. Morgen weer paardjes buiten zetten en dan maar even aan mijn onderzoeksopdracht gaan werken want dat schiet ook nog niet echt op
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Morgen weer paardjes buiten zetten en dan maar even aan mijn onderzoeksopdracht gaan werken want dat schiet ook nog niet echt op
. kooslover schreef:Nu al, je hebt er zin in
We rijden om 21.00 he!

En Aad zei iets over een wisselbeker, had je die opgehaald ofzo? 
Mariet schreef:Ik heb even helemaal gemist wat er met Esther is gebeurd..... Kan iemand mij daarmee helpen![]()
Moet zeggen dat ik het wel lekker vond afgelopen week even zonder, maar nu is ze er weer gezellig, nu tenminste tijd voor d'r. Merkte alleen wel met uitlaten dat ze weer even aan het proberen is wat ze wel en niet mag. 
(Als ze ze al krijgt natuurlijk)

. Maar ik heb de wisselbeker nog niet opgehaald hoor
. Dus die krijg ik volgende week nog (denk ik...).
, net zoals donderdagavond
.
Dan vergeet je dat niet 
. Maar ach heb de ruimte want rij toch alleen maar samen met Margriet en Ko.
evdpanne schreef:Maar ik heb de wisselbeker nog niet opgehaald hoor.

Half zeven zaten we op onze pony's voor een buitenritje (ik had uiteraard Mirthe gecharterd) en we gingen in een behoorlijk tempo door het bos heen. Al met al wel een lekker buitenritje (hoewel er wat gedribbeld werd hier en daar).
Ik voelde me heuse leiding (over steken: Mares!) (geweldig dat te zeggen) (Ja, we draven aan!) (of, Niet langs mij in de gallop
) En ik vond de weg en ik maakte er ook nog echt een keurig uur van.
)Fenn schreef:en nog wat en spinnen doodgemept