Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De zweep vind ie volgens mij prima, maar je hoeft bij hem sowieso niet hard te tikken... Als je hem een mep geeft vind ie niet leuk
Hij is gevoeliger dan je miss zou denken hoor

gaat best goed.. nog geen zandhapwedstrijd gedaan
Net zoals op Emmeloord met Bingo, die is ook 5 en kent vrij weinig.
En hij heeft al heel bij geleerd
Wijken enzo doet ie al een stukje beter
wijken gaat wel aardig.. heel af en toe doet hij idd pootje over 
Jolien87 schreef:Klopt, is nog niet wat het weten moet, maar het feit dat die wel wat probeert betekent dat die wel wil leren.
Schouderbinnenwaarts oefenen vond die ook nog wel lastig, maar af en toe voelde je hem echt pootje overgaan...Hij pakt het allemaal wel snel op:)
En hij wíl ook leren volgens mij
Keertwending komt ie nog tegen je hand in, maar voor de rest doet ie dat super netjes 
Amethyst_ schreef:Jolien87 schreef:Klopt, is nog niet wat het weten moet, maar het feit dat die wel wat probeert betekent dat die wel wil leren.
Schouderbinnenwaarts oefenen vond die ook nog wel lastig, maar af en toe voelde je hem echt pootje overgaan...Hij pakt het allemaal wel snel op:)
Hij leert idd heel fijnEn hij wíl ook leren volgens mij
Keertwending komt ie nog tegen je hand in, maar voor de rest doet ie dat super netjes
Vanaaf weer rijden, miss wel op vincent

Heel soepeltjes enzo
Wijken ging niet zo geweldig maar dat maakt niet uit
En galop was(wat ik van de vorige keren weet..) nogal onstuimig en beetje hobbelig, maar het zat gister echt als een huis
Echt geweldig
En het was ook allemaal heel beheerst
En tijdens het uitstappen zei paul; ja, dat is wel een paardje voor jou... Haha ik gloeide haast van trots

Ruiterbal

. Deken aangeschaft omdat ik hem wil scheren (het is nu net een teddybeertje, hals en buik+ benen allemaal wintervacht. Alleen waar de deken nu ligt valt het nog mee, maar hij zweet wel erg snel nu). 
) had Lin een ruiterbal
Maar dat zijn vást niet de details die je wou horen
Dan moet je toch echt op Lin wachten

Vertel...
wat heb je zoal met die jongens gedaan?