juf_esther schreef:Zekers niet te hoog gegrepen, krullen-strepen en stickers plakken kan iedereen... maar kan het slecht uit handen geven!
Essie heeft d´r 1 op ´t oog... iss moooi maar iss duuurrr
alles op t gemak dan komt t goe, ben voorlopig al zo blij dat het met Juul zo lekker gaat, ze heeft zin in morgen jow!
En maris, al aan het aftellen?
Eerlijk... nee, niet echt, wel zo van goh, nog 4 weken, maar ik zie ook alles wat ik ga missen, 2 binnenbakken, het gemak van even met iemand, vaak Anita of Rene, waar ik dan mee naar buiten kan, die enorme kast waar we onze spullen in kwijt kunnen, en geloof me, we hebben echt een enorme kast, van 2 bij 1.5 meter, echt een inloopkast dus.
Maar het allermeeste zal ik Jacco missen, jacco rijdt Ro 2x pw ongeveer, en gaat dan lekker met hem naar buiten, en die 2 zijn heel dol op elkaar. En dat doet, gek genoeg, het meeste pijn, want waar vindt je iemand die je weer zo vertrouwd met je paardje.
Want dat moeten we nu ook, op zoek naar een nieuwe bijrijder.....
Nee Jacco komt niet mee, zijn dochter en vrouw natuurlijk ook, hebben hun pony, Felicity ( edie d'r bijrijpony, om het makkelijk te maken
) op Grol staan, en dan ziet hij het niet zitten om iedere keer eerst van Hellevoet naar Renesse te rijden en vandaar uit naar Kerwerve.
Kijk, het voordeel is absoluut dat hij nu een stuk dichterbij staat, en dat het goedkoper is.. maar meer voordelen zie ik nog niet..... dat komt hopelijk wel.
Er zit een groot minpunt aan het overgaan, en Jow weet wel wat dat is.. zucht... dat moet ik weer het hoofd bieden.