Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daarnaast ben/was ik vandaag beetje humeurig van de cesar therapie, wat ik echt heel erg vind... Dat is nu wel weer redelijk over
Binar schreef:hihi, ben benieuwd of je morgen spierpijn hebt![]()
Gelukkig durfde je het aan om wilde Biz te temmen
![]()
Je mag Biz heus nog wel keertje lenen hoor

Ireentjuh schreef:Binar schreef:hihi, ben benieuwd of je morgen spierpijn hebt![]()
![]()
Haha, jaa ik heb wel een beetje spierpijn vandaag.. erg he![]()
Als je een keertje niet zo veel tijd hebt ofzo en Bizzie moet nog even lopen, moet je het maar laten weten
Leuk

Ireentjuh schreef:Binar schreef:hihi, ben benieuwd of je morgen spierpijn hebt![]()
![]()
Haha, jaa ik heb wel een beetje spierpijn vandaag.. erg he![]()
Als je een keertje niet zo veel tijd hebt ofzo en Bizzie moet nog even lopen, moet je het maar laten weten
madelon31 schreef:Jij op biz en marieke op heli..kunnen jullie toch nog een keer samen naar buiten
Laat maar weten wanneer jullie willen
en nu heb jij die al ingepikt met Heli 
Hij kon het erg goed begrijpen en had t al wel verwacht (alleen niet dat t zo snel zo zijn) Per 1 juli ga ik dus over. Ben helemaal happy!! Morgen ga ik het de rest van de collega's vertellen, verder weet niemand het nog (ja, 2 collega's wel, maar die zijn er morgen beide niet)
Maar helaas kreeg ik geen respons toen ik zei dat ik nog groom/voorlezer/chauffeur zocht
Marieke_ schreef:Ga je het toch proberen voor het mooie zadel? Zaterdag wil ik wel mee
En ik denk niet dat ik het nu weer voor elkaar krijg om dit zadel zo snel te verkopen als die vorige!!
(zal haar morgen ff bellen)
Marieke_ schreef:Omdat iedereen in zuid-holland begrijpt dat het heerlijke zadels zijn
spettertjuh schreef:Misschien wil ik ook wel weer eens teveel ......... maar ik weet het af en toe ook niet meer.....vooral als je zomaar op lijsten wordt geplaats. Trouwens Tessa heeft ook vakantie en ze kan best meehelpen hoor Tamara.......ook al zit ze met haar voetje......het zijn brave paarden om buiten te zetten en zover is het niet lopen toch Tess???????? Misschien ook een optie?
Ik zal vragen of Naomi ook eventueel mee kan helpen met buiten zetten die heeft ook vakantie en misschien wil ze dat wel doen?
Misschien ook een idee toch?
moet nu toch ook het land doen 
Gelukkig wel een stuk minder, had hem al paar daagjes niet gehoord, maar gisteravond was hij weer lekker bezig