Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Er hing ook een aardige klodder snot op de deur van ko vanmorgen? Het is weggehaald maar was niet echt wit van kleur. Misschien even in de gaten houden? Heb nog wel even gekeken van wie het moest zijn maar kon niets vinden in de neusgaten van beide paarden
Meursing mag dus meteen ff bij Ko'tje kijken
Zucht, gaat wel weer lekker zo
Gekke poownie!
) ging heel dapper als eerste. Enne Biz deed het allemaal netjes, alsof ie niet anders gewend is. Die zal wel denken, al die drukke mensen wijven om me heen...
Na al het gebeuren aan zijn bekkie heeft ie lekker ruzie staan maken met Ko.. Biz hapt Ko, Ko hapt Biz, Biz hapt Ko, Ko hapt Biz...
djinnie schreef:Nous: wat krijg je van me? Qua centjes dan he...
djinnie schreef:Oeps, voel me nu helemaal blond. Dat pb gebeuren werkt nog niet helemaal vlekkeloos, das duidelijk.
Heb het overgemaakt, Nous!
Toch zo maar ff een poging wagen, hij heeft gisteren ook niets gedaan en wil hem eigenlijk niet nog een dag laten staan....djinnie schreef:Zo, onze knollies zijn om 13.00 het land uitgegaan. Natas haalt ze om 17.00 er weer uit, maar zie net dat Tessa er dan ook is, dus kan mooi met zijn tweeen. Land is al schoon![]()
Blando snapte er helemaal niets van.. Wat moeten al die mensen toch al de hele ochtend van hem? Pas toen die de andere knollies in het land ontdekte had hij zoiets van: jippie!!! Hahahahaha... Champ had het al heel wat eerder door en liep al de hele ochtend te hinniken als ik langs liep. Tja, je moet toch op de een of andere manier aangeven dat je ERG graag naar buiten wil...
ik liep er zo door was bijna geen poepje te bekennen
miss 3 of 4 hopen haha en ze zagen er erg vers uit
had trouwens idd geholpen met binnen hhalen 
, dus iedereen mist wel eens wat
's middags ga ik dan lekker aan het werk.. heb vandaag met mijn begeleider gesproken en nu eindelijk weer een beetje een idee van wat ik nog allemaal moet doen
Ik was wel op de goede weg!!
Jetta schreef:Hé, ik merkte dat de "Vollaerspaardjes" hun enting hebben gehad....waarom wist ik dat niet? Renk hoort daar ook bij en die is nu dus niet gedaan, moet ik hem apart voor Renk laten komen! (baal.....baal...)Ik heb wat gemist...dus!![]()
Heeft iemand Vollaers nog nodig binnenkort? Doe ik mee!

Ik voelde me net een beginner
(krijgt normaal Derby, maar die was er ff niet)
Ik durf erom te wedden dat t meer was

Binar schreef:Mariek, we kunnen Biz weer normaal rijden hoor!!! Kan hij best!!
madelon31 schreef:Binar schreef:Mariek, we kunnen Biz weer normaal rijden hoor!!! Kan hij best!!
yeh marieke kunnen we morgen lekker hard!!!!![]()
![]()
Binar schreef:Nog ff snel een berichtje voordat Aniet het doet![]()
Biz is zijn (hand)galopknopje kwijt, kon alleen maar draven (hard of zacht), of heel hard galopperen!! Oke op het laatst galoppeerde hij redelijk rustig maar viel hij er wel snel uitIk voelde me net een beginner
![]()
Ik denk dat het komt door de draversbrok(krijgt normaal Derby, maar die was er ff niet)
Maar Aniet is ook niet oke hoor, want ik zei dat Biz maar 2 x 3 minuten mag draven. We hebben een heel stuk achter het spoor gedraafd en ook nog bijna het hele park, zeker meer dan 3 minuutjes per keer..Zegt ze dat het precies 3 minuten is geweestIk durf erom te wedden dat t meer was
![]()
Mariek, we kunnen Biz weer normaal rijden hoor!!! Kan hij best!!
Binnenkort kunnen we Biz ook weer gaan overvragen in de les![]()
Ik ga nu ff douchen en daarna benkhengen!!
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Nog ff snel een berichtje voordat Aniet het doet![]()
Biz is zijn (hand)galopknopje kwijt, kon alleen maar draven (hard of zacht), of heel hard galopperen!! Oke op het laatst galoppeerde hij redelijk rustig maar viel hij er wel snel uitIk voelde me net een beginner
![]()
Ik denk dat het komt door de draversbrok(krijgt normaal Derby, maar die was er ff niet)
Maar Aniet is ook niet oke hoor, want ik zei dat Biz maar 2 x 3 minuten mag draven. We hebben een heel stuk achter het spoor gedraafd en ook nog bijna het hele park, zeker meer dan 3 minuutjes per keer..Zegt ze dat het precies 3 minuten is geweestIk durf erom te wedden dat t meer was
![]()
Mariek, we kunnen Biz weer normaal rijden hoor!!! Kan hij best!!
Binnenkort kunnen we Biz ook weer gaan overvragen in de les![]()
Ik ga nu ff douchen en daarna benkhengen!!
haha