Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Eenmaal "thuis" heb ik First lekker gewassen, dus die is ook weer fris en fruitig. Ik vond het echt heerlijk, en kijk nu nog meer uit naar volgende week. Ik ga nu lekker met een broodje gezond onderuit op de bank, daar is m'n ruggetje wel aan toe.LIQUITA schreef:Zo he...wat was ik toe aan een lekkere douche. Vandaag met Jo en Ate naar het Twiske geweest. First was zo als verwacht SUPER BRAAF!!! Ook super blij dat Ate weer helemaal goed loopt. Ik ben er nog helemaal hyper van. Eenmaal "thuis" heb ik First lekker gewassen, dus die is ook weer fris en fruitig. Ik vond het echt heerlijk, en kijk nu nog meer uit naar volgende week. Ik ga nu lekker met een broodje gezond onderuit op de bank, daar is m'n ruggetje wel aan toe.
Laterssss!!!!
Tytje schreef:Hoi!
Mijn wedstrijd ging slecht en dat lag niet aan Val. De grond was kneppel hard en ik had vierkante kalkoenen, want ik had geen puntjes. Dat arme beest kon zijn achterkant er niet onder zetten, want dan ging hij onderuit. Die vierkante kalkoenen prikte de grond helemaal niet in. Galop was helemaal erg, viel er uit of zakte weg pfffffffff, SORRY Val.
Mijn punten waren 173 en 167.
Nieuw foefje met trailer laden is een jas over zijn hoofd, hij liep er zo in.

meelen schreef:Leuk Petra en Jo, dat jullie zo lekker hebben gereden.
Is er nou veel verschil met Liquita?
. Zels Grardus zei het, maar dan natuurlijk op zijn eigen manier. Hij zei dat ik nu niet zo met m'n kont hoefte te schudden als ik met hem over het erf liep (hahaha, ik zei dat ik dat altijd al deed
) . Maar ik mis ook Liquita ook heel erg hoor, ookal heeft ze het goed. Je weet dat wel, maar ik bedoel te zeggen dat ik haar ook nog steeds een topper vind en ze blijft mij eerste grote liefde
. Nicole1995 schreef:Veel succes vandaag,bij me buren hangt elk jaar een spandoek en de vlag uit met we bennne ff van dam tot dam met een paar gymschoenen aan de vlaggestok wel leuk gezicht hoor.