manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:39

Whahaha Annemijn, wat een geweldige creatie! Hihihi ze lijkt er niet helemaal op hoor, weet eigenlijk ook niet hoe ze heet! Ze is bruin, groter als Nero (hij weet geloof ik nog niet dat zo'n stukje groter moeilijk kan zijn, zeker als hij nog geen springkunsten heeft zoals nu Clown hihihi), maar ze hinnikt wel terug! Ennn... ze staat naast hem; ze hebben een privéhuisje samen buiten... als dat maar goed gaat!
Al stijf van de tetanusprik? Sommigen hebben er superveel last van, jij hoop ik niet?
Laat de foto's maar komen Bar! Ik duim tot ik echt niet meer kan (Zeg Bianca, zou je niet eens werken?? Neeee ik móet echt duimen!)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 20:04

Bianz schreef:
hij weet geloof ik nog niet dat zo'n stukje groter moeilijk kan zijn, zeker als hij nog geen springkunsten heeft zoals nu Clown hihihi), maar ze hinnikt wel terug!

Haha! Zeg bianz heb je hem nog niet verteld over de Bloemetjes en de Bijtjes dan? Hihi, wat een teleurstelling dan zeg op t moment supreme, heb je geen spring talent Knipoog
Hihi volgende keer dat Nero weer vrij gaat springen samen met Bianz ineens een enorme verbetering! *hoezo veel geoefend!*
Maar ze hinnikt al terug, dat is wel een goed teken & meteen al een privé huisje samen; Go Nero! Vork
Citaat:
Al stijf van de tetanusprik? Sommigen hebben er superveel last van, jij hoop ik niet?

Nee niet egt, beetje stijve spiertjes in mn bovenarm, maar valt alles mee!
*hihi vond de combinatie van die zinnen van jou wel errug komisch. Hihi, verteld eerst vrolijk over Nero en zn verliefdheid en begint daarna over mn stijve arm Clown

Tja en die creatie.. ik las je verhaal en ik had meteen een heel beeld voor ogen. Ik had tog tijd zat, dus ik dacht; laat ik dat beeld even met jullie delen Haha!

Haha zeg denice, je had nog naar Bianz kunnen gaan Knipoog was je ook maar 3 straten van vandaan * Denice verveelde zich samen met Stefanie en Esra en stond ineens hier op stoep! Hoezo gekke denice! Gestoord Clown Nu gingen ze op weg naar grote zus Thirza! (of tog maar niet Knipoog )

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:53

hahahhahah we zijn maarr niett meerr geweest veel ste verr wegg en annemijn je zei zelf dat ze moest werken :pduss jaa enn midd is best ver ;p err is niemand bijna online op msn saaiee mensen zeg (A) Annemijn Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:52

Nee, bij mij had je niet veel respons gehad als je op de stoep had gestaan Denice Tong uitsteken

Nou, mn operatie-datum is bekend: 4 september. Natuurlijk had ik een hoop belangrijke dingen opstaan, vooral op mn werk, maarja, dat blijf je toch houden. Hoop wel dat ik 11 september in staat ben om mn EHBO-toets te maken, anders heb ik weer een groot probleem. Maar we wachten het af. Ik ga gewoon snel genezen, want wil wel fijn op vakantie Lachen

Ga vanmiddag eerst ff paardrijden en dan foto's erop zetten. Heb ook de foto's van week 1 Reelaer binnen, dus kan de boer ook eindelijk laten zien, al benieuwd? Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 11:59

Ja; wij willen t boeren toffe type zien, wij willen t boeren toffe type zien Hyper! Hihi, ben benieuwd! (ook naar die foto's van Nero natuurlijk!)

4 september.. Tjee das al best snel (de dag dat ik ook weer naar school moet, misschien dat t daarom voor mijn gevoel ook weer snel is...)
Tuurlijk genees je gwoon heel snel na die operatie, heeeel veel ijsjes eten, veel ziekenbezoek ontvangen en binnen no time ben je weer de oude (maar dan zonder zeer keeltje!) Kan je heerlijk pijnvrij en relaxed op vakantie!

Plezier vanmiddag bij t paardje! *geen bloopers maken hè, want je hebt geen camera die t vast kan leggen Knipoog *

Tja Denice, sommige mensen hebben om 9 uur andere belangrijkere dingen te doen, zoals op de bank een boekje lezen Vork Maar zaterdag kan je weer hele verhalen vertellen hoor, ben 1 en al oor Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 15:39

Nou ik ben ook weer thuis, 7e geworden in de B, van de 14!
Foto's zijn helaas erg wazig! Gelukkig is alles gefilmt en hebben we buiten nog 2 fotos gemaakt!
Afbeelding
Afbeelding

Deze foto was erg donker Boos!, dus die heb ik op moeten lichten!
Afbeelding

Ik heb nog een andere haf gezien die echt super veel op die van mij leek, bleken ze dezelfde vader te hebben! En ze hadden echt zo dezelfde trekjes! Supergrappig om te zien!

Verder had ik bij de ene jury 192 en bij de andere 174, echt zo raar! Van de ene jury kreeg ik een 8 voor mn middendraf, van de andere kreeg ik een 5 en schreven ze erbij "loperig". Beetje vreemd! Maar gemiddeld dus wel 183 punten, dus een winstpunt, helaas kon ik niet officieel starten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:57

Heej Bar, toch nog goed gedaan!! Alvast een goede voorbereiding op de wedstrijdcarriere Knipoog En hoe vond Shaar het?

Foto's moeten nog even op zich laten wachten, de upload-site werkt niet echt mee. Maar ze komen echt hoor Pling

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 20:04

Jaja, de site werkt niet mee Haha! je bent gwoon veels te veel aan t kletsen met iedereen Schijnheilig haha!
Ach geeft nix hoor, die extra tijd kan ik ook nog wel even wachten Lachen Ben wel erg benieuwd naar de foto's van de verliefde nero, en die van t reelaer (al heb ik er nu al wel wat gezien Vork de boer is niet egt een tof type in mijn ogen Bloos Maar zoals Thirz al zei; hij was wel lief. Tja en dat kan ik natuurlijk nie zien op de foto, dusja... )

Goed gedaan Shaar en Bar! Wel raar van die verschillende cijfers dan... en jammer van de foto's. Is t filmpje wel duidelijk? (hihi die mag je hier ook wel plaatsen hoor! Vind ik wel leuk om te kijken Ja )

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:07

denice is boos Tong uitsteken iedereennn praat over martin:@ en is echt niet meerr leuk denicee word nie meer ferliefd nou jaa das het weerr

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:18

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:55

Leuke foto's en film Bar; altijd jammer als de foto's een beetje onduidelijk zijn, maar het is goed te zien dat jullie het zijn hoor Clown En het resultaat is ook niet slecht toch? Ga je nu binnenkort eens verder met wedstrijden of stel je dat uit tot je na je diploma een beetje meer tijd hebt? Of helemaal niet?
Zoals je zelf al zei Thirz: je bent nog niet zenuwachtig om onder het mes te gaan, dus lekker zo houden! We komen je wel een ijsje brengen hoor Knipoog En goed opknappen met de vakantie in het vooruitzicht he! Zal vast lukken!
Nero was vandaag wat rustiger als woensdag. Tijdens het poetsen en alles was hij nog steeds vervelend, maar heb hem nu flink lang en stevig aan het werk gezet tijdens het longeren, zodat hij weinig afgeleid was. Mét kaptoom en bijzetteugels was hij weer geconcentreerd op mij en niet op de merrie hihihi! Toch ook wel schattig, want het is echte liefde hoor: als zij hinnikt antwoordt hij en andersom. En verder doen we het zoals Thirz al zei: als correcties niet helpen moeten er sancties komen Haha! Hahaha ff de puber aanpakken tot de bui weer over is!
Vanavond eens een keertje niet uit: kunnen we allemaal bijslapen! Kan het wel gebruiken, want gisterenavond was het ook al laat!
Nou, tot later allemaal! Doeidoei!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:24

Nog even een moment, de foto's komen eraan Lachen
Idd lekker een avondje relaxen, niets geen make-up op, lekker brilletje op en chillen maar!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 19:34

Hé die had ik zelf nog nie bedacht, maar je hebt gelijk Ja Nog een pluspuntje van de relax avond; lekkr mn brilletje op en die lenzen nie meer in! Vork *had ook best wel weer auwie oogjes, na zo'n dagje stof!

Ben egt benieuwd naar de foto's Thirz Ja spannie hoor!

En wat lief bij Nero! Lovers Dat is nou egte liefde; ik roep, en jij roept wat liefs terug Haha!
Zeg hebben ze al trouwplannen? Clown

Zo, gaat weer relaxed verder chillen met de muziek van de buren op de achtergrond "tu tu tu tu tu tuuu" Living on video Haha! Tog nog een beetje t stap gevoel, maar dan net ff anders Tong uitsteken

Ow hier mariekje, t paardje waar Terry naar was gaan kijken: Demi
http://www.mijnalbum.nl/Foto=K8XXKKHT, http://pic16.picturetrail.com/VOL635/48 ... 389694.jpg
*hoef je zelf niet t topic van de zeeuwen door te spitten Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:59

Hallo, komen jullie voor mij?!
Afbeelding

En krijg ik dan ook nog eens wat lekkers?
Afbeelding

Nero ging in de bak gelijk fanatiek aan de slag met een flinke draf.....
Afbeelding

...wat overging in een galopje.....
Afbeelding

....wat overging in een scheurgalop plat door de bochten Haha!
Afbeelding

Gelukkig kon dr ook een normaal drafje van af (op het einde)
Afbeelding

Daarna nog even een sprongetje, maar meneer was eigenlijk al best moe Dromen
Afbeelding

En dan zegt hij nog even netjes gedag:
Afbeelding

Tot de volgende keer Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 20:07

Wat gaaf die laatste foto!! wat een super pony Ja
(op die tweede foto is hij net zn mammie! Zie wel wat gelijkenis daar..)
egt super foto's, zien we ook weer eens wat van nero. Leuk hoor!
Jammer dat ie niet egt enthousiast was tijdens t springen, Tja.. als je al zo hard hebt moeten werken (en steeds met je hoofd in de wolken loopt Clown ) wil dat nog wel eens gebeuren Knipoog

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:31

Ja inderdaad nero is echt een hele mooie pony vin hem niee echt super op cole lijken Tong uitsteken maarr jaa... bianz je mag wl blij zij nmet zo paardje ;P

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:45

Hallo allemaal, ik ben weer lekker thuis! Ik had flink wat bij te lezen haha. Heerlijke vakantie gehad, maar ik ga nooit meer op zo'n zeilboot zitten op de middelandsezee want ik was hartstikke misselijk de hele dag....beetje jammer.
Nu ga ik even mijn mail checken enzo..ik denk dat ik over een week of 2 wel even naar de manege kom om dag te zeggen!
doeii

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 16:50

Hmm edit is fout gegaan! Zie hieronder het hele bericht dan! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Bianz op 20-08-06 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:41

Ha Cis ook weer thuis! Al dat gereis: nu maar eens thuis zijn Clown
Enne Denice: Nero is niet van mij hoor, maar van Petra!
De foto's zijn echt grappig Thirz! Zo hier en daar scheurt hij een beetje door de bochten: zie mij! Je kunt gewoon de bovenkant van het zadel op 1 foto zien! En bij het springen ziet hij er ineens zo naakt uit hahaha! Je commentaar bij het compliment: Nero zegt gedag! Tsja hij ís gewoon geweldig whahaha Tong uitsteken Wat me wel opvalt: voor het feit dat hij zichzelf zo zielig vond ziet hij er op geen één foto moe uit!
Vandaag heeft hij alweer heel hard moeten werken en zweten: kaptoom en bijzetteugels zijn echt weer een gouden uitvinding! Hij was ook weer een stukje rustiger met poetsen, dus wie weet komt hijl binnenkort weer een beetje tot rust en luistert hij weer fatsoenlijk! En... morgen mag hij alweer! Petra is weer door d'r knie gegaan dus geef ik ze nu weer om de dag aandacht en dus ook beweging. Arme Nero hahaha Duivel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:46

Haha, Nero krijgt een heel boot-camp-programma! Hij is binnenkort weer helemaal op gewicht Knipoog

Cis: welcome back! Leuk gehad? Nog foto's? Zijn we dol op he, dat weet je! Moet je nou komende week alweer naar school? Als we allebei nog eens tijd hebben moeten we eens afspreken, das zo lang gelee! En als je over 2 weekjes langskomt op de manege, ben ik er ook als t goed is!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:47

Whahaha Nero op bootcamp!! Niet alleen voor gewicht goed; dat gaat er toch zo af van de winter, maar des te beter voor z'n manieren! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:40

He hallo,
even een berichtje van mij.
a.s zaterdag 26 aug. ben ik jarig.
Als jullie het leuk vinden om een stukje taart savonds te komen eten en mijn huisje te zien, dan zijn jullie zaterdagavond van harte welkom!
Als jullie niet komen sms mij dan even want ik kijk niet meer op bokt deze week!

Alles goed voor de rest met jullie?

Met mij voice man en kindje wel hoor!

doei

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:53

Heeee Cis,
Ik vroeg me al af of je niet eeuwig op vakantie zou blijven!
Ik heb vandaag weer heel de dag gewerkt en ik ben gaaaaar!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:53

p.s. Sexie dekje hoor Nero Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:45

Mensen waar zijn jullie allemaal?