stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 09:12

Ik had gisteravond mijn kachel aan en vanochtend ook. Werd wakker en het was nog beetje donker. Bah...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 09:14

AnneOmie schreef:
Ik had gisteravond mijn kachel aan en vanochtend ook. Werd wakker en het was nog beetje donker. Bah...

Erg is dat he! Ik heb nog geen verwarming aan gehad maar wel mijn waterbed iets hoger..... Wou dat t weer lente werd.......

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 09:34

Ik ben ook echt een lente/zomer mens. Als het al zomer is dan krijg ik al van die nostalgische gevoelens dat het als weer bijna herfst wordt Haha! Ik leef helemaal op zodra de lente in de lucht zit! In de winter doe ik het liefst een winterslaapje!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 09:53

Hihi ik slaap lekker mee dan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:11

Haha! Slapen Dromen

Ik heb totaal geen zin vandaag om te werken en weer geen zak te doen want baas weer hele dag in bespreking en heeft geen werk achtergelaten. Vrijdag heb ik ook hele dag uit mijn neus zitten vreten Scheve mond had mijn boek bij me en lekker zitten lezen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:49

ja daar wordt je echt oe van! Ik heb liever veel te doen dan helemaal niets, dat is zo erg! Heb je je boek weer mee vandaag?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:56

Nou Annemieke Omar hield vandaag ook zijn winterslaapje.stond met zijn koppie in de zon te slapen.Met traumeel opdoen veranderde er niet veel.Vanmiddag gaan ze nog eventjes los.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:26

Hihi ik heb mijn paarden alle 2 bij eenmaalandermaal gezet. Nee ze zijn niet voor de verkoop! Ik zoek gewoon voor alle 2 een bijrijder. Zal met ilion nog niet makkelijk zijn omdat ik wel graag wil dat hij op de Adb manier gereden wordt en ja.... hij is niet zo piep jong meer en heeft ook de nodige problemen. Maar niet geschoten is altijd mis....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:46

Zirano schreef:
Nou Annemieke Omar hield vandaag ook zijn winterslaapje.stond met zijn koppie in de zon te slapen.Met traumeel opdoen veranderde er niet veel.Vanmiddag gaan ze nog eventjes los.

Hahaha zie je, ik zei het toch hij lijkt op de baas Haha! of de baas lijkt op Omar Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:53

ShirleyA schreef:
Hihi ik heb mijn paarden alle 2 bij eenmaalandermaal gezet. Nee ze zijn niet voor de verkoop! Ik zoek gewoon voor alle 2 een bijrijder. Zal met ilion nog niet makkelijk zijn omdat ik wel graag wil dat hij op de Adb manier gereden wordt en ja.... hij is niet zo piep jong meer en heeft ook de nodige problemen. Maar niet geschoten is altijd mis....

Komt Femke niet meer dan Shir Verward Heb je er niet meer over gehoord!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:54

ShirleyA schreef:
ja daar wordt je echt oe van! Ik heb liever veel te doen dan helemaal niets, dat is zo erg! Heb je je boek weer mee vandaag?

Nee vergeten en zit nu nog wortel te schieten!! Dan maar bokken hoor want kan moeilijk hele dag naar mijn beeldscherm staren Scheve mond

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:16

AnneOmie schreef:
ShirleyA schreef:

Komt Femke niet meer dan Shir Verward Heb je er niet meer over gehoord!

Nee Femke mailde gister dat ze stopt omdat ze door t revalideren v Ilion niet meer kon lessen........

Tja wat zal ik er v zeggen? Vind t niet zo netjes om dat via mail te doen, maar ik zal t niet merken want ze kwam nooit!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:27

Ja daar heb je gelijk in. Ze kwam echt nooit meer dus dan kun je haar ook wel missen. Wel balen dat je nu op zoek moet naar een ander. Niet netjes idd om het per mail te doen!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:35

AnneOmie schreef:
Ja daar heb je gelijk in. Ze kwam echt nooit meer dus dan kun je haar ook wel missen. Wel balen dat je nu op zoek moet naar een ander. Niet netjes idd om het per mail te doen!

Ik had t er gister nog over met Daan, dat ik Fem niet te pakken kreeg (belt nooit terug geen reactie op mail....) want dit ging nergens meer over en als ze een keertje wilde rijden deed ik dat voor haar maar ik en Ilion hadden er niets meer aan. Maar ik wilden t haar persoonlijk zeggen dat t zo niet ging.... maar ze heeft t me gemakkelijk gemaakt nu. Ook goed. Vandaar nu op zoek naar een ander en zolang blijf ik m lekker zelf doen. Ik vind t wel prettig t zelf te doen maar t wordt te laat voor Thimo dus dat gaat niet voor lang.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:37

Dat is zeker niet leuk om het via de mail te deon,maar ze zal het wel moeilijk gevonden hebben de confrontatie aan te gaan met je.(je bent dan ook wel heeeeeeeeel erg moeilijk(hahahahaha)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:39

Jubel,jubel.we zijn er net achter gekomen dat de eerste fleecedeken al te klein wordt(groeit hij toch stiekum)En moest ik net een nieuwe gaan kopen.het wordt weer een kakkerd hoor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:45

Zirano schreef:
Dat is zeker niet leuk om het via de mail te deon,maar ze zal het wel moeilijk gevonden hebben de confrontatie aan te gaan met je.(je bent dan ook wel heeeeeeeeel erg moeilijk(hahahahaha)

ja zeker! Als je me raar behandeld wel hahahaha.
Ik heb haar al vaak gezecht dat ik t wel zou snappen als ze een ander bijrijdpaard zou willen. Dat wilde ze niet.... Ik snap t nu ook wel maar niet dat t komt omdat ze nooit kan lessen.... want ik les al heel lang weer elke week.
Maar goed het is jammer dat t zo is gelopen want Fem is een lieve meid en ze zal t wel niet gedurft hebben maar ik zou zelf niet kiezen voor een onpersoonlijk mailtje.....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:46

Zirano schreef:
Jubel,jubel.we zijn er net achter gekomen dat de eerste fleecedeken al te klein wordt(groeit hij toch stiekum)En moest ik net een nieuwe gaan kopen.het wordt weer een kakkerd hoor.

In de lengte of in de breedte Verward Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:47

Zirano schreef:

Nagelbijten / Gniffelen

Hoe kom je daar nou bij Marjan Verward Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:50

Nee momenteel wordt hij precies volgens het boekje in de langte groter straks gaat hij dan weer de hoogte in(hoop ik)
Het is heerlijk buiten momenteel.Ben net weer als speldekussen gebruikt en ga nu een uurtje bijkomen.Even schoonheidsslaapje doen.Als het goed is moet ik morgen mijn ribben bijna niet meer voelen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:11

Ik hoop t Mar, dat je geen pijn meer hebt morgen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:08

Ik hoop het ook! Zou wel erg fijn zijn zeg!!

Ik ga zo naar stal, eerst even Daantje ophalen Haha! Heb om 8 uur les vanavond (zoals iedere maandagavond Haha! )

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 18:16

nou beau zijn topic is weer gesloten Boos!
ik ga alles nu gewoon hierin zetten als ik iets kwijt wil over beau

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:29

Shirley als ik iemand weet hoor je het.En het is inderdaad erg moeilijk(en dat meen ik hoor) als je zoveel van paarden houd, om dan op te zeggen.Femke is idd een erg leve meid met een heeel zacht karakter dus zal het erg moeilijk voor haar zijn.Shirley je hoort het morgen wel.
Brenda,Pascha en Bo zijn nog los geweest hoor.en ze liep best wel redelijk.zal mij benieuwen hoe het onder het zadel gaat.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:38

Ik denk ook dat Fem hier heel erg tegen aan heeft zitten hikken, want ze gaf echt wel om Il. En dat ze een minder kwetsbaar bijrijdpaard wil snap ik ook helemaal. Ik ben er ook helemaal niet boos om, alleen vind ik t wel moeilijk dat het via een mail moet gaan, dat kwetst me dan weer wel.