Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Het ging niet bij de tandarts,hij lag dara en vroeg welke kiezen en hoeveel spuiten en de hij begon te trillen en te huilen.Hij stopte na 2 keer proberen,we moesten de beugeltandarts maar bellen(zijn moeder doet dat).Tandarts probeerde hem nog ff door te laten zetten maar het ging niet.2e keer word natuurlijk nog erger voor hem.Het zijn melkkiezen en die doen niet zo`n zeer zit haast geen wortel aan zei hij,maar ja ga maar vertellen aan een kind.Weet nog niet hoe en wat verder.
Bij Wesley moest 2 jaar geleden een Meso-tand (of hoe het ook heet) verwijderd worden. Er groeiden 2 melktanden op 1 plek, waarvan er eentje al zelf eruit was gegaan en de andere vrolijk meegroeide met de volwassentand. Zag er heel gek uit, maar na veel drama bij de tandarts (in totaal 13 plaatselijke verdovingen!!!!) lukt het nog steeds niet. Uiteindelijk via narcose laten doen en toen was het zo gepiept. Wes heeft gelukkig niet een enorm trauma eraan over gehouden, maar erg graag gaat hij nu ook weer niet naar de tandarts...!
mntj schreef:of gewoon wachten tot ie uitgewisseld is nicol. wat een drama.
tandarts begon ook bij rene omdat zijn hoektand nog steeds niet doorkwam. had 2 a 3 jaar terug zn melktand getrokken zodat de hoektand beter en rechter door kon komen. hij moest dan naar de kaakchirurg om de tand bloot te leggen dan kwam en bij de beugeltandart een haakje op en da met een elactiekje
zou die naar beneden getrokken worden.
de opmerking was we wachten wel haha.
en uiteindelijk is ie er.
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Spaart er nog iemand belminuten van de DEKA-actie? Ik heb hier een kaartje vol + nog wat losse zegels. Weggooien is zonde, dus wie kan ik er blij mee maken?
als je niemand kunt vinden.... mijn moeder spaart ze...
meelen schreef:Heb net Sanne's zadel opgehaald bij E.J.
Singelstoten vernieuwd, zijn nu lederen. Mooi hoor. Sanne ook weer blait.
, zou er namelijk al bijna wéér zonder naar toe gaan, ha ha!
Maar Dennis stond met een veelbetekenende blik naar het tuig te wijzen, toen ik net de deur uit wilde gaan!
Ach joh, is het niet een smoes om erheen te gaan omdat ik m'n tuig steeds "vergeet", is het wel dat het toch ook weer een keer "opgehaald" moet worden!
meelen schreef:Hihi, lekker ge-quote Anke.Maarreh...... ik had ze afgelopen Maandag al mee in m'n tas, ik dacht dat je nog wel zou komen buurten. Maar je collega had zeker postbussendienst whahaha
meelen schreef:Hihi, lekker ge-quote Anke.Maarreh...... ik had ze afgelopen Maandag al mee in m'n tas, ik dacht dat je nog wel zou komen buurten. Maar je collega had zeker postbussendienst whahaha