LIQUITA schreef:Hoi MiltonBZijn jullie morgen ook op het feestje van Simon?
als ik gister goed heb begrepen wel
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

?? LIQUITA schreef:Hackie schreef:Hello
Alles goed hier??
Ja hoor...en daar???

) Dus dat was wel lief
LIQUITA schreef:ATE schreef:Gelukkig hoef ik niet 24 uur per dag te werken. Zodat ik ook nog tijd heb voor Bokt en andere dingen...ja, jaa...daar heb ik ook nog tijd voor (al geloven sommige mensen van niet, hahahahahaomdat ik je elke dag ff gezien heb hier hahahhahaahahhahahahahahahahahahaha)
Hackie schreef:Iets minder...
Gister aanrijding gehad...
Ik reed rechtdoor en die ander reed op de andere weghelft, en die slaat af, ik nog toeteren maar...
het mocht niet baten... Ik tik hem aan met mijn voorbumper, en zijn achter bumper is nu helemaal naar de stinkmodder (lekker voor hem)
Maarja ik reed iets te hard, dus als het goed is is HIJ schuldig, maarja maar even afwachten, vanmiddag politie rapport ophalen...
Maarja het is gewoon zo banketstaaf, me auto was hardstikke mooi roze en nu zie je die lelijke bordeaux kleur erdoor heen.... Kan er gelukkig nog wel in rijden, en er waren echt 10 kenissen ofzo gestopt (ja klein eiland he) Dus dat was wel lief
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik had het er met San al over gehad. Wij hadden het er van de week samen over, maar niet over wie het nou zou gaan halen. San kan het morgenmiddag nog wel regelen, ze zou het vanaaf met jou bespreken.geen idee hihihiihhihihi zal ff met san overleggen