te zetten toen het niet meer sneeuwde.
LIQUITA schreef:xan schreef:Net een mail gestuurd.
Ben benieuwd wat het antwoordt wordt.
Heb de suggestie gedaan sms-jes te laten sturen of dit 's ochtends op de site te zetten.
Ik snap best dat het personeel hier niet tegenop kan vegen en strooien.
Daar gaat het mij ook niet om. Maar een bericht dat je weet dat het niet lukt, is wel zo prettig.
Precies!!!
2 weken terug ofzo, een keer op een zaterdag sneeuwde het ook de hele ochtend. Toen ik 's middag naar stal ging zag ik dat er paden vrij waren gemaakt, dus ik ging er van uit dat First nog wel in de molen was geweest. Gelukkig ben ik het toch voor de zekerheid even gaan navragen, want hij was dus mooi niet in de molen geweest. Het bleek ook dat pensionklanten het pad sneeuwvrij hadden gemaakt. En het personeel zat echt op dat moment (een hele tijd) niks te doen (heb ik maar niet gezegd tegen Diana) en toch was er geen tijd om de paarden in de molen te zetten toen het niet meer sneeuwde.
Shenavallie schreef:Ik weet dat ik me met deze uitspraak op - leuke woordspeling - glad ijs bevindt, maar volgens mij worden een aantal (niet alle) medewerkers hierop geselecteerd: niet zelf kunnen denken en afwachten tot er een nieuwe opdracht vanachter het bureautje komt.
winnitou schreef:ja dat heb je als er geen aansturing is
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Precies!!!
Ik weet dat ik me met deze uitspraak op - leuke woordspeling - glad ijs bevindt, maar volgens mij worden een aantal (niet alle) medewerkers hierop geselecteerd: niet zelf kunnen denken en afwachten tot er een nieuwe opdracht vanachter het bureautje komt.
. 
winnitou schreef:maar als je dat type medewerker in dienst neemt moet je ook iemand hebben die vanachter dat bureautje (of liever een meewerkende) de opdrachten geeft...
winnitou schreef:had gisteren nog een skibroek in mijn handen op het marktplein in Wormerveer, maar vond het een te opvallend ding. Had ik dat ding nu toch maar mee genomen.
winnitou schreef:ga nog maar iets doen, maar niet alles, zou zo wel kunnen slapen...misschien ook maar gewoon gaan doen, lekker onder de wol met een mooi boek (op klaarlichte dag van Simone van der Vlugt)
Dus ik ga m'n best weer doen om op de bank te zitten. Wes werd al helemaal gek van me: zitten, opstaan, lopen, zitten, opstaan, lopen, zitten, opstaan, etc.
Heb in tussen maar wat wasjes opgevouwen, die vandaag gedraaid hebben...