Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:39

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
Oh ,lekker dan hebben ze nog los gestaan. :D

Daar was je zelf toch nog bij? Je vroeg of je Nicole bij Maisie mocht zetten?

Misverstandje Shen,Ik was vanmorgen vroeg met lars naar de tandarts en dacht dat ze dus vroeg in de ochtend had los gestaan.Dat ik het aan je vroeg begreep ik van Monique Feddau dat ze net eten hadden en Yvon(collega)zou op Col rijden en ik wilde dat ze wel eerst wat had gegeten,dus heb ik er haar niet bij gezet vandaar.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 20:40

xan schreef:
Niets te lezen over de stapmolen op de site |(

Ik heb Diana vorige week een mail gestuurd over o.a. dat ik het graag zou horen als de molen niet door gaat. Haar antwoord was dat ze het zou bespreken met het personeel hoe ze het ons zouden laten weten. Nog niet gebeurd waarschijnlijk...volgens mij hadden ze gisteren toch een vergadering :roll:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:40

winnitou schreef:
2 zielen een gedachte

Ik dacht dat het met een bepaalde pagina van een van de Bokt-delen te maken had! Die 2 en die 1 kan ik plaatsen, maar die 0... is dat een leeg hoofd? :o

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:40

Nicole1995 schreef:
Daar staat niks ik had ook al gekeken.Ik vroeg het zelf aan haar had al zo me vermoedens.Ik hou er maar rekening mee en kijk elke dag hoe en wat het erf er uit ziet en vraag het aan haar dan weet je het meest.Zo doe ik het maar.

Maar hoe doe je dat (het dus in de gaten houden) als je die dag zelf niet heen kunt gaan??
Daarom heb ik toch service ?? Dat hij er nog even uitkomt !!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 20:41

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Nee...inderdaad, er is geen molen service geweest. En om 4 en 5 uur was ewr geen les....er was helemaal niemand.

Dat vind ik dus weer zo ontzettend jammer (dat je dat niet te horen krijgt), anders was ik vanmiddag nog wel lopend heengegaan.
Nu dacht ik te wachten op de auto van André (ivm winterbanden) maar nu lijkt het mij toch echt
te gevaarlijk om in het donker nog die dijk over te gaan. Heb helaas geen 4x4.

Ik zou het ook zeker niet doen, de dijk was echt glad hoor.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:41

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Niets te lezen over de stapmolen op de site |(

Ik heb Diana vorige week een mail gestuurd over o.a. dat ik het graag zou horen als de molen niet door gaat. Haar antwoord was dat ze het zou bespreken met het personeel hoe ze het ons zouden laten weten. Nog niet gebeurd waarschijnlijk...volgens mij hadden ze gisteren toch een vergadering :roll:

Zit er nu ook over te denken Diana een mail te sturen.
Vind het nu gewoon erg vervelend dat hij niet uit zijn stal is geweest.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:42

Nicole1995 schreef:
Misverstandje Shen,Ik was vanmorgen vroeg met lars naar de tandarts en dacht dat ze dus vroeg in de ochtend had los gestaan.Dat ik het aan je vroeg begreep ik van Monique Feddau dat ze net eten hadden en Yvon(collega)zou op Col rijden en ik wilde dat ze wel eerst wat had gegeten,dus heb ik er haar niet bij gezet vandaar.

Mntj had Nicole er niet bij gezet, omdat Vanna (of hoe heet dat beestje) er ook - kort - bij kwam staan. Mntj wilde niet het risico lopen dat er wat met Nicole zou gebeuren, nu er een vreemd paard bij stond. ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:44

LIQUITA schreef:
mntj schreef:
vond het op de weg erg meevallen.
wat is het buiten toch mooi. kan er zo van genieten. mopper allemaal maar. ik geniet.

Nou...ik geniet helemaal met je mee hoor :j .

Wij zijn vanmiddag toch maar naar de manege gegaan. Auto in de 4 x 4 en gaan met die banaan. Ging goed, wel even een opstopping gehad op de Noorderweg vanwege een auto die de dijk af was gegleden. Maar ik kon lekker geniet van het mooie landschap. First was niet in de molen geweest, dus toch een poging gewaagd om in de binnenbak te komen. En ook dat ging prima, First liep heel voorzichtig. Heerlijk gereden met daarna nog een heerlijk Gluhweintje, en stapvoets weer naar huis. Daarna een wandeling gemaakt met de honden, echt heerlijk om te zien hoe leuk ze de sneeuw vinden. Had echt even een wintersport gevoel. Gelukkig hadden we nog een pizza in de vriezer, dus we hoefde geen boodschappen meer te doen.

Nu lekker onder uit op de bank, tv kijken.

Gelukkig zijn wij allemaal weer veilig thuis gekomen (toch?)
Wij hadden nog kant en klaarmaaltijden in de koelkast staan (leve de aanbieding van AH van van de week), dus makkelijk en snelklaar en nog goed te eten ook. En anders hadden we waarschijnlijk door de sneeuw gebanjerd voor een PiZZa (pizzapiazza)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:44

xan schreef:
Nicole1995 schreef:
Daar staat niks ik had ook al gekeken.Ik vroeg het zelf aan haar had al zo me vermoedens.Ik hou er maar rekening mee en kijk elke dag hoe en wat het erf er uit ziet en vraag het aan haar dan weet je het meest.Zo doe ik het maar.

Maar hoe doe je dat (het dus in de gaten houden) als je die dag zelf niet heen kunt gaan??

Weet je,Col gaat 9 van de 10 keer s`middags behalve donderdags.Dus ik ben er altijd s`morgens en dan kan ik er rekening mee houden dat ik dan iets meer doe met haar.Dat is voor mij natuurlijk op zulke momenten dan handig dat ik er al ben geweest.Maar voor jou natuurlijk niet dat ben ik volkomen met je eens.Ze zou je kunnen sms en misscshien als er niks concreets uit de vergadering komt of niet?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 20:45

xan schreef:
Dat vind ik dus weer zo ontzettend jammer (dat je dat niet te horen krijgt).

Misschien ook een mail sturen??? Ik heb 2 weken geleden expres aan Diana gevraagd of de molenservice door gaat met dit weer. En haar antwoord was dat het door ging, dat personeel maar z'n best moest doen om het terrein schoon te krijgen. Maar nou was er vandaag natuurlijk niet tegenop te vegen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 20:46

xan schreef:

DOEN!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:46

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Mntj had Nicole er niet bij gezet, omdat Vanna (of hoe heet dat beestje) er ook - kort - bij kwam staan. Mntj wilde niet het risico lopen dat er wat met Nicole zou gebeuren, nu er een vreemd paard bij stond. ;)

Lief,ja dat waardeer ik dan gaat ze wel weer ander keertje :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:47

Wij hebben vanavond stokbroodje met allerlei smeerseltjes gegeten. Ik zit nogal snel vol, dus er was behoorlijk wat stokbrood over: voor Maisie!!!!!!!!!!! :D Denk dat ik van de rest maar een emmertje/bodempje warme slobber ga maken. Zal ze wel lekker vinden met dit koude weer! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:47

LIQUITA schreef:
xan schreef:

Misschien ook een mail sturen??? Ik heb 2 weken geleden expres aan Diana gevraagd of de molenservice door gaat met dit weer. En haar antwoord was dat het door ging, dat personeel maar z'n best moest doen om het terrein schoon te krijgen. Maar nou was er vandaag natuurlijk niet tegenop te vegen.

Klopt,ik heb ook zoiets nog tegen haar laten vallen over de molen en ze zouden hun best doen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:49

LIQUITA schreef:
xan schreef:

Klopt, ik zou Sandra weer helpen met vegen/strooien, maar dat heb ik maar laten schieten. Het bleef sneeuwen en dan kun je strooien en vegen wat je wilt. Zelf bij Maisie's stal ben ik op een gegeven moment maar opgehouden. Bij ons voor de deur heb ik vanavond nog een poging gewaagd, maar ook dat leek onbegonnen werk. Het zit helemaal vastgekoekt, dus evengoed een flinke hoeveelheid zout erover en maar hopen dat het inmiddels niet weer gesneeuwd heeft! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:50

xan schreef:
Nicole1995 schreef:

en daar betaal je toch voor.
kleine moeite om een groeps sms (of een groepsemail) te sturen naar de stapmolenservicepaardeneigenaren.
Maar dan moet je wel de boel goed kunnen organiseren en proactief zijn.... (oh das nou net niet het sterkste punt van Manege Veldt)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 20:50

Nicole1995 schreef:
Klopt,ik heb ook zoiets nog tegen haar laten vallen over de molen en ze zouden hun best doen.

En als het echt niet gaat, zou een berichtje wel fijn zijn. En mij lijkt het een goed idee als ze het op de site zouden zetten.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:52

LIQUITA schreef:
xan schreef:

DOEN!!!

Net een mail gestuurd.
Ben benieuwd wat het antwoordt wordt.

Heb de suggestie gedaan sms-jes te laten sturen of dit 's ochtends op de site te zetten.

Ik snap best dat het personeel hier niet tegenop kan vegen en strooien.
Daar gaat het mij ook niet om. Maar een bericht dat je weet dat het niet lukt, is wel zo prettig.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:52

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:

En als het echt niet gaat, zou een berichtje wel fijn zijn. En mij lijkt het een goed idee als ze het op de site zouden zetten.

hhahahaha weer 210

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:53

Er komen waarschijnlijk volgende week twee kijkers voor Maisie. M'n advertentie stond nog op MP, vandaar. Ik vind het steeds moeilijker worden, maar ook nog steeds zo oneerlijk voor haar. Vanmorgen ben ik nog even in de binnenbak kunstjes met haar wezen doen en als ze dan weer zo lief meewerkt, dan zit ik met een brok in m'n keel. Dan wil ik haar zo graag houden, maar wat voor leven heeft ze dan: op stal, paddock, stapmolen, longeren en dan toevallig vanmorgen weer eens kunstjes. That's it. |( Ik gun haar zo graag een baasje met wie ze lekker kan rijden, maar merk ook zo duidelijk aan haar dat ze enorm aan me hangt (en andersom natuurlijk). Was er maar een pakketje met antwoorden.... -O-

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:54

Ik hoop dat morgenavond de sneeuw toch weg is.
Wil dan toch wel graag een borreltje gaan halen {:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:55

xan schreef:

Ben bang dat je moet gaan lopen, want het is voor het hele weekend sneeuw, sneeuw, nog eens sneeuw en oh ja, sneeuw! En -8 graden... ;)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:56

Shenavallie schreef:
xan schreef:

Ben bang dat je moet gaan lopen, want het is voor het hele weekend sneeuw, sneeuw, nog eens sneeuw en oh ja, sneeuw! En -8 graden... ;)

Lopen met rugzak en slaapzak :D
Blijven we lekker slapen op stal :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:57

Volgens mij zit Hackie nu met een grote grijns onze frustraties over het koude weer te lezen, terwijl ze onderuit ligt op het strand, cocktailtje erbij, een warm briesje en het golvende water aan de branding.... 8-)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 20:57

xan schreef:
Net een mail gestuurd.
Ben benieuwd wat het antwoordt wordt.

Heb de suggestie gedaan sms-jes te laten sturen of dit 's ochtends op de site te zetten.

Ik snap best dat het personeel hier niet tegenop kan vegen en strooien.
Daar gaat het mij ook niet om. Maar een bericht dat je weet dat het niet lukt, is wel zo prettig.

Precies!!!

2 weken terug ofzo, een keer op een zaterdag sneeuwde het ook de hele ochtend. Toen ik 's middag naar stal ging zag ik dat er paden vrij waren gemaakt, dus ik ging er van uit dat First nog wel in de molen was geweest. Gelukkig ben ik het toch voor de zekerheid even gaan navragen, want hij was dus mooi niet in de molen geweest. Het bleek ook dat pensionklanten het pad sneeuwvrij hadden gemaakt. En het personeel zat echt op dat moment (een hele tijd) niks te doen (heb ik maar niet gezegd tegen Diana) en toch was er geen tijd om de paarden in de molen te zetten toen het niet meer sneeuwde.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 17-12-10 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt