Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnneOmie schreef:Ik had gisteravond mijn kachel aan en vanochtend ook. Werd wakker en het was nog beetje donker. Bah...
Ik leef helemaal op zodra de lente in de lucht zit! In de winter doe ik het liefst een winterslaapje!
had mijn boek bij me en lekker zitten lezen. Zirano schreef:Nou Annemieke Omar hield vandaag ook zijn winterslaapje.stond met zijn koppie in de zon te slapen.Met traumeel opdoen veranderde er niet veel.Vanmiddag gaan ze nog eventjes los.
of de baas lijkt op Omar
ShirleyA schreef:Hihi ik heb mijn paarden alle 2 bij eenmaalandermaal gezet. Nee ze zijn niet voor de verkoop! Ik zoek gewoon voor alle 2 een bijrijder. Zal met ilion nog niet makkelijk zijn omdat ik wel graag wil dat hij op de Adb manier gereden wordt en ja.... hij is niet zo piep jong meer en heeft ook de nodige problemen. Maar niet geschoten is altijd mis....
Heb je er niet meer over gehoord! ShirleyA schreef:ja daar wordt je echt oe van! Ik heb liever veel te doen dan helemaal niets, dat is zo erg! Heb je je boek weer mee vandaag?
AnneOmie schreef:ShirleyA schreef:Hihi ik heb mijn paarden alle 2 bij eenmaalandermaal gezet. Nee ze zijn niet voor de verkoop! Ik zoek gewoon voor alle 2 een bijrijder. Zal met ilion nog niet makkelijk zijn omdat ik wel graag wil dat hij op de Adb manier gereden wordt en ja.... hij is niet zo piep jong meer en heeft ook de nodige problemen. Maar niet geschoten is altijd mis....
Komt Femke niet meer dan ShirHeb je er niet meer over gehoord!
AnneOmie schreef:Ja daar heb je gelijk in. Ze kwam echt nooit meer dus dan kun je haar ook wel missen. Wel balen dat je nu op zoek moet naar een ander. Niet netjes idd om het per mail te doen!
Zirano schreef:Dat is zeker niet leuk om het via de mail te deon,maar ze zal het wel moeilijk gevonden hebben de confrontatie aan te gaan met je.(je bent dan ook wel heeeeeeeeel erg moeilijk(hahahahaha)
Zirano schreef:Jubel,jubel.we zijn er net achter gekomen dat de eerste fleecedeken al te klein wordt(groeit hij toch stiekum)En moest ik net een nieuwe gaan kopen.het wordt weer een kakkerd hoor.
Zirano schreef:Dat is zeker niet leuk om het via de mail te deon,maar ze zal het wel moeilijk gevonden hebben de confrontatie aan te gaan met je.(je bent dan ook wel heeeeeeeeel erg moeilijk(hahahahaha)
Heb om 8 uur les vanavond (zoals iedere maandagavond
)