Net terug van de openavond MAS (maatschappelijke stage)! Er waren allemaal kraampjes met bedrijven en organisaties waar je dit jaar een stage kon lopen... Heb een super leuke stage gevonden, namelijk: - een dag helpen bij een sportdag voor kinderen van 4 tot 8 jaar en een dag voor kinderen 8+
Het is al in de herfstvakantie, dus kijk er al naar uit!
zo, ben doodop! was er vanmorgen idd vroeg uit! de smid zou om 8 uur komen, maar stond in de file! en ik moest om half 9 alweer weg, dus nu komt die morgen! nu lekker slapen...!
lail
Geplaatst: 06-10-10 22:30
haha had ie m toch beter vorige week kunnen doen...
Ben net thuis van de laatste pret echo en meneer had vandaag een fotogenieke dag!! Hij heeft echt een hele tijd met zijn gezicht naar ons gelegen! Hij gaapte ook nog 2x tijdens de echo zooooschattig!! Hij is nu 33 cm en 1400 gr al gaat echt zo hard nou en nu lig ik kapot van de rugpijn en de buikpijn thuis op bed:( gister begon het al en vandaag heel de dag EHBO cursus op een of ander klote krukje en nu is de pijn in me rug zo erg dat het niet weggaat als ik lig of in bad ga:( morgen weer naar de fysio en langs de huisarts want het kan ook me bekken zijn zegt de verloskundige
ik word zo moe van al die verzekeringen... mijn schadeverzekering wil dus niks voor me doen om de schade te verhalen.. daar zijn ze niet voor.. dus of ik mag t zelf gaan regelen of ik moet mn rechtsbijstand erop gaan zetten ....
ze zitten op mnw erk echt af en toe in mn computer .. merk het gewoon .. gaat ineens mn muis heel raar doen en een rood rondje erbij
Carla_
Geplaatst: 07-10-10 12:33
ola chikas!!
wat doen mensen moeilijk over een lange rok;) ik heb echt een hele leuke knal roze lange rok;) en een lange jurk kan me dr best in vermaken
ja arme antoni kamerling. ik zat koffietijd te kijken die hebben mar 15 minuten uitgezonden. toen had je reclame en daarna werd t bekend gemaakt dat hijwas overleden. ze hebben niet meer verder uitgezonden. quintie zat te huilen en loretta het nieuws te vertellen kreeg er helemaal kippenvel en ik von het echt supper netjes dat ze t programma stil hebben gezet quinite kon niet meer en t zou een hele grappige uitzending worden dus dat hebben ze gestopt toen heb ik 3 kwartier naar de gouden kooi gekekn waar helemaal niks gebeurde;)
kimmetje01
Geplaatst: 07-10-10 12:55
Zondebokje schreef:
ze zitten op mnw erk echt af en toe in mn computer .. merk het gewoon .. gaat ineens mn muis heel raar doen en een rood rondje erbij
Lijkt me vreselijk, zo "gecontroleerd" te worden...
Hier moeten we eerst toestemming geven op de pc als je geschaduwd wordt
Ineke2
Geplaatst: 07-10-10 12:55
Dat is toch allang afgelopen?? Hier word ook altijd gewaarschuwd als er iemand in de computer komt "inbreken"... lijkt me niks als dat zonder dat je het weet gebeurd...
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 07-10-10 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt
kimmetje01
Geplaatst: 07-10-10 12:56
Ineke2 schreef:
Dat is toch allang afgelopen??
Daarom gebeurde er niets
Nee, volgens mij is er via internet een nieuwe gestart...
Ineke2
Geplaatst: 07-10-10 12:57
ooo oke, nouja ik vond en vind het totaal niet boeiend verder overigens
Zo, ik lees het ook net van Antonie Kamerling.... Ken hem niets super goed ofzo, maar toch is 't wel erg!
Zondebokje
Geplaatst: 07-10-10 13:04
hier moet je ook toestemming geven ..maar dat doen ze volgens mij alleen maar uit "netheid" ofzo want ze kunnen er gewoon in hoor wet neit zeker maar denk ik