Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:52

Er hing ook een aardige klodder snot op de deur van ko vanmorgen? Het is weggehaald maar was niet echt wit van kleur. Misschien even in de gaten houden? Heb nog wel even gekeken van wie het moest zijn maar kon niets vinden in de neusgaten van beide paarden Bloos

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:54

Vergeet je helemaal te feliciteren met je nieuwe baan. Bij deze dus.......gefeliciteerd!!!!!!!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:56

spettertjuh schreef:
Er hing ook een aardige klodder snot op de deur van ko vanmorgen? Het is weggehaald maar was niet echt wit van kleur. Misschien even in de gaten houden? Heb nog wel even gekeken van wie het moest zijn maar kon niets vinden in de neusgaten van beide paarden Bloos

Klopt, dat is denk ik van Ko, had vanochtend teweinig tijd om t weg te halen Bloos
Gister had hij ook al beetje snot uit zijn neus, en van de week heeft ook hij gehoest. Ach gut Meursing mag dus meteen ff bij Ko'tje kijken Knipoog Zucht, gaat wel weer lekker zo Verdrietig

Heeft Blando en de rest zich gedragen bij de tandarts?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:03

Ja hij was heel braaf en heel suffig......zijn wolftandjes (of hoe heten die dingen) zijn getrokken en hij heeft geen kik gegeven hoor. De rest was ook heel braaf.......

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:05

Mooi zo!! OK dan!
Die dingen heten idd wolfskiesjes Knipoog

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:59

Jep, waren inderdaad braaf! Alleen Dappere Donna (DD voor vrienden) deed (helaas niet werkende) pogingen om door de verdoving heen te komen. Af en toe toch suffig (tja, je slaapt tenslotte bijna he) hoofdje omhoog gooien... Maar helaas voor haar moest ze er toch aan geloven. Na de behandeling ging ze dan eindelijk....slapen Clown Gekke poownie!

Moon was erg braaf, maar verdoving werkt bij meneer altijd erg goed, dus die was lekker van de wereld. Hij heeft als enige van de wolfkiesjes club geen pijnstiller gehad. Dapper he!

En ook meneer Blando (die errug slaperig was Gaaaap ) ging heel dapper als eerste. Enne Biz deed het allemaal netjes, alsof ie niet anders gewend is. Die zal wel denken, al die drukke mensen wijven om me heen... Haha! Na al het gebeuren aan zijn bekkie heeft ie lekker ruzie staan maken met Ko.. Biz hapt Ko, Ko hapt Biz, Biz hapt Ko, Ko hapt Biz... Knipoog

Dus was stoer en dapper groepie. Zouden ze stoere koekjes op hebben vanochtend? Haha!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:00

Nous: wat krijg je van me? Qua centjes dan he... Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:01

djinnie schreef:
Nous: wat krijg je van me? Qua centjes dan he... Haha!

moet je ff je pb nakijken Knipoog
als je niet kunt vinden hoor ik t wel, moet nu Biz en Ko gaan halen, da belde net

doeii

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:45

Oeps, voel me nu helemaal blond. Dat pb gebeuren werkt nog niet helemaal vlekkeloos, das duidelijk.

Heb het overgemaakt, Nous!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 16:23

Gefeliciteerd met je baan Nous! Lovers

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:42

djinnie schreef:
Oeps, voel me nu helemaal blond. Dat pb gebeuren werkt nog niet helemaal vlekkeloos, das duidelijk.

Heb het overgemaakt, Nous!

Heb t binnen!! Knipoog

hihi je moet meer gaan oefenen met pb hoor Clown

Meursing is geweest
Biz zijn luchtwegen klinken al wel een stuk beter. Ko zijn bronchitus speelt weer op, daar hebben we Ventipulmin voor gekregen. Het is ook wel heel benauwd weer Ach gut
Ik heb Ko net aan de bijzet gelongeerd maar heeft geen kuch gegeven!! Biz moet ik eigenlijk ook nog doen maar ben gemarteld door de fysio en last van mijn kontspier Verdrietig Toch zo maar ff een poging wagen, hij heeft gisteren ook niets gedaan en wil hem eigenlijk niet nog een dag laten staan....
Ga maar weer ff buiten buurten want eigenlijk is t te lekker weer om binnen te zitten

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:22

djinnie schreef:
Zo, onze knollies zijn om 13.00 het land uitgegaan. Natas haalt ze om 17.00 er weer uit, maar zie net dat Tessa er dan ook is, dus kan mooi met zijn tweeen. Land is al schoon Tong uitsteken

Blando snapte er helemaal niets van.. Wat moeten al die mensen toch al de hele ochtend van hem? Pas toen die de andere knollies in het land ontdekte had hij zoiets van: jippie!!! Hahahahaha... Champ had het al heel wat eerder door en liep al de hele ochtend te hinniken als ik langs liep. Tja, je moet toch op de een of andere manier aangeven dat je ERG graag naar buiten wil... Clown

dat merkte ik Clown ik liep er zo door was bijna geen poepje te bekennen Tong uitsteken miss 3 of 4 hopen haha en ze zagen er erg vers uit Schijnheilig had trouwens idd geholpen met binnen hhalen Knipoog

En vera bedankt voor het rijden zag er echt leuk uit Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:30

Zo, hebbik ook even tijd voor BOKT! Veels te druk met werk enzo, maar lekker BOKKEN gaat nu ook even gebeuren!
Nous, ik ga morgen mijn administratie doen, maak ik direct de wormencentjes over aan jou!(wilde van de week al doen, maar de kompjoeter deed raar en internet viel weg......flipcasema!)

Hé, ik merkte dat de "Vollaerspaardjes" hun enting hebben gehad....waarom wist ik dat niet? Renk hoort daar ook bij en die is nu dus niet gedaan, moet ik hem apart voor Renk laten komen! (baal.....baal...)Ik heb wat gemist...dus! Koe
Heeft iemand Vollaers nog nodig binnenkort? Doe ik mee!

Morgen lekker rijden en de paarden buiten zetten en land mesten!

MENSEN...om geen misverstanden te krijgen: Zarah heeft idd al vakantie, maar de meeste scholen zijn gewoon nog open! Zaar is een bofkont, zij heeft twee weken! Cool

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:32

MADJE! WAAR ZIT JE?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:34

Zit hier heel alleen te BOKKEN, de vrienden die ik had zijn er vandoor......

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:01

Hallo allemaal daarzo achter die fijne computer.

Even een vraagje voor de mensen die morgen overdags op stal zijn.
WIllen jullie Am een beetje in de gate houden?Ze heeft namelijk heel erg last van der hooikoorts en het met het warme weer erg benauwd.
Mocht het te erg worden wil iemand haar dan even in de losgooi bak zetten voor me???

Heeeeeeeel erg bedankt alvast.

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:41

Hey Anous,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk dat je zo snel al kan beginnen... hopelijk hoef je niet té lange dagen te draaien aangezien het tegen die tijd vast wel heet zal zijn!! Knipoog

Jet, het briefje van Vollaers hing in de kantine... maar ik heb de bestelling voor de wormenkuren ook gemist hoor Bloos , dus iedereen mist wel eens wat Haha!

Morgen zet ik de merriegroep rond 12 uur buiten...eerst nog maar eens even wat doen met Kola Haha! 's middags ga ik dan lekker aan het werk.. heb vandaag met mijn begeleider gesproken en nu eindelijk weer een beetje een idee van wat ik nog allemaal moet doen Knipoog Ik was wel op de goede weg!! Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:42

Jetta schreef:
Hé, ik merkte dat de "Vollaerspaardjes" hun enting hebben gehad....waarom wist ik dat niet? Renk hoort daar ook bij en die is nu dus niet gedaan, moet ik hem apart voor Renk laten komen! (baal.....baal...)Ik heb wat gemist...dus! Koe
Heeft iemand Vollaers nog nodig binnenkort? Doe ik mee!

Jet, er heeft een briefje gehangen in de kantine Clown
Komt Vollaers binnenkort niet terug voor Strange?? dan kun je missch meteen laten enten Pling

Edit: @ Val, mijn werktijden worden gunstiger. Maandag hele dag (dus van 08.30 tot 17.00) en de rest van de week van 08.30 tot 13.30, dus lekker de middag vrij!!! Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:58

Nog ff snel een berichtje voordat Aniet het doet Clown
Biz is zijn (hand)galopknopje kwijt, kon alleen maar draven (hard of zacht), of heel hard galopperen!! Oke op het laatst galoppeerde hij redelijk rustig maar viel hij er wel snel uit Bloos Ik voelde me net een beginner Clown
Ik denk dat het komt door de draversbrok Tong uitsteken (krijgt normaal Derby, maar die was er ff niet)

Maar Aniet is ook niet oke hoor, want ik zei dat Biz maar 2 x 3 minuten mag draven. We hebben een heel stuk achter het spoor gedraafd en ook nog bijna het hele park, zeker meer dan 3 minuutjes per keer..Zegt ze dat het precies 3 minuten is geweest Gestoord Ik durf erom te wedden dat t meer was Pling

Mariek, we kunnen Biz weer normaal rijden hoor!!! Kan hij best!! Ja
Binnenkort kunnen we Biz ook weer gaan overvragen in de les Go jij! Go jij!

Ik ga nu ff douchen en daarna benkhengen!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:12

Binar schreef:

yeh marieke kunnen we morgen lekker hard!!!! Duivel Extreme duivel Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:14

nou dat was het....o val als je dit nog leest..ik kom je morgen wel ff helpen om 12 uur oke!

Moet nog ff poepscheppen dus ga ik in de ochtend iets later naar stal zodat ik jou nog ff kan helpen.

Ga nu honden uitlaten en naar bed krijg erg last van mijn arm nu achter mijn pctje

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:29

madelon31 schreef:
Binar schreef:

yeh marieke kunnen we morgen lekker hard!!!! Duivel Extreme duivel Haha!

Ja en daar hoef je niets voor te doen hoor, dat kan Bizje helemaal zelf Clown
Ahhh verder was hij braaf hoor, maar door het stilstaan heeft hij gewoon wat meer moeite in galop (en als ik alleen rijdt dan gaat t wel ietsjes beter qua tempo)
Zijn achterhandje moet weer iets sterker worden dan komt t helemaal goed Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:38

Binar schreef:
Biz is zijn (hand)galopknopje kwijt, kon alleen maar draven (hard of zacht), of heel hard galopperen!! Oke op het laatst galoppeerde hij redelijk rustig maar viel hij er wel snel uit Bloos Ik voelde me net een beginner Clown
Ik denk dat het komt door de draversbrok Tong uitsteken (krijgt normaal Derby, maar die was er ff niet)

Maar Aniet is ook niet oke hoor, want ik zei dat Biz maar 2 x 3 minuten mag draven. We hebben een heel stuk achter het spoor gedraafd en ook nog bijna het hele park, zeker meer dan 3 minuutjes per keer..Zegt ze dat het precies 3 minuten is geweest Gestoord Ik durf erom te wedden dat t meer was Pling

haha

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:40

AnitaJoeri schreef:
Binar schreef:

haha

ja haha ik ben je lekker voor geweest Duivel

O en Madje, Aniet begint haar snelheid te verliezen... ik moest zeker 5 minuten wachten op Biz voordat zij eindelijk eens klaar was... nog ff dan kunnen wij lekker uitslapen in Loon op Zand omdat Aniet het langste werk heeft met Joep Tong uitsteken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 22:16

echt niet je heb niet voor me uitgemest en dat moest ik dus ook nog doen en die arme Diddle die nooit wat te eten krijgt heeft gelukkig al 2 dagen een half brood van me gehad en reken maar dat die gesmuld heeft hoor.En opa Heli heeft ook lekker broodje van me gehad ipv appeltje.wedden dat ik nog steeds het hardst ga in Loon op Zand.Niks snalheid verliezen