Ik heb nog wel het inschrijfformulier van 2009 wie wil die haha
missylinsey
Geplaatst: 14-01-10 12:08
Zo spannend!
Of we er morgen er allemaal bij zitten.
Nette
Geplaatst: 14-01-10 12:20
ladyisabelle schreef:
De regiokampioenschappen vallen precies in week 11 van de instructieweken dus ik denk dat ik dan maar naar week 8 ga met m'n pony.
Oeeh, goed dat je dat zegt Dan moet ik nu dus heel snel weer even gaan overleggen of we dan ook naar 8 kunnen. Niet dat ik geselecteerd zal worden voor het FK, maar mijn zusje maakt wel kans, dus zal ze het niet leuk vinden als ze er niet aan mee mag doen.
Ik heb nog geen P&S gekregen. Wordt dus wachten tot morgen.
CCindy
Geplaatst: 14-01-10 13:00
Is er een topic over de M/Z dressuur week pony's, dat iemand weet? Ik kan er geen gevonden krijgen iig. En als ik dit zo hoor, heb je nog weinig kans om erbij te zitten als je je inschrijving zaterdag pas op de bus doet, niet?
M/Z dressuurweek zit morgenavond denk ik al vol. Dus als je dat zaterdag op de bus doet kom je sws op de wachtlijst.. of word je ingedeeld voor je 2e keuze.
Nou ik ga morgenochtend gewoon als de donder dat formulier invullen en terug mailen (moet je dat formulier invullen en in een bijlage bij een mail doen ofzo?) Of met de hand invullen, inscannen en mailen?
Ik ga iig geen tweede keuze invullen, geen M/Z week, dan geen instructieweek voor mij
Ik heb hem! Moet even kijken of het lukt om het formulier in te scannen. Wij hebben zon draadloos kreng en heb er altijd ruzie mee. Als het lukt plaats ik hem meteen!
Aranel
Geplaatst: 14-01-10 14:48
Ooooh help hoe doen we dat dan? Als jij m inscant kunnen wij 'm niet digitaal invullen toch?
Vorige jaren hadden wij pas rond 14.00 die formulier gefaxt voor de allround week. Ik zat er elke keer gewoon bij hoor, dus zo snel zitten die ook weer niet vol.
M/Z kamp kan ik me wel wat bij voorstellen. Er zijn best veel mensen die op dat niveau rijden.
Ik ga ook geen 2e keuze invullen, M/Z week of niet , van al dat springen enzo extra wordt ik niet blijer, kan ik beter een jaartje wachten Hier trouwens ook nog geen P&S, maar ik ga hem morgen zowiezo gewoon met de mail of fax sturen.. Gaat veel sneller
Bij mij hangt het ook af van de scanner Als tie het een beetje wil doen wordt het mailen, maar als tie er te veel mee gaat zeuren gooi ik hem gewoon door de fax
iSaBeLL
Geplaatst: 14-01-10 14:55
EvelienH schreef:
Ik heb hem! Moet even kijken of het lukt om het formulier in te scannen. Wij hebben zon draadloos kreng en heb er altijd ruzie mee. Als het lukt plaats ik hem meteen!
SCANNNEN ! ik wil hem haha
iSaBeLL
Aranel schreef:
Ooooh help hoe doen we dat dan? Als jij m inscant kunnen wij 'm niet digitaal invullen toch?
Print je hem uit , invullen
Aranel
Maar je kunt dus wel digitaal dat doen? Als jij 'm inscant kunnen wij dus ook meeprofiteren?
Paint kan dat ja, die je gewoon op dat A vakje klikken, dan kan je tekst invullen.
Arielle_
Geplaatst: 14-01-10 14:57
EvelienH schreef: