Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 16:12

elady schreef:
Anous...bedankt voor het halstertje...past precies bij het rode halster van lee Clown .
Ik moest even lachen om het adres: Erika en Lady Huizinga...in 1 woord GEWELDIG!!!!!

Raar van dat zadel, beetje raar verhaal ook. Nagoed, hoop voor je dat je snel een ander zadel vindt Ach gut

Graag gedaan hoor, Erika, ik gebruik dat halstertje toch nooit, Diddle past hem nu toch ook niet meer. Had hem zelf ooit een keer gehad.
Adres vond ik wel grappig om te doen, het is tenslotte een babycadeau voor jullie samen Clown

Zadel vind ik ook een raar verhaal, maar het is denk ik toch wel waar, ik heb nl vandaag nog een PB van haar gehad, dat ze er onwijs van baalt en dat ze gaat kijken om aan een ander Stubben zadel te komenin dezelfde prijsklasse.
Ze hoort maandag van de zadelmaker of er nog wat aan dit zadel te redden valt, maar dit zadel hoef ik niet meer, tenzij de boom 100% goed is, beschadigingen leer meevalt (alleen dan niet meer voor de prijs die ik heb geboden Knipoog )
Ach ik ga weer rustig op zoek, ik heb er geen haast mee. Springen kunnen we nl ook met het dressuurzadel of met Biz' Wintec vzh- zadel

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:55

Heeft er iemand een zwart/wit onderlegd hoofdstel maat full over met een aansnoerneusriem? Of alleen een zwart/wit onderlegde frontriem maat full?
Zoja...dan ben ik erg geinteresseerd Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 22:08

Erika, volgens mij heeft Gijsenkim nog hoofstellen met wit onderlegde en aansnoerneusriem

Heeft iemand de hoefsmid nog nodig???

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 22:16

Jaaaaa! Ik kan ook mijn eigen smit wel bellen, maar dan moet hij zo'n eind om voor weinig....Ik wil graag de ijzers eraf en bekapt, dus geen nieuwe ijzers.....maar ik wil er wel bij zijn Knipoog)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 22:31

He Lin,

Wat een stoere en snelle wagennnnnnnnnnnnnnn, rijd LEKKER.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 23:12

ja hij rijd idd lekker lin!

vandaag heerlijk met ireen naar t delftse hout gereden, was echt super! foto's komen nog!

haha, ik heb dat spoedje idd nog gekregen die avond. helaas pas om kwart voor 11, dus veel zin had het niet meer!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 01:20

Slapen wat zou ik dit graag willen!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 10:55

Nachtdienst Eef??

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 13:05

Anique_Vaandrig schreef:
vandaag heerlijk met ireen naar t delftse hout gereden, was echt super! foto's komen nog!

jaa t was echt heerlijk!! ik ga zo ook even de foto's doen (niet veel bijzonders hoor, voornamelijk oren van Evita en een kont van Jolly)

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:41

Ja jet, en was zo moe dat ik vanmorgen op weg naar huis mijn tas in de trein heb laten staan met sleutels, agenda, pasje van het werk en noem maar op, baal dus als een stekker!!!!!!!! Huilen
en ook niet geslapen omdat een buurman juist vandaag zijn nieuwe tuinhuisje in elkaar aan het zetten is, leuk zo'n hamer, zou hem het liefst ermee voor zijn kop rammen! Zo dat is eruit, lekker!
Sorry hoor allemaal , moest gewoon effe klagen, ga ik nu proberen nog effe te slapen!!!!!!!!!!!!!! Slapen

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:03

ik hoop voor je dat je nu een beetje kan slapen en echt balen van je tas.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:16

He Eef,

Dat is balen zeg! En natuurlijk nog niet gevonden door iemand? Wie weet is er een eerlijke vinder die je tas betjes afgeeft bij de ns.....Hopen maar!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 19:44

Hey Anous, deze resultaten is dat goed? Ik heb namelijk geen idee of t nou hoog of laag is.
Z1 170 56,67%

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:22

Marieke_ schreef:
Hey Anous, deze resultaten is dat goed? Ik heb namelijk geen idee of t nou hoog of laag is.
Z1 170 56,67%

Ik heb geen idee, heb ik geen verstand van Clown is dat een uitslag van Mike??
Met pinksteren had hij Z2 gewonnen en 2 winstpunten en ZZ-licht 1x tweede en 1x eerste!!

Eef. balen van je tas, ik hoop dat een eerlijke vinder hem vindt en naar NS brengt Ach gut

Ireen, bedankt voor het binnenhalen van Biz en Ko!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:31

Nee van iemand die vorig jaar bij mij op toneel zat. Zat ff met haar bij te kletsen op msn. Toen ik vertelde dat ik les had van Mike, vertelde ze dat ze een keer tegen hem gestart is Haha!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:40

Hi,
is "die wilde hengst" nog heel binnengekomen? Ik heb morgenochtend een afspraak in amsterdam. Als hij lastig is, kom ik hem daarna zelf wel ff buiten zetten. Ik zal wel even bellen morgen....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:51

Marieke_ schreef:
Z1 170 56,67%

Niet echt hoog. 179 punten oftewel 60% is een winstpunt, dus dit is een aardig eind eronder.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:55

Vandaag is het twee maanden geleden dat ik Tos in liet slapen. Het lijkt aan de ene kant zo kort geleden en aan de andere kant juist al heel lang. Ik had het er vandaag toch wel weer een beetje moeilijk mee.

Vienna heb ik vandaag weer even gelongeerd, was weer superbraaf. Daarna even een eindje over de weg gestapt, en ook dat ging erg goed. Ze liep luid te snorken en heeft drie keer gemest in tien minuten, maar bleef heel braaf naast me lopen. Het is echt een heel ander paard dan Tos in omgang, veel meer op mij gericht. Tosje was juist heel dominant en wilde alles op haar eigen manier doen. Vienna is een echte volger.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:57

Kowloon schreef:
Over punten gesproken. John heeft vanochtend een 9 behaalt bij deel 1 van de cursus....Wilde hengsten temmen.
Ik heb natuurlijk met mijn stomme kop belooft dat hij er op mocht als hij hem alleen naar het land kon brengen, dus heeft er nog iemand een motorhelm en een bodyprotector te leen?

Ik heb nog wel een bodyprotector maat M te leen, zou John daar in passen? Haha!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:58

Over punten gesproken. John heeft vanochtend een 9 behaalt bij deel 1 van de cursus....Wilde hengsten temmen.
Ik heb natuurlijk met mijn stomme kop belooft dat hij er op mocht als hij hem alleen naar het land kon brengen, dus heeft er nog iemand een motorhelm en een bodyprotector te leen?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:03

Twinklebel schreef:
Marieke_ schreef:
Z1 170 56,67%

Niet echt hoog. 179 punten oftewel 60% is een winstpunt, dus dit is een aardig eind eronder.

Ok dankjewel.
Volgens mij was het haar eerste keer in Z1. Maar ik was wel ff benieuwd.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:15

Kowloon schreef:

John heeft zijn eigen cap Ja of kunnen we beter zijn brommerhelm gebruiken Haha!
BP heeft John niet, maar missch kunnen we hem opvullen met wcpapier zodat hij toch nog zacht valt Tong uitsteken
Tja dat soort dingen moet je ook niet zeggen he, tegen John, dan gaat' ie het meteen doen!! Heeft al op meerdere paarden op stal gezeten

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:18

Jetta schreef:
John, je weet mij teveel van tampons..... Knipoog
Soms lijk je op His Royal Highness the Prince of Wales.... Bloos

Kan toch ook niet anders Jet. Pling Hij hoort niet anders op stal, tussen al die onschuldige vrouwtjes Bloos Haha! }> *lol*

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:24

Owens_hartje schreef:
Jetta schreef:
John, je weet mij teveel van tampons..... Knipoog
Soms lijk je op His Royal Highness the Prince of Wales.... Bloos

Kan toch ook niet anders Jet. Pling Hij hoort niet anders op stal, tussen al die onschuldige vrouwtjes Bloos Haha! }> *lol*

Jet, ik weet nu eenmaal dat tampons hun werk doen en Wil

Onschuldig, krijg af en toe rooie oren van jullie praatjes.

Loes,

Morgen zet ik H weer buiten, krijg ik dan een tien?

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:28

moossie schreef:
Ik ben wel benieuwd naar de foto's Fieke! Lijkt me een prachtig gezicht!

Ik kom net van stal en heb helemaal niets met Yus gedaan Bloos had geen zin. Morgen ga ik weer mijn best doen.....

Denk niet dat Yus dat heel erg vind.
Die heeft het veel te druk met zijn nieuwe vriendinnetje op het land Ach gut Tong uitsteken