Oei dat is beetje duur , maar vind ik m ook totaal niet waard....
antoinetje
Geplaatst: 18-07-12 19:20
Nee die was niet rad dus dat meisje emailde me dat ze hem uit de verkoop ging halen. Gijs wil dat ik gewoon weer op het paard stap dus hij had het er net over om toch een Clydesdale te kopen
En antoinette: waarschijnlijk gaat bbq niet door en dan hoef ik dus ook niet perse mee uit. Dan zou ik ook eventueel 's ochtends kunnen mennen. Overleg maar even met je ouders wat het beste uitkomt. En met hoeveel komen jullie, komt Gijs ook mee?
Ja he alleen hebben we de zoektocht even op rust gezet, kijk af en toe wel even. Wendy, Gijs gaat niet mee want die moet werken dus we komen met zijn drietjes. Tijd maakt op zich niet zoveel uit wat komt jou het beste uit?
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-12 22:29
Had ik nu zondag iets waardoor ik niet kon, ik weet het niet meer .
Ja ik ook! Ik had gisteren nog een mevrouw aan de telefoon over een 12 jarige Shire, ze vraagt er €3500 voor. Het paard kan echter niets is alleen mee buiten gereden. Dan vind ik dat toch een te hoge prijs.
Ik zou het als eigenaar belangrijker vinden waar mn paard terecht komt dan hoeveel ik er voor krijg... Natuurlijk moet het wel een redelijke prijs zijn (voor mijn paard zou ik bijna niks hoeven, maar de accesoires die erbij komt was vrij prijzig en kan ik anders ook wel zelf verkopen, maar gelukkig hoeft die van mij niet verkocht!). Misschien kan je met een heel verhaal over jezelf, waar het paard komt te staan en wat je er mee gaat doen wat van de prijs af praten .
Met de hele 'crisis' ligt ook de paardenhandel op zijn gat. Als mensen er echt vanaf moeten, zullen ze vanzelf moeten zakken met de prijs. Ik vind het ook erg veel 3500 voor paard van 12 en alleen maar mee buiten gereden.
Ja vind hem ook leuk. VP is €3500. Alleen Gijs houd niet van gevlekte paarden dus even afwachten. Die andere (die vos, Vito) heeft een verdraaide kogel en klasse 2 in beenkwaliteit (ik denk dat het een soort artose is) wat voldoende schijnt te zijn voor keuringen ik weet alleen niet precies wat dat inhoud (Wendy???) de VP is nu €2250 en ik vind het paard nog steeds leuk maar ben een beetje huiverig omdat het niet helemaal in orde is..
Saskia89
Geplaatst: 19-07-12 20:54
Ik zou er niet voor snel kiezen. Nu je nog niet aan het paard gehecht bent, kun je nog een weloverwogen beslissing maken.