Bianz schreef:hij weet geloof ik nog niet dat zo'n stukje groter moeilijk kan zijn, zeker als hij nog geen springkunsten heeft zoals nu

hihihi), maar ze hinnikt wel terug!
Zeg bianz heb je hem nog niet verteld over de Bloemetjes en de Bijtjes dan? Hihi, wat een teleurstelling dan zeg op t moment supreme, heb je geen spring talent
Hihi volgende keer dat Nero weer vrij gaat springen samen met Bianz ineens een enorme verbetering! *hoezo veel geoefend!*
Maar ze hinnikt al terug, dat is wel een goed teken & meteen al een privé huisje samen; Go Nero!
Citaat:
Al stijf van de tetanusprik? Sommigen hebben er superveel last van, jij hoop ik niet?
Nee niet egt, beetje stijve spiertjes in mn bovenarm, maar valt alles mee!
*hihi vond de combinatie van die zinnen van jou wel errug komisch. Hihi, verteld eerst vrolijk over Nero en zn verliefdheid en begint daarna over mn stijve arm 
Tja en die creatie.. ik las je verhaal en ik had meteen een heel beeld voor ogen. Ik had tog tijd zat, dus ik dacht; laat ik dat beeld even met jullie delen 
Haha zeg denice, je had nog naar Bianz kunnen gaan
was je ook maar 3 straten van vandaan * Denice verveelde zich samen met Stefanie en Esra en stond ineens hier op stoep! Hoezo gekke denice!
Nu gingen ze op weg naar grote zus Thirza! (of tog maar niet
)