Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:@ Lida: zo dom om te remmen voor dieren, zeker als motorrijder zijnde (Sorry als ik nu mensen beledig) Was je bang dat we het niet zouden lezen als je het in 1 bericht zou stoppen?
Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt. Was je op vakantie 'bij de boer'?
Ik ben vanmiddag op het Einde wezen kijken. Chantal moest starten en Peggy meteen daarna. Ik heb Peggy voorgelezen.... Ik laat Chantal wel zelf vertellen hoe haar wedstrijd is gegaan....
Volgende week ben ik waarschijnlijk een paar keer op stal..... Hopen dat ik het nog niet verleerd benKan ik in die mooie buitenbaan rijden
Dat is niet helemaal waar Chantal... Ik had hem namelijk nog nooit met zoveel impuls zien lopen!!!Citaat:Maar in mijn gevoel was in de tweede proef de impuls niet erg goed, maar zo zie je maar weer dat het van langs de kanten anders is want Marjolein vond dat wel mee vallen.
x_Mliss schreef:HAYY,
Even een update.
Ik en Sanne komen net van Loranda.
Met ze 2e naar utrecht gereden en gaan!
Even bij de eigenaresse thuis geweest en foto's gekeken van toen zij Loranda had en toen ze een veulen had echt zo sweet.
Ze heeft het echt super ze staat op een landje met een ander paard lekker te grazen ze zag er echt super uit!
Ik dacht echt ooow dat word janken maar helemaal niet als je zag hoe goed ze het had.
Kon gewoon weg gaan zonder een brok in me keel en carla was echt zo lief voelde echt vertrouwd.
Daarna zijn we naar haad andere paard gegaan want die wilde we ook wel even zien.
Echt 2 druppels water loranda alleen in haar jongere jaren en ruin haha.
Whoo wat een gaaf beest een nek dat er op zat en nu is hij net uit een blesure tijd dus is een tijdje op rust geweest dus kan je na gaan.
Heeft ze hem even gereden kwijl liep in me mond wat een paard!!!
Nou zeker voor herhaling vatbaar!
Ben er nog helemaal hyper van als ik dit typ wat een dag!
Ons meisje heeft het nu echt zo super.
Daarna nog even naar San haar paard geweest waar ik even een ritje op mocht maken heerlijk om dan na 5 maanden geen paard te hebben gehad weer op te kunnen stappe!
Echt heerlijk!
Dan merk je pas hoe erg je het mist als je weer onder de paarden bent!