poedersuiker ben het helemaal vergeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:noujah, het is nu ook toch dat andere de paarden voor hem moeten berijden, of niet soms ?
niet dat dan de aandacht dan verdwijnt, maar ik denk toch dat je met twee paarden wel genoeg hebt voor een persoon en als hij er nog 500 wilt, maakt mij niet uit, het zijn mijn paarden niet.
Maar geweldig voor het paard zou het denk ik nooit zijn
Maar weetje wat het ook is, Daan wil gewoon heel graag wat verder komen met het springen, en aangezien Ben niet zo lekker gaat, en Odinnetje ook niet. Is Troy een goede koop om verder te komen in de sport!![]()
En de aandacht blijven ze krijgen hoor, Daan rijd heeel vaak, en als ze de aandacht niet van hem krijgen, zal er zeker geregeld worden dat ze het van een ander krijgen
fallenangel3 schreef:hey Melis zomaar sta ik niet in je profiel
Kirsten_D schreef:Ik denk dat er twee kanten aan dit verhaal zitten. Ze rijden nu met de 3e(als ik het goed heb) inpricipe vier paarden. Kan begrijpen dat daarbij de ene minder aandacht krijgt als de ander. Maar wat ik een beetje minder vind aan dit verhaal is, dat Ben inpricipe ook voor de sport was gekocht, maar dat gaat niet lekker en we kopen gewoon een nieuwe. Ik ben het met iris ook wel eens, ze zullen echt wel nagedacht hebben met de aankoop van Troy, het is niet even een uitgave per maand erbij.

Maaikeee schreef:Mel, bernadette had nick verkeerd gereden in de barage,
dus het waren niet egt weigeringen maar verkeerde sprongen
DenK4ever schreef:Melanieetjuh schreef:Jaaaa! Sinds gisteren!
Gaaf! Gefeliciteerd!!!
Astor schreef:En wordt het mooi?
haha fallenangel3 schreef:Astor schreef:En wordt het mooi?
Zou een beetje gek zijn als ze hier zou zeggen... neehaha
Melanieetjuh schreef:@ Sabrina, euh.. morgen komt een kennis, en dan willen we het laminaat en toebehoren vast daar heen brengen. Dat scheelt dan al een hoop, en daarna tsja, weet niet precies eigenlijk.
DenK4ever schreef:Melanieetjuh schreef:@ Sabrina, euh.. morgen komt een kennis, en dan willen we het laminaat en toebehoren vast daar heen brengen. Dat scheelt dan al een hoop, en daarna tsja, weet niet precies eigenlijk.
Maar toch best wel snel dus?!?! leuk!
kreeg vorige keer de indruk dat het allemaal nog heul lang ging duren

! Melanieetjuh schreef:Hihi, maar nu hebben we zekerheid. Nou mogen wij ons eigenaar noemen van dat huisje!
En daarvoor was het nog veel, misschien, waarschijnlijk..

Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:Ik denk dat er twee kanten aan dit verhaal zitten. Ze rijden nu met de 3e(als ik het goed heb) inpricipe vier paarden. Kan begrijpen dat daarbij de ene minder aandacht krijgt als de ander. Maar wat ik een beetje minder vind aan dit verhaal is, dat Ben inpricipe ook voor de sport was gekocht, maar dat gaat niet lekker en we kopen gewoon een nieuwe. Ik ben het met iris ook wel eens, ze zullen echt wel nagedacht hebben met de aankoop van Troy, het is niet even een uitgave per maand erbij.
Dat is dus niet helemaal waar.. Jij weet niet hoe het met Ben zit, dus daar kun jij eigenlijk niet over oordelen, ik heb het een beetje verkeerd verwoord. Maar met Ben zelf gaat het gewoon niet zo goed. Dus het is niet dat hij Ben aan de kant zet om dat het springen niet lukt met hem

Kirsten_D schreef:Mmmh, warme chocomel met slagroom..
Maaikeee schreef:Jaah jeetje, BEN ik een keer goed bezig met engels..!
Haha