Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MRIIIS schreef:@Jantine; Dat wondje hebben we zelf ook wel gezienEnne, als je volgend jaar wilt komen, moet je in week 4 gaan
Jantine_ schreef:HalloMRIIIS schreef:@Jantine; Dat wondje hebben we zelf ook wel gezienEnne, als je volgend jaar wilt komen, moet je in week 4 gaan
Het lijkt me erg leuk, ga d'r over nadenken*Maar ik durf eeeeeeecht niet alleen*
ikkemartina schreef:het was best wel warm vandaag he.... best wel weer om in een t-shirt te lopen en me trui uit te doen....
en wat er is...... beetje moeilijk onderwerp..... maar goed michien is het maar beter als ik het kwijt ben....
ik ben weer afgevallen... nu zullen jullie wel denken... nou wat is daar mis mee weet je hoeveel mensen tallozen pogingen doen om af te vallen en zij loopt te zeuren dat ze is afgevallen....
nou het zit zo... ik mag niet meer afvallen.....weeg al te weinig en ik doe egt zo hard me best maar dan toch nog val ik af ..... grrrrr en bij Nanda ken ik altijd even lekker uit janken en schreeuwendat heb je he als je elkaar al kent vanaf dat we samen in de poepluiers liepen