Annie_ schreef:DenK4ever schreef:
Waar had ze trailer gehuurd als ik vragen mag
Bij lelystad voor 35 euro
Hmmm, okay... is voor 11 oktober niet zo handig...
Als het goed is heeft Patricia de tweepaards trailer bij LB gereserveerd...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:DenK4ever schreef:
Waar had ze trailer gehuurd als ik vragen mag
Bij lelystad voor 35 euro
Kirsten_S schreef:Ik heb trouwens nog heel vet nieuws! Ik ga namelijk binnenkort als ik tijd heb en me broer ook , rijden op een kleine fokkerij
! De vriend van mijn broer heeft namelijk ouders die in die bussnis zitten. Me broer ging het vragen aan die moeder en was meteen helemaal enthousiast en zei meteen dat ik wel op twee paarden kon rijden. En ze wou weten wat ik allemaal deed. En ze had 1 paard wat helemaal voor mij was. Dus dan krijg ik les van haar zoon waarsch
!
Vet leuk!![]()
![]()
Ik kon eigenlijk al a.s woensdag, maarjaah school begint dan net. echt stom
Yaraa schreef:Gaaf johh!!![]()
Jane_ schreef:Ann iris vraagt hoe je aan die fotos komt
Kirsten_S schreef:Met de trein
Deurne is per trein bereikbaar. Ga voor meer informatie over vertrektijden naar http://www.ns.nl. Je kunt ook bellen met OV-reisinformatie 0900 9292 (€ 0,70 /min). Elke dag rijdt er van 9.30 - 14.00 uur een shuttleservice van het station in Deurne naar het Horse Event terrein. Tot 19.00 uur gaat de shuttleservice retour naar het station. Vanaf het station staat u in vijf minuten op het Horse Event terrein.

Astor schreef:Ik hoop echt dat Ayla het hoofdstel past want het is maat Full haha.
.

Maaikeee schreef:Astor schreef:Over 2 weken zou ik me Ayla in de les rijden maar ik ben dan helaas op kamp
Oo jammer! Kan het geen weekje later?
ik kom me ff melden 
Pebbs schreef:DAAAGik kom me ff melden
heb net alles bijgelezen over de horse event,
wat ik ff DUIDELIJK wil weten......... ::::::::
moet je de kaarten ZELF bestellen ?!!
en hoe gaan we er heen ??
ik heb OV, dus er kunnen 2 of 3 mensen met mij meereizen met korting, dus dan word het al goedkoper !