Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en suus leuk dat je een bijrijdpaard hebt voor 3 weken!!
_Roosmarijn_ schreef:Ik ook alleen dan van Smookey en ZorroLeuk suus!
@Pauline: Marlies (Bellatrix@bokt) komt foto's maken van mij en Gips en van Donna en Dandy!http://www.mtshots.nl
melodyB schreef::D Idd! Ik ging half gillenik heb niet alles bijgelezen...maar heb wel leuke foto's gezien!!en suus leuk dat je een bijrijdpaard hebt voor 3 weken!!

zo maar op vakantie paardjes verzorgen
What happens in vegas ofzo, iemand al gezien? is een komedie met camaron diaz, schijnt heel leuk te zijn!
Maar hij draait alleen om kwart over 9, maar ja. en dan morgen weer naar cristo met roos. maar gelukkig niet heel vroeg

Weet niet waarom maar de meeste, in ieder geval de komedies wel

x_kelsey_x schreef:hoi
Weer beetje bijgelezen.
@suus: leuk die friezen!zo maar op vakantie paardjes verzorgen
![]()
Vanavond naar de bios met een vriendinWhat happens in vegas ofzo, iemand al gezien? is een komedie met camaron diaz, schijnt heel leuk te zijn!
Maar hij draait alleen om kwart over 9, maar ja. en dan morgen weer naar cristo met roos. maar gelukkig niet heel vroeg

90% kans op buien.. Even duimen dat het 's avonds droog is! hestejente schreef:Over 2 wekenRoos: leeeeuuukk!!! Die Marlies kan zo goed fotograferen, wel het resultaat ergens neerzetten he?
Gefeliciteerd Suus! Veel plezier met die Friezen, wanneer gaan jullie op vakantie?
x_kelsey_x schreef:Ze kennen me.. Anders hadden ze het echt niet gedaan!hoi
Weer beetje bijgelezen.
@suus: leuk die friezen!zo maar op vakantie paardjes verzorgen
![]()
Vanavond naar de bios met een vriendinWhat happens in vegas ofzo, iemand al gezien? is een komedie met camaron diaz, schijnt heel leuk te zijn!