Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 14:45

geld dat ook voor op het paard? lichtje erop, helm op en snelheid aanpassen?

pas op voor mijn "big momma" he!

maarre rieneke....gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 14:49

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 14:50

B_a_b_e schreef:
Sinterklaas is ook lief voor mij! Hij heeft mij een baan gegeven hahahahahaha ik mag per februari eindelijk beginnen bij onze 'blauwe' vrienden!!!!!! Yippie!!!! Dus vanaf dan niet meer te snel rijden :n altijd een lichtje op je fiets en helm op je knar als je een brommer bezit! Ik hou jullie in de gaten.... ~~}>

Rien, gefeliciteerd !!! Handig hoor zo'n agente op stal. Als ik dan weer 's de dijk af rij is er in ieder geval snel een agent ter plaatse 8-) !! Lekker voor je dat het dan eindelijk gaat beginnen, datgene wat je altijd zo graag hebt gewild, super +:)+

(heel stiekem kan ik jullie ook alvast melden dat ik a.s. vrijdag een sollicitatiegesprek heb (ik word namelijk gillend gek hier))

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 14:50

marjolijn81 schreef:
geld dat ook voor op het paard? lichtje erop, helm op en snelheid aanpassen?

pas op voor mijn "big momma" he!

maarre rieneke....gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

voor jou wel....gna gna

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 14:51

San1978 schreef:
B_a_b_e schreef:
Sinterklaas is ook lief voor mij! Hij heeft mij een baan gegeven hahahahahaha ik mag per februari eindelijk beginnen bij onze 'blauwe' vrienden!!!!!! Yippie!!!! Dus vanaf dan niet meer te snel rijden :n altijd een lichtje op je fiets en helm op je knar als je een brommer bezit! Ik hou jullie in de gaten.... ~~}>

Rien, gefeliciteerd !!! Handig hoor zo'n agente op stal. Als ik dan weer 's de dijk af rij is er in ieder geval snel een agent ter plaatse 8-) !! Lekker voor je dat het dan eindelijk gaat beginnen, datgene wat je altijd zo graag hebt gewild, super +:)+

(heel stiekem kan ik jullie ook alvast melden dat ik a.s. vrijdag een sollicitatiegesprek heb (ik word namelijk gillend gek hier))

waar?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 14:52

Sandra, ik wil je alvast succes wensen met je sollicitatiegesprek. Ik heb de zoveelste afwijzing binnen gehad vandaag. Wordt er beslist niet vrolijker van.
Ik heb vandaag contact gehad met een ex-collega, en die wist te vertellen dat alle 5 van mijn vroegere medewerkers op de tech support afdeling nog steeds zonder werk zitten.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 14:59

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 15:05

Hij is leuk!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 15:05

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 15:06

Cassidy schreef:
Sandra, ik wil je alvast succes wensen met je sollicitatiegesprek. Ik heb de zoveelste afwijzing binnen gehad vandaag. Wordt er beslist niet vrolijker van.
Ik heb vandaag contact gehad met een ex-collega, en die wist te vertellen dat alle 5 van mijn vroegere medewerkers op de tech support afdeling nog steeds zonder werk zitten.

wat naar Trudy, hoe gaat het eigenlijk met je studie?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 15:21

Cassidy schreef:

Werkt niet echt opbeurend Trudy! Gelukkig heb ik een baan en zit ik in een luxe positie. Het is een advocatenkantoor op de Herengracht en ik kom er aan via een oud collega'tje waar ik nog steeds contact mee heb. Het is gewoon een kennismakingsgesprek en ik ben erg benieuwd hoe ik het zal vinden. Lekker weer terug naar mijn oude buurtje (als het allemaal doorgaat dan hè, want tegenwoordig ben je niet de enige die komt solliciteren).

Hey Rien, ga je nu dan ook naar de politie school of ben je gelijk agente?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 15:27

B_a_b_e schreef:
Cassidy schreef:

wat naar Trudy, hoe gaat het eigenlijk met je studie?

Studie gaat goed, moet nog heel veel leren, en vooral, als de cursus voorbij is, gewoon dingen gaan doen! Ben nu druk bezig met huiswerk maken. Voor het eind van de week moet ik twee opdrachten hebben ingeleverd. Maar dat gaat lukken. De cursus duurt nog tot Februari, en daarna zien we verder. Maar ik heb sollicitatieplicht en iedere keer die afwijzingen werken niet opbeurend.

Ik ga nu naar stal om de paardjes even te knuffelen en bij te tanken. De lessen gisteren gingen zo goed dat ik vanaf vandaag weer mee kan draaien, dus dat breekt de dag ook weer.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 15:47

ja je was gister lekker in je element bij de lessen....

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:15

gefeliciteerd rieneke! *\o/* laat maar even weten hoe het bevalt, volg ik je misschien wel :P
wat ga je precies doen? Agent of Hoofdagent?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:52

poedertje mag drachtige poown gewoon krijgen, bericht van dierenarts gehad:

MBT de vragen die je gesteld hebt zijn de eerste twee gemakkelijk te beantwoorden. Voedingssupplementen zijn niet schadelijk voor de dracht en kunnen je paard alleen maar helpen in een goede conditie te blijven gedurende de dracht en de lactatie. Er zijn maar weinig voor het paard geregistreerde geneesmiddelen gevaarlijk bij toediening aan een drachtige merrie, omdat de placenta van een paard relatief weinig doorlaat.

gelukkig maar!! pffff

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:34

San, wat gezellig! Dan kunnen we samen lunchen! hahah, als ik zou lunchen dan! ;-)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 09:00

Henk gefeliciteerd! Haha sms-je nog gehad?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:15

aha het was henk! gefeliciteerd!!

PS weet iemand goede dvd's die in NL verkrijgbaar zijn? iets van clinton anderson. Ik vind alleen maar met bestellen in the us of a. en wil het vragen als kerstkadootje dus ik die mijn ouders dat nog niet doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:23

@ Henk: Gefeliciteerd! *\o/*

@ Rieneke: Jij ook gefeliciteerd met je baan! *\o/*

@ Sandra: Heel veel succes met het gesprek, hopelijk nemen ze je aan. Kan je ook lekker aan een nieuwe uitdaging beginnen :))

Ik heb gisteren mijn contract gekregen en alle voorwaarden doorgesproken voor mijn nieuwe baan. Ben echt blij dat ik er qua, salaris, werktijd én reistijd op vooruit ga :D Dus zit er toch nog iets positiefs aan het niet verlengen van mijn contract :=

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:28

josie1980 schreef:
gefeliciteerd rieneke! *\o/* laat maar even weten hoe het bevalt, volg ik je misschien wel :P
wat ga je precies doen? Agent of Hoofdagent?

aangezien het korps nog geen opleidingsplaatsen heeft (pas 2011) en er een plekje vrij was gekomen bij het verkeershandhavingteam hebben ze mij opgebeld of ik interesse had om vast te beginnen en te werken aan de competenties die je nodig hebt als agent en wordt je ingewijd in het wereldje. Ik krijg dan verschillende cursussen o.a. BOA(buitengewoon opsporingsambtenaar) en cursussen gericht op verkeer en leer je werken met de apparatuur en hoe het is om in uniform te lopen. Daarbij ga je op pad met een 'vakvolwassen' collega en zie en leer je heel veel. Het is een soort (betaalde) stage waar je al heel wat ervaring kan opdoen wat weer scheelt als je de opleiding opgaat....
En als er een opleidingsplaats vrij komt (in 2011) wordt ik doorgezet naar de academie...gaaf he

Als je meer wilt weten over eventuele aanmelding, testen e.d. kan je gewoon aan mij vragen zou het erg gezellig vinden als je ook bij de polies komt werken, gaan we samen op boevenjacht haha

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:40

hey rieneke, sounds great! ;) we gaan wel een keer babbelen - ben benieuwd hoe het gaat daar in het korps :P en wie weet - misschien lopen we dan wel samen in uniform :D hahaha

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:48

Kewl !! En als CSI Suus dan ook mee doet dan kunnen jullie je eigen afdeling beginnen :))

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:50

*\o/*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 10:35

Wil jij ook bij de politie Josiena?

Henk, gefeliciteerd met je verjaardag!

xnitax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 11:32

Wauw, lijkt wel of iedereen wat nieuws gaat doen! ;)

Gefeliciteerd rien, echt super dat je zo al lekker ervaring op kan doen!

En San, heel veel succes he!

Henk, gefeliciteerd met je verjaardag!

Beau, wat lekker zeg, dat je er nog je voordeel mee doet ook! Zo zie je maar weer, soms kan het geen kwaad eens naar iets anders te kijken! :P

Trudy, moet je met die sollicitatieplicht 2x per week solliciteren? Dat is toch niet te doen?

Aangezien ik ook niet kan achterblijven nu he, kan ik ook een hele fijne mededeling doen:
Ik heb ook een baan voor drie dagen in de week gevonden in mijn eigen branche!
Ben er helemaal happy mee en kan morgen al beginnen! :D