Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 3!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustSmile

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 3!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:47

haha oke, nou dat is van voor mijn tijd xD hahaha

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:48

is een jaar of 11 geleden denk ik

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:51

haha oh das best wel ver voor mijn tijd xD hahahaha

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:59

ja ik ben ook al oud hoor :P

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:03

Tinka ken ik ook alleen maar van naam.
Ik ben zelf hier nooit op kamp geweest.
In 2005 heb ik een kampweek gedraaid omdat José snel iemand nodig had. Andere leiding had haar been gebroken ofzo.
Daarvoor heb ik ook ooit een kamp gedraaid (1999) denk ik maar daar weet ik niet zoveel meer van, behalve dat het een grote ramp was en dat ik het echt echt niet leuk vond.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:13

Evelijn schreef:
In 2005 heb ik een kampweek gedraaid omdat José snel iemand nodig had. Andere leiding had haar been gebroken ofzo.
Daarvoor heb ik ook ooit een kamp gedraaid (1999) denk ik maar daar weet ik niet zoveel meer van, behalve dat het een grote ramp was en dat ik het echt echt niet leuk vond.

haha hoe ken dat nou!! was het zo een drama??

en was je toen weer voor t eerst in onze week? :P Had je gelijk de vuurdoop haha :D

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:19

Evelijn schreef:

ik ben 3 keer op kamp geweest en was al vrij oud toen ik voor de eerste keer kwam (15)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:23

Nee, ik had jullie in 2006, week 9 en niet in 2005 anders heb ik jullie wel erg goed buiten beeld gehouden.
Was toen leiding met Krista, Linda vZ en Hester. Groepje van Debbie en Nicole waren op kamp.

Het was drama omdat bijna alle leiding nieuw/jong waren (mijn zusje had meeste ervaring en die was 18 ;) ) Daarnaast kende ik de omgeving niet, de paarden niet en moesten we op jonge paarden voorop (de S-lichting) iig dat is in mijn herinnering. Er was groepje meisjes dat eigenlijk niet kon rijden, die reed degene die dan thuis was nog een ritje van een uurtje mee (deed ik de eerste dagen) en de keer dat ik voor het eerst met grote groep mee ging... en die meisjes ook met grote groep mee moesten is er zo'n meisje gevallen op de zandvlakte. Ik wist totaal niet wat ik moest doen. Twee paarden er vandoor. Meisje had gebroken arm (bleek later) maar ging niet naar huis, ouders vonden het beter als ze bleef. Het was echt zielig en ik kon er niks mee.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:27

Evelijn schreef:
Nee, ik had jullie in 2006, week 9 en niet in 2005 anders heb ik jullie wel erg goed buiten beeld gehouden.
Was toen leiding met Krista, Linda vZ en Hester. Groepje van Debbie en Nicole waren op kamp.

Het was drama omdat bijna alle leiding nieuw/jong waren (mijn zusje had meeste ervaring en die was 18 ;) ) Daarnaast kende ik de omgeving niet, de paarden niet en moesten we op jonge paarden voorop (de S-lichting) iig dat is in mijn herinnering. Er was groepje meisjes dat eigenlijk niet kon rijden, die reed degene die dan thuis was nog een ritje van een uurtje mee (deed ik de eerste dagen) en de keer dat ik voor het eerst met grote groep mee ging... en die meisjes ook met grote groep mee moesten is er zo'n meisje gevallen op de zandvlakte. Ik wist totaal niet wat ik moest doen. Twee paarden er vandoor. Meisje had gebroken arm (bleek later) maar ging niet naar huis, ouders vonden het beter als ze bleef. Het was echt zielig en ik kon er niks mee.

haha miss maar goed ook dat je ons toen niet had ;)

Jeeus als het je eerste jaar is! En dan zulke lastige mensen en jonge leiding..!! moest dat meisje blijven? Met een gebroken arm }:0 niet normaa..!!
en waarom gaan mensen op paardenkamp als ze niet kunnen rijden.... lastig!!

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:33

misschien een domme vraag maar wie is jouw zus dan eefje :+

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:36

Suus was ook op kamp met haar groep uit Utrecht. Maar ik sliep klein met Linda vZ. en dat was denk ik ook het beste ;)

Sindsdien is er ook op kamp wel veel veranderd hoor. José houdt veel meer rekening met wie ze als leiding uitzoekt ook qua leeftijd en ervaring. De leidingpaarden zijn niet meer de laatste idioten die overblijven. Als je als leiding niet zo dapper bent met rijden dan wordt daar rekening mee gehouden.
Het wordt ook steeds beter qua jonge paarden inrijden. Een Robin of een Steffi die naast de leiding komen om de jonge paarden te beleren. Dat is een stuk prettiger dan een 14-jarige die zegt dat het haar wel lukt.

@Nancy, Lise is mijn zusje.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:44

ahh oke die ken ik niet

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:47

Jaa idd nu is het echt 1 "nieuwe" Leiding natuurlijk!!
en met jonge paardjes ligt het eraan nog hoor ;) niet altijd zijn robin of steffi d'r natuurlijk ;) Maar ik moet zeggen dat er bij ons nooit ongelukken mee zijn gebeurt!
behalve dat we ooit is met de hele groep aan de kletter gingen! maarja het blijven paarden!

leid lise dit jaar ook nog eef?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:52

Lise heeft tot 2008 (volgens mij) redelijk wat kampen gedaan en was meestal buiten. Ze reed toen ook regelmatig Jack de rest van het jaar. Nee Lise leidt geen kampen meer, ze werkt en vind het leuker om haar vakantiedagen te besteden aan ook echt op vakantie gaan met haar vriend ;) Vorig jaar is ze wel nog langs geweest in mijn kampweek. Heeft ze de zaterdag pannenkoeken lopen bakken.
Hier Lise, eerst Jack weer binnen zetten.
Afbeelding
Daarna zet ze Kevin buiten. ;)
http://i9.photobucket.com/albums/a64/evelijn/voorjaar%202005/IM000959.jpg

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:56

Nee.. maar Robin is er nu volgens mij de eerste drie weken. Sommige paardjes weet Henk ook wel van dat het niet zoveel problemen oplevert. Maar die eerste paar weken zijn ook de oudere paarden problematisch. Later in de weken wordt er toch iets minder vaak iets mee wat echt nog nooit mee is geweest.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:01

woo ik moest bijlezen haha en dt op een telefoon haha maarehnicole is wel aardig hoor! ik heb wel weer zin om te rijden en nee ik ben nniet bang door dat bij de ijsbaan want het enige wat mijn paard deed was omdraaien en weg rennen maar dan draaide ik em weer terug
maar ik had een dejavu van de man met de kliko en de rode overal en milou geheugen verlies en 3 kinders eraf :p

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:02

woo ik moest bijlezen haha en dt op een telefoon haha maarehnicole is wel aardig hoor! ik heb wel weer zin om te rijden en nee ik ben nniet bang door dat bij de ijsbaan want het enige wat mijn paard deed was omdraaien en weg rennen maar dan draaide ik em weer terug
maar ik had een dejavu van de man met de kliko en de rode overal en milou geheugen verlies en 3 kinders eraf :p

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:03

ik ga even snel douchen

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:08

goedzo!! ga er dan ook van genieten :P Douch-ze

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:24

Mooi dat je wel weer zin hebt om te rijden Britt. Je kan dus morgen weer lekker gaan rijden. Veel plezier! en niet teveel nadenken over rare ongelukken ;) (moet ik ze zelf natuurlijk ook niet posten)

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:31

haha die foto van kevin :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 18:52

Robin was er dit jaar de eerste 2 weken en toen ik zaterdag weg ging was Steffie er, geen idee hoe lang zij blijft...

Me tong is nu egt dik, heb net met veel moeite een btj rode kool en me boomstammetje naar binnen gekregen en zit nu aan de yoghurt..... :P

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:54

boomstammetje?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 19:04

Jah das vlees :P

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:10

nog nooit van gehoord :o