de tijd om te leren, zou wel genoeg zijn toch
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
Liisette_ schreef:Maar weet je wat ik eigenlijk ook erg vindt, het is gewoon f....ing op klaar lichte dag! Mijn moeder durft niet eens met de honden alleen het bos in! Is toch erg dat je in je eigen buurt niet veilig voelt! Ik hoop zoo dat ze hem gauw pakken & nooit meer loslaten!
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Maar weet je wat ik eigenlijk ook erg vindt, het is gewoon f....ing op klaar lichte dag! Mijn moeder durft niet eens met de honden alleen het bos in! Is toch erg dat je in je eigen buurt niet veilig voelt! Ik hoop zoo dat ze hem gauw pakken & nooit meer loslaten!
jaa.. maar toch heb ik liever als het licht is , dan als het donker is en je niks
kan zien... Dewi maar trainen om aan te vallen op commando ?
! Het is allebei gewoon vervelend,
Astor schreef:Ik begin toch nu wel een beetje bang te worden van die gek op die zwarte scooter..
Hij komt steeds dichter bij mijn huis in de buurt. Hij is volgens de politie dinsdagmorgen rond 9.30 uur weer bezig geweest.
Hij heeft een 46-jarige vrouw mishandeld en aangerand op het Farflerpad, bij het Vroege Vogelbos en het Beginbos in Almere Haven.
En dat is pad is echt dicht bij mijn huis en vooral bij het huis van Anna!En vandaag was het weer raak...
Bij het Westerdreefviaduct in Almere Haven in de richting van de Bobbelbrug werd een meisje van haar fiets geduwd door een man op een zwarte scooter.
Men ik ben echt nooit bang maar het komt nu echt dicht bij....

Jij?