Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JuuLePuuL schreef:Sneeeeeeeuw.... NEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
Je wou ze al zolang!
.
.
.
.
De Hoeve was leeeeeeeeuk gister!!!! Alleen wel koooud
Haha.. tis vandaag ook weer retekoud trouwens....
Hoe ging het rijden met Black gister??? ben beniewd hoe die wedstrijd dan gaat met die andere berijder... Maar de wedstrijd op de manege is pas de zaterdag daarna, das 31 maart geloof ik..
Ik kan nu niet meer zonder

en heb geld van mn oma gehad nog voor mn nieuwe huis, maar dat gebruik ik hiervoor. Schoenen zijn wel belangrijk vooral omdat ik er in de vakantie dagelijks op loop en doordeweeks ook veel
en natte voeten is niet fijn! Ik hou heus wel geld voor Vlieland over, of bedoelde je dat niet
Ik hoef niet voor de ritten te betalen, dat scheelt
en volgende week de hele week in Brussel! Kan ik niet rijden
JuuLePuuL schreef:Of ik daar geld voor heb? Ja, ik krijg 31 mrt 255 euro van de zorgverzekeraar terugen heb geld van mn oma gehad nog voor mn nieuwe huis, maar dat gebruik ik hiervoor. Schoenen zijn wel belangrijk vooral omdat ik er in de vakantie dagelijks op loop en doordeweeks ook veel
en natte voeten is niet fijn! Ik hou heus wel geld voor Vlieland over, of bedoelde je dat niet
Ik hoef niet voor de ritten te betalen, dat scheelt
![]()
Ehm we gaan naar het Booymans van Beuningen museum en naar nog een museum, het NHI, en eten enzoen volgende week de hele week in Brussel! Kan ik niet rijden
ik krijg maar iets van 48 euro terug, maar goed wel 48 euro
Wauw 
Jemig.. Maarja! Hij blijft mn poepie

En de terugweg was iets.. 'ontspannender' dan de heenweg 

Hopelijk kan je er toch weer snel op
lydiakampman schreef:Oeeeeh, die fjorden zien er zeker leuk uit!!! Echt super als je zover met een fjord komt!!
Sence schreef:Pff, zo naar school. Ik ga vanmiddag op Big Ben rijden, voor het proefje oefenen
maare ja zie ook donkere lucht en moet zo ook naar school