Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelijn schreef:Tinka ken ik ook alleen maar van naam.
Ik ben zelf hier nooit op kamp geweest.
In 2005 heb ik een kampweek gedraaid omdat José snel iemand nodig had. Andere leiding had haar been gebroken ofzo.
Daarvoor heb ik ook ooit een kamp gedraaid (1999) denk ik maar daar weet ik niet zoveel meer van, behalve dat het een grote ramp was en dat ik het echt echt niet leuk vond.
Evelijn schreef:Tinka ken ik ook alleen maar van naam.
Ik ben zelf hier nooit op kamp geweest.
In 2005 heb ik een kampweek gedraaid omdat José snel iemand nodig had. Andere leiding had haar been gebroken ofzo.
Daarvoor heb ik ook ooit een kamp gedraaid (1999) denk ik maar daar weet ik niet zoveel meer van, behalve dat het een grote ramp was en dat ik het echt echt niet leuk vond.
Evelijn schreef:Nee, ik had jullie in 2006, week 9 en niet in 2005 anders heb ik jullie wel erg goed buiten beeld gehouden.
Was toen leiding met Krista, Linda vZ en Hester. Groepje van Debbie en Nicole waren op kamp.
Het was drama omdat bijna alle leiding nieuw/jong waren (mijn zusje had meeste ervaring en die was 18) Daarnaast kende ik de omgeving niet, de paarden niet en moesten we op jonge paarden voorop (de S-lichting) iig dat is in mijn herinnering. Er was groepje meisjes dat eigenlijk niet kon rijden, die reed degene die dan thuis was nog een ritje van een uurtje mee (deed ik de eerste dagen) en de keer dat ik voor het eerst met grote groep mee ging... en die meisjes ook met grote groep mee moesten is er zo'n meisje gevallen op de zandvlakte. Ik wist totaal niet wat ik moest doen. Twee paarden er vandoor. Meisje had gebroken arm (bleek later) maar ging niet naar huis, ouders vonden het beter als ze bleef. Het was echt zielig en ik kon er niks mee.