Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vooral goed te zien na 2 weken niet meer gezien te hebben
En femke heeft echt onwijs goed werk verricht! ( en babysitter lil natuurlijk
) Jeetje wat lopen die knol zeg!
__Nathalie__ schreef:manon ik heb even in je berichten gezocht naar diva! Heel leuk paard! Mooi hoofd ook! Klikt het ook een beetje met rijden? staat die op de belvedere? misschien kun je er ook wel mee gaan starten?
. Ze is alleen erg heet, waardoor ze zichzelf erg kort maakt in haar hals. Ik ben haar nu aan het longeren met bijzet en probeer haar zo wat lager in te stellen
. Ze is wel superlief, je kunt heerlijk in een rengalopje met haar over de zandverstuiving en haar weer binnen 5 meter opvangen, verder kent ze alles, op Samoza ging ze probleemloos langs het zwembad, kinderboerderij en slagbomen, ze is gewoon zo lief!!
mijn dag kan niet meer stuk!
eindelijk word het meer paard!
Donderdag weet ik me schoolrooster, en stop ik met werken en ga ik weer voledig naar school dus heb ik meer tijd, eindelijk beetje vakantie.
. Mag er van mijn ouders ook niet meer op mocht het erger worden JorisDy schreef:Za Za begint te steigeren en ik vind het echt dood eng wanneer ze omhoog komt. Mag er van mijn ouders ook niet meer op mocht het erger worden