Van mij mag iedereen meerijden wie wil, maar met slapen wordt het denk ik wat lastiger, aangezien onze blokhut voor max. 4 personen is. Jah of jullie moeten een matje en slaapzak enzo meenemen....
@lin, marlous & steph; ik ging net rono bellen.. We mogen wel bij jullie een tentje neerzetten evt ;p ! Maaar britt gaat strax met jullie overleggen ;p !
Ja maar we moeten uberhaupt nog dingen bespreken...wij moeten met ze 3en overleggen of we het oke vinden, we gaan met ze 3en op vakantie en ik heb gezegd dat het mij niks uitmaakt maar wie weet besluiten we wel dat we het gewoon die week met ze 3en willen houden..
_Patriciaa
Geplaatst: 30-07-11 17:23
Laat maar dan ! Jezusminaa ik heb alleen gevraagd of het evt mogelijk is.. Maar ik snap het al..
Patricia, dat Linda dat zegt; komt omdat ze het nog niet aan mij gevraagd hadden en dat we daar even over in gesprek waren! Dat jullie het er al over hadden en dat jij al gebeld had kwam op mij over alsof alles al beslist was, zonder dat het überhaupt met mij overlegd was. Vandaar dat Linda erop reageerde dat we nog niks besloten hadden! Maar ik vind wel dat we het beter gewoon met zn 5en kunnen bespreken ipv op bokt
ik wil me nergens mee bemoeien, maar denk dat jullie het idd beter even real life over kunnen praten, want met typen worden dingen nogal snel verkeerd opgevat en t is gewoon fijner om het echt te bespreken