Cer, dat schiet niet op, ik heb wel een boom - echte nog over van vorig jaar en nog mooi groen, ballen en lampjes, maar heb nog geen behoefte om hem naar binnen te halen en alle toeters en bellen uit de kast te halen en op te hangen. Denk dat wij dit jaar het zonder kerstversiering doen.
De verhalen die ik gehoord heb (overigens niet van moeder van betreffende ruitertje maar van iemand anders) die blijken dus niet overeen te komen met de waarheid... daarmee bedoel ik 'roddels'
Ik heb vanmiddag rodeo gereden op de drafbaan. Na 2 rondjes met desyma gereden te hebben ging ik alleen verder en toen werd Tence ietwat jolig,rug bol hoofd tussen de benen en joedelahee gaan met die banaan. Aangezien ik niet zo heldhaftig ben aangelegd zat ik toch even in de piepzak. Toch doorgezet en uiteindelijk heb ik het 6 rondjes uit gehouden.
Wat een geschreeuw weer!!! Desi super fijn dat je mij steunt in mijn anti-barbie kruistocht. Dood aan barbies!
Flashdate: Flash staat momenteel op handwater of wel alle vocht die hij binnenkrijgt wordt bijgehouden hij zal nog zeker een week op de kliniek staan onder supervisie op zijn drankmisbruik. De kerel heeft dan ook een stempel gekregen van de veearts, en die is natuurlijk geruststellend. "Ondanks dat hij stoffig is en lang haar heeft, ziet hij er gewoon slecht uit"...fijn als een dokter zegt Dat was het zo'n beetje voor nu, oh ja ze hebben de scope nog niet gedaan.
Ik gok erop dat hij een urine en misschien ook een mest onderzoek krijgt. misschien nog een stel bloedtesten. Mams was vandaag even langs gegaan hij stond wat hooi te kauwen en aan z'n waterbak te trekken, volgens volgens mams wel echt een SOS gezicht, aan de bak trekken en haar aankijken 'komt niks uit!, doe er iets aan!!' maar ik heb er alle vertrouwen in, mijn meisje is begin van het jaar ook geweldig behandelt daar dus voor Flash zullen ze ook prima zorgen
Laten we hopen dat het snel allemaal weer goed komt met Flash. Voor jou ook een drukke week Woogy. Heen en weer pendelen tussen werk, huis, dierenarts en De Groene Meer. Toch niet allemaal op de fiets?
Ik fiets van huis naar werk en dan gaan mams en ik samen met Desi naar stal, mams is zelf naar de kliniek geweest om m'n grote kleine broertje te bekijken . Gelukkig oef ik niet constant te fietsen zou niks meer van me over zijn
Geen idee of het een kruising is tussen een black & tan en een Guus. Ik heb de ouders niet gezien. Ik kom altijd op een vreemde manier aan me dieren, er is altijd wel wat mee. zoals trauma's ect. Al moet ik wel zeggen dat er bij Benji tot nu toe geen trauma te ontdekken is. Alleen dat hij een hansaplast-puppy is.
Vanavond weer op me grote vriend gereden. Hij was weer super vandaag en jawel ook vandaag kon hij zijn rechter galop vinden, al ging hij wel wat hard in de galop, maar ach dat is hem vergeven, was al lang blij dat hij goed aansprong. Wat is het toch een kanjer ...
En me zwangerestalmus was weer vrolijk vandaag. Die was haar hele box aan het opruimen geloof ik. Al het nieuwe stro moest aan een kant, ze had een hele berg gebouwd.En ze begroete me met een luid gehinnik. Terwijl ze gister weer een sjaggy was, en dat is ze meestal al ze geent is, dus neem het haar niet kwalijk.
Morgen maar weer eens een (spoed) afspraak maken bij de tandarts, me kies is weer eens aan het pesten, van mij mag hij zijn koffertje pakken en vertrekken <- die kies dan he.
Ook alweer een poosje op t werk.. t wordt weer een lange dag tot een uurtje of zes... blegh, je gaat in t donker weg en komt in t donker weer thuis. Of, bij de paardjes. Gelukkig zie ik ze in t weekend weer met daglicht..
Ik heb helemaal niks met jackrussels maar deze zien er wel heel schattig uit !