DJoysDesignz schreef:Dank je! Ik ga 1 januari (als ik het kan regelen) mee om hem weg te brengen. Maar hoe dichter bij het komt.. hoe poedersuiker ik het vind.. ook al heb ik er geen tijd meer voor dalijk..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Dank je! Ik ga 1 januari (als ik het kan regelen) mee om hem weg te brengen. Maar hoe dichter bij het komt.. hoe poedersuiker ik het vind.. ook al heb ik er geen tijd meer voor dalijk..
DJoysDesignz schreef:Twinklebel schreef:Ja, temperatuur daalde ineens hard, de bak begon al wat op te vriezen en moest mijn auto al een beetje krabben toen ik weg reed.....
Begin januari komt er weer een flinke vriesperiode aan he! brrr
aatjuh12 schreef:hahah ga ik gisteravond om half 9 naar bed.. verslaap ik me vanochtend nogwas mijn wekker vergeten aan te zetten.. had hem gisterochtend uitgezet.. maar was hem vergeten weer aan te zetten.. dus werd om 10 voor 7 wakker gebeld
hihi
aatjuh12 schreef:hahaha jaa ik moet ook mijn kast weer eens opruimen.. alleeeen heb ik daar nooit zin inmisschien ook een goed voornemen voor 2010.. ik moet ook nog 3 fotoboeken volplakken!
Twinklebel schreef:aatjuh12 schreef:haha en dat is vast heel fijn om te doen he
Echt mijn hobby....Afijn, ik heb over 2,5 week een week vakantie, kan ik dat mooi doen (volgens mij roep ik dat al dik een jaar over iedere vakantie).
aatjuh12 schreef:hahah ga ik gisteravond om half 9 naar bed.. verslaap ik me vanochtend nogwas mijn wekker vergeten aan te zetten.. had hem gisterochtend uitgezet.. maar was hem vergeten weer aan te zetten.. dus werd om 10 voor 7 wakker gebeld
hihi