Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marjolijn81 schreef:zeg pennies van het goede leven...wie ow wie weet een goede site voor het bestellen van het poedertje.
Ik heb nu de groene Os Multivitaminen & mineralencomplex Sport.
Can anybody helup?

josie1980 schreef:marjolijn81 schreef:zeg pennies van het goede leven...wie ow wie weet een goede site voor het bestellen van het poedertje.
Ik heb nu de groene Os Multivitaminen & mineralencomplex Sport.
Can anybody helup?
hey marjolein! let je wel een beetje op met dit poedertje? Staat een regeltje bij : Gebruik tijdens dracht en zoogperiode in overleg met dierenarts en/of therapeut.
niet dat er wat met de kleine beebie gebeurd
altijd een lichtje op je fiets en helm op je knar als je een brommer bezit! Ik hou jullie in de gaten....

B_a_b_e schreef:Sinterklaas is ook lief voor mij! Hij heeft mij een baan gegeven hahahahahaha ik mag per februari eindelijk beginnen bij onze 'blauwe' vrienden!!!!!! Yippie!!!! Dus vanaf dan niet meer te snel rijdenaltijd een lichtje op je fiets en helm op je knar als je een brommer bezit! Ik hou jullie in de gaten....
!!! Ik zal nu extra uitkijken en me braaf aan de snelheid houden als jij in de buurt bent.