Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 08:03

Sneeeeeeeuw.... NEEEEEEEEE Frusty No Cheer Misselijk Bloos! Verward

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:57

JuuLePuuL schreef:
Sneeeeeeeuw.... NEEEEEEEEE Frusty No Cheer Misselijk Bloos! Verward

wow wat is het KOud buiten... brrrrrr Boos!

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 12:56

Nee helaas,kan marsum eens proberen,ik zoek nu vooor 6 weken nog in hylaard en daarna in leeuwarden,in de bak waar wij hebben gereden....Moeilijk altijd om de juiste te vinden he

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 13:35

Oehh morgen met me nieuwe ariats rijden Tong uitsteken.
Heb ook weer een nieuwe shabrakje Haha!.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 13:40

San, ik ben echt benieuwd naar ze Haha! Je wou ze al zolang!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 13:47

Ja maar steeds kwam het er niet van Tong uitsteken.
Maar ze zijn zo mooi en nieuw Haha!.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 13:52

Morgen is het dan eindelijk zo ver... Haha!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 13:53

Haha ja Tong uitsteken.
Haha ik wordt vet moe van deze uitleg Lachen.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 16:46

aaah, ben er weer Haha! De Hoeve was leeeeeeeeuk gister!!!! Alleen wel koooud Tong uitsteken Haha.. tis vandaag ook weer retekoud trouwens....

Juul, lekker bank gehangt zaterdag?? Het was ook gewoon geen weer om de deur uit te gaan Tong uitsteken Hoe ging het rijden met Black gister??? ben beniewd hoe die wedstrijd dan gaat met die andere berijder... Maar de wedstrijd op de manege is pas de zaterdag daarna, das 31 maart geloof ik..

Wie heeft er trouwens gewonnen bij sterren dansen op het ijs????

Anouk heeft idd eerst Bruno gereden voordat ze Kilian kocht Lachen

@Sence: Ik zal hem nu noooooog harder gaan knuffelen!!! Hoe staat het nu met zn been? Had choco hem idd getrapt??? Echt super poedersuiker!! Het is idd zooon geweldig paardje, maar heeft helaas wel vaak iets.. maar deze keer kon hij er dus niet eens wat aan doen.. Naja geen wedstrijd dus, maar hopen dat het snel weer beter gaat..

Oeeeeh, nieuwe ariats??? Die rijden zoooo lekker Haha! Haha! Ik kan nu niet meer zonder Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 16:55

Ehm het rijden ging wel, hij moest er even doorheen maar het waaide ZO hard, de teugels waaiden steeds weg en had ruzie met ze dus dat zat wat tegen!

Ja zondag 25ste is dressuurwedstrijd op de manege, maar weet niet zo goed wat ik daar moet als Marisca er toch niet is, ja Black en Kim hebben wedstrijd maar heb het druk zat en moet ook voeren...

Ik heb ook nieuwe ariats besteld, met veters dit keer! En een blauw pad van PK en nog nieuwe sokken enzo...Haha!

Pfffff ik moet echt bezig met school maar heb ZOOOO geen zin! Superdruk en kan vrijdag pas weer rijden! Zit deze week in R'dam en morgen tot laat op school Boos!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 16:56

en WAAROM is het nu zulk koud weer!???? GRRRRR

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:01

Jaaaa, koud is nieeeeeet leuk!!!! Boos!

Heb je wel geld voor nieuwe ariats dan? Tong uitsteken Knipoog

Ga je wel leuke dingen doen in Rotterdam???

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:07

Of ik daar geld voor heb? Ja, ik krijg 31 mrt 255 euro van de zorgverzekeraar terug Haha! en heb geld van mn oma gehad nog voor mn nieuwe huis, maar dat gebruik ik hiervoor. Schoenen zijn wel belangrijk vooral omdat ik er in de vakantie dagelijks op loop en doordeweeks ook veel Tong uitsteken en natte voeten is niet fijn! Ik hou heus wel geld voor Vlieland over, of bedoelde je dat niet Tong uitsteken Ik hoef niet voor de ritten te betalen, dat scheelt Tong uitsteken

Ehm we gaan naar het Booymans van Beuningen museum en naar nog een museum, het NHI, en eten enzo Tong uitsteken en volgende week de hele week in Brussel! Kan ik niet rijden Huilen

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 17:57

JuuLePuuL schreef:
Of ik daar geld voor heb? Ja, ik krijg 31 mrt 255 euro van de zorgverzekeraar terug Haha! en heb geld van mn oma gehad nog voor mn nieuwe huis, maar dat gebruik ik hiervoor. Schoenen zijn wel belangrijk vooral omdat ik er in de vakantie dagelijks op loop en doordeweeks ook veel Tong uitsteken en natte voeten is niet fijn! Ik hou heus wel geld voor Vlieland over, of bedoelde je dat niet Tong uitsteken Ik hoef niet voor de ritten te betalen, dat scheelt Tong uitsteken

Ehm we gaan naar het Booymans van Beuningen museum en naar nog een museum, het NHI, en eten enzo Tong uitsteken en volgende week de hele week in Brussel! Kan ik niet rijden Huilen

kijk dat is mooi geld verdienen Tong uitsteken ik krijg maar iets van 48 euro terug, maar goed wel 48 euro Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 18:09

Ahhhh jammer dat je maar zo weinig terug krijgt! Het is inderdaad lekker verdienen! maar tis ook zo weer op.. maar toch wat extra's!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 18:37

Ik kwam vandaag op de manege, en Kai stond met nog een aantal los in de buitenbak. Erg leuk om te zien, helemaal te showen, en gek doen Haha! Wauw Haha!

Alleen toen ging ik 'm later poetsen en blijkt dat ie ook nog een plek op zn bil heeft Nagelbijten / Gniffelen Jemig.. Maarja! Hij blijft mn poepie Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:02

Liep hij goed met het showen? Want dan kan je er misschien binnenkort wel weer op Knipoog
En och, 'mijn' paarden zitten altijd onder de plekjes, dat heb je nou eenmaal als ze met een groep staan... Het haar groeid er wel weer overheen Haha!

Hoeve was leuk ja! Bert was weer goed op gang Haha! En de terugweg was iets.. 'ontspannender' dan de heenweg Haha!

Oewh wat was het koud vandaag wanneer de zon er niet bij was.. Paardjes waren erg blij toen ze weer op stal mochten Knipoog
Daarna nog even rustig met Iemkje naar buiten, dacht ik.. Wil die stomme knol niet over een rode drempel!
Dus Rianne maar lopen en paard aan de hand mee, dom paard Tong uitsteken

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:28

Lydia: dit is de eigenaresse van Taco. Hij is gewoon gaaf! Tong uitsteken

idd, als hij loopt te showen is het al weer als eerst beter Haha! Hopelijk kan je er toch weer snel op Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 20:17

Hij liep wel redelijk toen ja, maar toen ging hij een stuk erg hard galoperen, en toen struikelde hij weer door zn rechter voorbeen. Ik denk dat het gewoon een zwak been blijft. Maar het andere meisje zei vorige week ook dat hij met los laten erg goed weer liep, maar met rijden ging het toen nog niet toppie.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:07

Oeeeeh, die fjorden zien er zeker leuk uit!!! Echt super als je zover met een fjord komt!!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 08:06

lydiakampman schreef:
Oeeeeh, die fjorden zien er zeker leuk uit!!! Echt super als je zover met een fjord komt!!

jaah egt vet cewl! volgens mij is Taco de meest bekende en meest super dressuurfjord hier op Bokt!!

Egt vet Tof!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 08:19

Jep, ik had em ook wel eens eerder al gezien. leuk dat die Fjord zo lopen kan!

Getsieeeee ik moet zo weg en er hangt echt een vet donkere lucht Boos!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 08:42

Pff, zo naar school. Ik ga vanmiddag op Big Ben rijden, voor het proefje oefenen Nagelbijten / Gniffelen

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 08:46

Sence schreef:
Pff, zo naar school. Ik ga vanmiddag op Big Ben rijden, voor het proefje oefenen Nagelbijten / Gniffelen

leuk man Big Ben! nog nooit opgereden Tong uitsteken maare ja zie ook donkere lucht en moet zo ook naar school
Dromen

Ik had Taco ook wel vaker gezien op Bokt! maar vind het nog steeds een Top Fjord! egt knap! want zijn niet veel mensen die een fjord zo hoog rijden!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 09:08

Ja idd, vind ik echt knap hoor Lachen

Leuk dat je op Big Ben gaat rijden sence! Het is gewoon vervelend dat Kai steeds kreupel is, maar zolang je hem nog regelmatig eruit haalt en laat bewegen, kan je natuurlijk wel gewoon op een ander paard rijden. Het duurt nu alweer een maand ofzo... en Big Ben is suuuuuper!!!! Dat paard mis ik ook vreselijk zeg!! ... Verdrietig