Kijk en huiver, hahahahaha

en nog een mooie actiefoto van Moon en Champ

en dat zonder dat Moonlights liefde Diddle er bij was...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sily schreef:Ajoh Aniet jij kan toch wel wat horror hebben?
Morgenavond Halloween avond, ikke blij, de hele avond lang thrillers en horrors![]()
Anous bij ons op het rijtje zit die schoenmaker, denk dat die er wel wat mee kan als je het hem uitlegt, hij heeft voor mij ook al wat dingen mogen maken en doen, ik is onhandig persoontje wat veel kapot maakt![]()
En johnnie gaat toch weer ouderwets voor coupe bold, maar dan wel morgenavond he![]()
Aniet (nog een keer) erg he van die stoute Beer, nu krijgt hij morgen geen mooie hoeven omdat hij de vervangende hoefsmiderin verminkt en gemarteld heeft![]()
Lomp ding is het ook afentoe he![]()
Hoe kon hij nou weten dat er nog een mens achteraan hing?
Je hoort ook achter het paard te gaan lopen, kan die je niet omver denderen![]()
Heb net the horse whisperer nog maar eens bekeken, blijf het boek mooier vinden, gaat de fluisteraar tenminste dood, hebben ze nog sex ook en krijgt ze er nog een kind op de koop toe bij, perfect toch!
Maar nee hoor...laten we dat boek verdraaien zodat je een film zonder dood, sex en baby's krijgt, waar gaat het toch heen met deze wereld?

)
vera23 schreef:ja ik ik ...whahahah geintje