Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:Ik denk dat het 2006 is geweest.Wat leuk die foto Liquita, hoelang geleden is dat?
.
Tytje schreef:Huh...jaggieDonderdag was er een man gesprongen van een flat in Zaandam. Ik zag hem zo liggen met zijn nette pantalon en nette schoenen. Er lag wel een kleedje over hem heen hoor.
Tytje schreef:Tot ziens!

xan schreef:Hahaha, gezellie@ Liquita: Dan moet je het daar gewoon weer eens proberen.
Ik denk dat we dan allemaal met je meegaan om te kijken![]()
. LIQUITA schreef:Tytje schreef:Huh...jaggieDonderdag was er een man gesprongen van een flat in Zaandam. Ik zag hem zo liggen met zijn nette pantalon en nette schoenen. Er lag wel een kleedje over hem heen hoor.
LIQUITA schreef:xan schreef:Hahaha, gezellie@ Liquita: Dan moet je het daar gewoon weer eens proberen.
Ik denk dat we dan allemaal met je meegaan om te kijken![]()
.
ATE schreef:Naar mijn eventuele te rijden wedstrijd bij Bon Ami. De stal waar Tytje staat met haar ValentinoLIQUITA schreef:[ Hahaha, gezellie.
waarheen ??
. 

xan schreef:Zou leuk zijn als Tytje dan ook mee zou doen met Valentino.
!!!! 
LIQUITA schreef:De wedstrijd bij Veldt in mei staat nog niet op startlijsten he? Of zal het daar ook niet meer op komen omdat de wedstrijd toch al vol zit????
xan schreef:Ik ga nog even lekker een boek lezen, en moet mijn kur op muziek nog doornemen![]()
moet morgen nog wel een beetje weten wat ik doen moet![]()
Heb er zin in.
Tot morgen allemaal.
CHIPS, de kur!!!! Die moet ik ook nog doornemen
. Ga ik maar snel doen, dus ik zeg alvast welterusten
en tot morgen. ATE schreef:Neem de tekeningen mee naar bed, en ga snel lerennou sorry maar ik weet nog niks van de kuur
. Dat ga ik nu ook doen