elady schreef:Anous...bedankt voor het halstertje...past precies bij het rode halster van lee.
Ik moest even lachen om het adres: Erika en Lady Huizinga...in 1 woord GEWELDIG!!!!!
Raar van dat zadel, beetje raar verhaal ook. Nagoed, hoop voor je dat je snel een ander zadel vindt
Graag gedaan hoor, Erika, ik gebruik dat halstertje toch nooit, Diddle past hem nu toch ook niet meer. Had hem zelf ooit een keer gehad.
Adres vond ik wel grappig om te doen, het is tenslotte een babycadeau voor jullie samen
Zadel vind ik ook een raar verhaal, maar het is denk ik toch wel waar, ik heb nl vandaag nog een PB van haar gehad, dat ze er onwijs van baalt en dat ze gaat kijken om aan een ander Stubben zadel te komenin dezelfde prijsklasse.
Ze hoort maandag van de zadelmaker of er nog wat aan dit zadel te redden valt, maar dit zadel hoef ik niet meer, tenzij de boom 100% goed is, beschadigingen leer meevalt (alleen dan niet meer voor de prijs die ik heb geboden
)Ach ik ga weer rustig op zoek, ik heb er geen haast mee. Springen kunnen we nl ook met het dressuurzadel of met Biz' Wintec vzh- zadel

wat zou ik dit graag willen!
of kunnen we beter zijn brommerhelm gebruiken

Hij hoort niet anders op stal, tussen al die onschuldige vrouwtjes