Bzoem schreef:
dit is hawai!
toch?
jep
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xEmy schreef:hahaha jullie ijslander probleem is verholpen
maar hoeveel zomerpaarden komen er eigenlijk meestal nog naast de ijsco's?

ga morgen maar eens in het echt bezichtigen haha
xEmy schreef:wauw dat is inderdaad veel ja !
heb je al veel van de jonge pony's gereden?
en weet iemand dus hoe texas is, die vind ik zo'n leuk hoofdje hebben, en ook zo'n leuke maat!
niet dat je het daarop kan beoordelen maar ik vind het toch leuk om even te weten

Annnn schreef:haha, wow. Dat zijn er inderdaad veel ja!
Eerst dacht ik toen ik de paarden bekeek
'dat gaat toch nooit lukken 2 JT's en ponykampen.'
Maar t zijn er inderdaad zat!
Ook leuk dat er zo veel jongen paarden zijn, maar gaan die gelijk al op JT?

En de zandkuil snapte ze ook niet, ze bleef toen draven, gleed weg, belandde achterstevoren en gleed zo verder naar beneden. En de crosswei snapte ze ook niet echt, een paar keer na een hindernis werd ze té enthousiast. Ze was nog echt een baby 

ik wil ook,, Bzoem schreef:Texas was vorig jaar een stuiterbal, maar die wist toen ook nog echt niet dat ze haar energie moest sparen voor de holterweg enzoEn de zandkuil snapte ze ook niet, ze bleef toen draven, gleed weg, belandde achterstevoren en gleed zo verder naar beneden. En de crosswei snapte ze ook niet echt, een paar keer na een hindernis werd ze té enthousiast. Ze was nog echt een baby
Ik kan trouwens niet uit de andere ijsco's komen. Die donkere is me echt een raadsel zonder foto en het lijkt me dat diegene de deken moet hebben. Die bruine lijkt heel erg op Naskur, die heeft geen eczeem en loopt ook maar 3 gangen.
Maar vind t wel apart want er zouden ook wat oudere ijslanders gaan, maar misschien komen die nog? Of heeft Reelaer genoeg paarden haha
Al die jonkies lijken me ook wel erg leuk hoor! Ik zou er bijna gewoon heen rijden om alleen even te kijken naar alles.. tis alleen een beetje ver weg

xNathaliee schreef:Ja die Jaap zat indd. ook by ons.
Nou hy heeft wel voor veel entertaining gezorgd.
Je moet maar even kyken op de reelaer hyves dan by de foto's op blz. 3 het eerste filmpje.
Was met een vriendin van me, zij en Jaap gingen dat liedje van Moppie en Ome Henk doen, ge-weldig!
Op een gegeven moment hoor je aan het eind, 'want voor kleren wassen ook niet want ik heb toch altyd hetzelfde pak aan'.
En dat was ook echt zodus iedereen ging helemaal stuk.
Ook toen Jaap begon met playbacken toen barstte iedereen in lachen uit zó geweldig.
Bzoem schreef:Hmm ik zit me ineens heel erg af te vragen wat ik met m'n laarzen moet. Ze zijn nu zo ingezakt dat ze net boven me enkels naar binnen vouwen. Als ik rijd, geen probleem. Maar lopen! Ik dacht gister dat die 5 minuten wel zouden gaan.. Maar nu heb ik dus op beide benen een wond zitten
Misschien dat een goede invet beurt even helpt, dat ze ook wat soepeler uit die vouwen gaan.. maar ben bang dat ik dan bij Reelaer elke avond me laarzen zit te vetten
Ik heb overigens wel chaps, maar rijd er minder graag mee omdat je benen dan ineens zo los zitten...
@ Iris, dan word ik nog niet veel wijzer! Hawai lijkt me Yngvi, maar die is een ruin en z'n moeder is 1) te oud en 2) niet de goede kleur. Dan zouden die bruine en die donkere dus familie moeten zijn.. Maar als die bruine Naskur is, is de moeder Run, maar die is zelfs nog iets lichter. Waar ik nog aan dacht was 'Deuk' maar die heeft een veulen... BWAH. Zeg wil je toevallig mee zoeken? http://www.kandia.nl