Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
B_a_b_e schreef:Sinterklaas is ook lief voor mij! Hij heeft mij een baan gegeven hahahahahaha ik mag per februari eindelijk beginnen bij onze 'blauwe' vrienden!!!!!! Yippie!!!! Dus vanaf dan niet meer te snel rijdenaltijd een lichtje op je fiets en helm op je knar als je een brommer bezit! Ik hou jullie in de gaten....
!! Lekker voor je dat het dan eindelijk gaat beginnen, datgene wat je altijd zo graag hebt gewild, super San1978 schreef:B_a_b_e schreef:Sinterklaas is ook lief voor mij! Hij heeft mij een baan gegeven hahahahahaha ik mag per februari eindelijk beginnen bij onze 'blauwe' vrienden!!!!!! Yippie!!!! Dus vanaf dan niet meer te snel rijdenaltijd een lichtje op je fiets en helm op je knar als je een brommer bezit! Ik hou jullie in de gaten....
Rien, gefeliciteerd !!! Handig hoor zo'n agente op stal. Als ik dan weer 's de dijk af rij is er in ieder geval snel een agent ter plaatse!! Lekker voor je dat het dan eindelijk gaat beginnen, datgene wat je altijd zo graag hebt gewild, super
![]()
(heel stiekem kan ik jullie ook alvast melden dat ik a.s. vrijdag een sollicitatiegesprek heb (ik word namelijk gillend gek hier))

Cassidy schreef:Sandra, ik wil je alvast succes wensen met je sollicitatiegesprek. Ik heb de zoveelste afwijzing binnen gehad vandaag. Wordt er beslist niet vrolijker van.
Ik heb vandaag contact gehad met een ex-collega, en die wist te vertellen dat alle 5 van mijn vroegere medewerkers op de tech support afdeling nog steeds zonder werk zitten.
Cassidy schreef:Sandra, ik wil je alvast succes wensen met je sollicitatiegesprek. Ik heb de zoveelste afwijzing binnen gehad vandaag. Wordt er beslist niet vrolijker van.
Ik heb vandaag contact gehad met een ex-collega, en die wist te vertellen dat alle 5 van mijn vroegere medewerkers op de tech support afdeling nog steeds zonder werk zitten.

B_a_b_e schreef:Cassidy schreef:Sandra, ik wil je alvast succes wensen met je sollicitatiegesprek. Ik heb de zoveelste afwijzing binnen gehad vandaag. Wordt er beslist niet vrolijker van.
wat naar Trudy, hoe gaat het eigenlijk met je studie?

Dus zit er toch nog iets positiefs aan het niet verlengen van mijn contract
josie1980 schreef:gefeliciteerd rieneke!laat maar even weten hoe het bevalt, volg ik je misschien wel
![]()
wat ga je precies doen? Agent of Hoofdagent?
we gaan wel een keer babbelen - ben benieuwd hoe het gaat daar in het korps
en wie weet - misschien lopen we dan wel samen in uniform
hahaha