Kga Blue verkopen voor ik ongelukken met hem tegen kom Man man, hij was helemaal opgezadeld, ik had al mijn tok aangedaan, draai me om voor men gsm te pakken, meneer trapt in zen teugels...PANIEK dus. gevolg teugels kapot halster kapot meneer heeft 3 grote schrammen op zen hoofd een wondje aan de zijkant van zen buik, hoe dat kan weet ik ook nie, alleen was men zadel een beetje naar voor geschoven en was hij eigenlijk zich zelf aant ophangen, kreeg die singel bijna nie meer los. Best dak et los kreeg want hij ging al door zen benen om em neer te leggen..
Khad efkes verschoten en kben der nog nie goe van. Kheb der dan eerst wa meegestapt om te kijken of hij nie mankte en kheb dan em dan volgesmeerd met zalf en maar in de wei gestoken.
de wandeling met dreamboy (die nabor pony) was euh, spannend int begin was tie erg, en we moesten dan galoperen en het paard achter mij kwam te dicht en ie bokt nogal hard en kzat in de nek, ma kheb mij terug kunnen zetten, gelukkig kweet anders nie waar da boy naar toeging gegaan zijn