Daar geeft een mevrouw les aan mensen op haar eigen paarden. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daar geeft een mevrouw les aan mensen op haar eigen paarden.

_Roosmarijn_ schreef:Haha Do, lijkt me erg grappig om te doen!
Dus nu het is oefenen geblazen? Wat voor lazer iets is dat dan en waarvoor?
_Roosmarijn_ schreef:Van Eline, met haar Friezen? Zij heeft mij les gegeven met ruiterkamp, geeft fijn les vind ik.Op een pensionstal in Leusden.Daar geeft een mevrouw les aan mensen op haar eigen paarden.
xandra88 schreef:Dat klinkt erg leuk om te doen Dominique. Lijkt mij wel lastig om te doen, zeker omdat wat je al zei je een vaste hand moet hebben. Moet je dit nu elke week herhalen, lijkt mij wel dat daar behoorlijk wat oefen tijd in gaat zitten....
SuusKiiss schreef:_Roosmarijn_ schreef:Van Eline, met haar Friezen? Zij heeft mij les gegeven met ruiterkamp, geeft fijn les vind ik.Op een pensionstal in Leusden.Daar geeft een mevrouw les aan mensen op haar eigen paarden.

_Roosmarijn_ schreef:@Suus: Jaa Eline met haar friezen ja.
@Do: Nee ze staat op van Eijden, waar kas, adaja, orion en alles ook staat.
Dominiqueee schreef:neeDooie boel, hi hi. Is iedereen aan het eten of zo?

Dominiqueee schreef:_Roosmarijn_ schreef:@Suus: Jaa Eline met haar friezen ja.
@Do: Nee ze staat op van Eijden, waar kas, adaja, orion en alles ook staat.
Okee! Gaaf hoor. Komen er foto's?
En ga je dat voor vast doen tot je weer een leuk paard hebt om te rijden?

En volgend schooljaar is alles natuurlijk heel anders, dan ga ik studeren enzo. Geen idee hoe ik dan in mijn tijd zit. En Gipsy heeft voorkeur nummer 1 ookal heeft hij zulke artrose.