Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sjorsie schreef:@ Micky, hardstikke leuk zeg, komen wij allemaal supporteren
ben je nu lid van Amethist?
micky schreef:sjorsie schreef:@ Micky, hardstikke leuk zeg, komen wij allemaal supporteren
ben je nu lid van Amethist?
ik ben lid geworden bij Kalverhoek dat was stukken goedkoper 25 euro, bij ametis was het 181.50 euro dat vondt ik nogal een verschil ,ik ben echt niet gierig hoor maar dat vondt een een beetje teveel van het goede
micky schreef:HOT NIEUWS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOT NIEUWS
als alllemaal ff mee zit kan ik dus al 5 Oktober officeel starten , De man van de vereniging ging daar voor zorgen vandaag krijg ik een telefoontje of het echt doorgaat !!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu gaat het dus echt gebeuren
JEEH...eindelijk!!! Ik zal voor je duimen dat het 5 oktober door gaat. Waar is die wedstrijd?
....voor je het weet heb ik er een concurrent bij in de M
.
hihi grapje
)
vossebier schreef:*jeej* kimmie gaat starten (dat mocht een keer tijd worden![]()
hihi grapje
)
![]()
Heb trouwens nieuwe fotos van paparazzi, zie:
http://www.arabischevolbloeden.com/foru ... sc&start=0
groetjes

dat doen ze heel vaak in zo'n treintje lopen, of ze grazen met z'n alle naast elkaar (en dan echt hoofd aan hoofd
) ik vind het ook altijd leuk om ze te zien stoeien, gaan ze naar elkaars knieën bijten enzo echt heel grappig 
dozo schreef:meelen schreef:Ik reageer even onder me moeder dr naam:
@micky:Ik loop geen stage bij marijnissen lang verhaal
ik lop nu in uitgeest harstikke leuk
moet er les geven,mennen,jonge paarden rijden enzo enzo
harstikke leuk
@dozo: Wanneer geef je weer les sandra??:P
Was egt weer een leuke les
Hahahaha, eigenlijk geef ik alleen les als niemand anders kan! Ik heb 3 paarden staan en als ik lesgeef dan schieten die er een beetje boel bij in!![]()
Zonder beugels op Bruno zitten raadt ik niemand aanZeker niet in de rechter galop!!!!
!
Hackie schreef:Hallo allemaal!
Terug uit België
3x geshopt, veel te veel geld uitgegeven![]()
!
Zin om een buitenrit te maken met dit weer, maar ik moet dinsdag pas weer
l0rdJ schreef:micky, nog bedankt vanmiddag! Voor het tegenhouden van de autos, we zijn lekker de grasdijk opgeweest, eerst de bovenkant, achteraan even naar beneden heen en terug weer achteraan naar boven en weer terug naar stal! Het was echt ff lekker de paarden hebben genoten, en wij natuurlijk ook!
Kim heeft meteen lord in het echt gezien, die heeft even de autos voor ons tegengehouden zodat we de brug over konden, aangezien er 1 paard bij was die voor de eerste keer een brug zag.
LIQUITA schreef:micky schreef:HOT NIEUWS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOT NIEUWS
als alllemaal ff mee zit kan ik dus al 5 Oktober officeel starten , De man van de vereniging ging daar voor zorgen vandaag krijg ik een telefoontje of het echt doorgaat !!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu gaat het dus echt gebeuren
JEEH...eindelijk!!! Ik zal voor je duimen dat het 5 oktober door gaat. Waar is die wedstrijd?
Het gaat helemaal goed komen....voor je het weet heb ik er een concurrent bij in de M
.
Groetjezzzz!!!
micky schreef:Bij Kalverhoek
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Hallo allemaal!
Terug uit België
3x geshopt, veel te veel geld uitgegeven![]()
!
Zin om een buitenrit te maken met dit weer, maar ik moet dinsdag pas weer
Leuk dat je weer terug bent! Kunnen we van de week meteen even wat afspreken om de zaken rond Maisie te bespreken!
micky schreef:@liquita , ik heb nog niks gehoord ,als ik vandaag niks hoor ga ik morgen langs er zijn dan ook wedstrijden bij kalverhoek maar het dus doorgaat start ik 8 oktober .
Maar ik ga ervan ui t dat het niet gaat lukken dan valt het mee ,anders vindt ik het dubbel zo jammer hihihihihihihi