Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb een stel Dravers verzorgd maar die gingen verhuizen. Heb Slash verzorgd (jup, de oude verzorgpony van Manon) maar toen ging ik naar de middelbare en had ik geen tijd meer. En toen heb ik die Haflingers verzorgd maar was ik ineens te jong.
dus inmiddels heb ik inmiddels de hoop opgegeven
Ik zag trouwens op marktplaats dat er een verzorger wordt gezocht voor Java, Channah! Die doe/deed jij toch?
esiebessie schreef:Jaa dat vind ik ook, leeftijd zegt niet alles. Ik ben misschien wel jong, maar heb wel 7 jaar 'ervaring' met paarden. Tot nu toe als ik dan een verzorgpaard had, kwam er steeds iets tussen waardoor het niet meer kon.Heb een stel Dravers verzorgd maar die gingen verhuizen. Heb Slash verzorgd (jup, de oude verzorgpony van Manon) maar toen ging ik naar de middelbare en had ik geen tijd meer. En toen heb ik die Haflingers verzorgd maar was ik ineens te jong.
dus inmiddels heb ik inmiddels de hoop opgegeven
Ik zag trouwens op marktplaats dat er een verzorger wordt gezocht voor Java, Channah! Die doe/deed jij toch?
Zijn jullie nog bij andere hengsten wezen kijken?
skyline schreef:Das wel raar, ik vind dat leeftijd niet heel erg veel uitmaakt als je verantwoordelijk en goed met mijn paard om kan gaan enzo , Maar je vind vast wel iets
XxNimezxX schreef:Zoo ik kon lekker bijlezen haha!
zoo Anna alweer 5 jaar, dats niet niks zeg.
Het ging gelukkig goed bij mn verzorg paard! hij was erg braaf wel een paar keer in mijn ruimte gekomen maar niet te erg! ben ik erg blij om =D

skyline schreef:Das wel raar, ik vind dat leeftijd niet heel erg veel uitmaakt als je verantwoordelijk en goed met mijn paard om kan gaan enzo , Maar je vind vast wel iets

Ik zou liever
Die heb ik toen bij haar afgeknipt een stukkie
DenK4ever schreef:XxNimezxX schreef:Zoo ik kon lekker bijlezen haha!
zoo Anna alweer 5 jaar, dats niet niks zeg.
Het ging gelukkig goed bij mn verzorg paard! hij was erg braaf wel een paar keer in mijn ruimte gekomen maar niet te erg! ben ik erg blij om =D
Heeeeeeeey Ronette, kwartje is nu pas gevallen dat ik jou "ken"
mijn vz paarden staan ook bij v Bavel! (Soe & Taco)
Melanie_B schreef:skyline schreef:Das wel raar, ik vind dat leeftijd niet heel erg veel uitmaakt als je verantwoordelijk en goed met mijn paard om kan gaan enzo , Maar je vind vast wel iets
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Een 13 jarige heeft een heel ander beeld van verantwoording, dan een 20
jarige. Een 13 jarige is nog 'speels' en zal zich dus ook zo gedragen. En daar
naast, zou ik persoonlijk vinden, dat een 13 jarige nog niet genoeg kennis
heeft in de paarden, en zou diegene dus iig nooit alleen laten met mijn paard.
Ik zelf zal niet tot nooit een bijrijder nemen (tenzij er opeens wat ernstig
aan de hand is met mij ofzo..En als ik die zou nemen, zou het een bekende
van mij worden) maar ik zou nooit een 13 jarige aan nemen..Ik zou liever
iemand van de 20+ willen hebben (hoeft niet te zeggen dat die altijd geweldig
zijn, maar dat zou ik wel 'veiliger' vinden)