Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veertj96 schreef:_Lisanne schreef:Emma, die pony van jouw vriendin is echt leuk! Suus heeft echt 'n leuke pony. Zeiden Fiona en ik nog tegen elkaar toen we m zagen lopen hihi.
Huh heb je het over Undercover? Welke pony is dat dan?

Hoe gaat 't hier??
Waren afgeprijst van 45 euro nu voor 10 euro en ze zijn leuk. 
Vriendin en ik lopen al de hele dag op birkenstocks zodat iedereen ze kan zien. Iedereen op ons werk heeft 't al moeten zien haha. 

_Lisanne schreef:Ik word trouwens denk ik donateur van WSPA. Maar goed, ff met mn ma erna kijken. Vind dat toch altijd 'n beetje eng om zomaar m'n rekeningnummer te geven aan 'n site zeg maar.
Ga nu ff wat flessen alcohol naar m'n collega brengen en daarna ff naar n vriendin.
) maar het is betrouwbaar, want ik was meteen afgemeld toen ik het vroeg. StillAngel schreef:_Lisanne schreef:Ik word trouwens denk ik donateur van WSPA. Maar goed, ff met mn ma erna kijken. Vind dat toch altijd 'n beetje eng om zomaar m'n rekeningnummer te geven aan 'n site zeg maar.
Ga nu ff wat flessen alcohol naar m'n collega brengen en daarna ff naar n vriendin.
Kun je gewoon doen hoor!! Was ik ook een tijdje, maar ik had het geld wel nodig dus ben ik gestopt (heb maar een krantenwijkje) maar het is betrouwbaar, want ik was meteen afgemeld toen ik het vroeg.
_Lisanne schreef:Ik word trouwens denk ik donateur van WSPA. Maar goed, ff met mn ma erna kijken. Vind dat toch altijd 'n beetje eng om zomaar m'n rekeningnummer te geven aan 'n site zeg maar.
) maar het is betrouwbaar, want ik was meteen afgemeld toen ik het vroeg.[/quote]
[/quote]