Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fardos

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:28

weer een arabiertje en Fardos blijft gewoon uiteraard!! maar hij blijft wel waar hij nu staat!! met mij gaat het goed hoor nou hee ik ga ff verder werken mijn kindje is weer wakker doeidoei!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:31

okidokie Doei!
Latertjee

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:51

Hahahaha Kaar, misschien worden we allebei een beetje gek van het land... Moeten we maar niet doen Haha! Daarnaast ben/was ik vandaag beetje humeurig van de cesar therapie, wat ik echt heel erg vind... Dat is nu wel weer redelijk over Knipoog

Vandaag en morgen is in ieder geval geregeld. Ik vind het absoluut geen probleem om die 6 knollies alleen buiten te zetten hoor, als ik dan morgen maar niet ook nog binnen moet halen. Anders kan ik er beter blijven wonen, nu ook 's avonds nog de hoefsmid komt. Dinsdag is beetje lastig daggie..

En de rest van de week komt wel weer. Heeft Tessa deze week al vakantie?

Ik ga even huisje schoonmaken en om 16.00 ben ik weer op stal. De stouterds hadden vanochtend (moon, mos, champ en dox hebben buiten gestaan, maar ik heb ze daar niet neer gezet, hahahaha) Moons hoofdkap afgedaan (je ziet er niet uit, zullen ze gedacht hebben...) En ik zoeken dus, bij mijn stal. Gelukkig kreeg ik van Kim de tip om even in het bakkie te kijken... en ja hoor, netjes in het zand. Zouden de knollies er iets mee willen zeggen misschien Clown

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:08

Maak je geen zorgen Tamara ik ga Naomi ook even vragen of ze nog kan helpen, volgens mij hebben ze allebei vakantie deze week, Zarah heeft ook vrij dus.....de rest ook toch?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:21

wij hebben momenteel actie tegenover het ministerie......een demonstratie van greenpeace op landbouw over illegaal hout ofzo..........Nou ja .....actie......het is een vreedzame demonstratie inclusief camera's dus het komt op het nieuws......

Haahahahaha

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:49

hallo allemaal! alvast over woensdag. Fallon kan ongeveer 15.00 als ze uit school komt buiten zetten en dan haal ik ze 's avonds om 19.00 er uit. of zijn er mensen die andere tijden kunnen? Fallon en ik in ieder geval niet en Natascha ook niet want die moet werken.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:54

Nee ik kan ook niet eerder, kan wel eventueel binnen halen om 16:30/17:00 uur. Kan het nog wel aan Naomi vragen als ik haar kan bereiken maar dan horen jullie het nog wel.

Demonstratie is nog steeds aan de gang...wel leuk een beetje actie voor de deur.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:31

Naomi wil de paardjes wel buiten zetten woensdag om een uurtje of 13:00 uur, ze schrijft het ook nog even op op het papier en ik kan ze eraf halen om 17:00 uur. Ik hoor het wel of het goed is......eventueel kan ze vrijdagmiddag ook om een uurtje of één als jullie het ook goed vinden.

Ik hoor het wel.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:13

Binar schreef:
hihi, ben benieuwd of je morgen spierpijn hebt Ach gut Haha! Gelukkig durfde je het aan om wilde Biz te temmen Koe
Je mag Biz heus nog wel keertje lenen hoor Knipoog

Haha, jaa ik heb wel een beetje spierpijn vandaag.. erg he Bloos
Als je een keertje niet zo veel tijd hebt ofzo en Bizzie moet nog even lopen, moet je het maar laten weten Lachen

Jammer Renee dat dat ene paard is afgekeurd!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:18

Ireentjuh schreef:
Binar schreef:
hihi, ben benieuwd of je morgen spierpijn hebt Ach gut Haha! Gelukkig durfde je het aan om wilde Biz te temmen Koe

Als je een keertje niet zo veel tijd hebt ofzo en Bizzie moet nog even lopen, moet je het maar laten weten Lachen

Jij op biz en marieke op heli..kunnen jullie toch nog een keer samen naar buiten Knipoog

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:37

Oja dat kan natuurlijk ook Ja Leuk

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:43

ja dan kan natuurlijk ook....dat je daar nou niet eerder opgekomen bent he!! Knipoog

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 18:45

Hallo allemaal Doei!

Ook weer een tijdje weggeweest.
Druk gehad, kan eens gebeuren he? Bloos

Ireen, wat leuk dat je weer eens hebt gereden! Ja
Kan me voorstellen dat het weer even wennen was, maar wel leuk! Pling

Veer, je hebt pb.

Vrijdag lekker vrij!
Dan wil ik denk ik lekker naar de zandvlakte met r. Lachen

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:19

Ooooooh i love it, zo lekker rijden op Vesra Wow!
Ze was echt supper braaf man !
Helemaal nat was ze, ik ben trots Lovers

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:08

Ireentjuh schreef:
Binar schreef:

Is goed!! Ik zal het zeker onthouden!! Lachen

madelon31 schreef:
Jij op biz en marieke op heli..kunnen jullie toch nog een keer samen naar buiten Knipoog

Ja hoor dat kan best wel Ja Laat maar weten wanneer jullie willen Knipoog

Madje, jij stomme verzorgster-inpikker, ik wilde ook de woensdag Stoom uit je oren Hamer Blauw oog No Cheer
Haha! Haha! Haha! en nu heb jij die al ingepikt met Heli Clown

Zo vandaag mijn baas ingelicht dat ik het bedrijf ga verlaten. Gelukkig pakte dit véél positiever uit dan verwacht, dus de hartkloppingen en bibbers die ik de hele ochtend heb gehad waren dus voor niets geweest Clown Hij kon het erg goed begrijpen en had t al wel verwacht (alleen niet dat t zo snel zo zijn) Per 1 juli ga ik dus over. Ben helemaal happy!! Morgen ga ik het de rest van de collega's vertellen, verder weet niemand het nog (ja, 2 collega's wel, maar die zijn er morgen beide niet)

Lekker gelest, Ko'tje ging weer goed!! Behalve toen ik er net op zat, Ko was wat opstandig, begon al met opstijgen, Ko wilde weer naar buiten toe, gedraaid naar de bak en in de bak kreeg ik nog wat rare hupjes!! Na inrijden ging Ko'tje wel weer errug lekker!! Die slof heeft echt zijn werk gedaan, de nageeflijkheid blijft veel constanter!!!
Volgens Mike kan ik het zwarte jasje wel weer gaan opzoeken Haha! Maar helaas kreeg ik geen respons toen ik zei dat ik nog groom/voorlezer/chauffeur zocht Clown
Volgende week maandag is er trouwens GEEN les, maar heel missch komt Mike dinsdagavond, dit laat hij me nog weten!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:24

Nou gezellie hoor, zit ik weer eens op bokt, is er helemaal niemand Huilen

Is er trouwens nog iemand die zin heeft in een ritje Brabant van het weekend?? heb weer mooi zadel gezien Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:34

Ga je het toch proberen voor het mooie zadel? Zaterdag wil ik wel mee Ja

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:38

Marieke_ schreef:
Ga je het toch proberen voor het mooie zadel? Zaterdag wil ik wel mee Ja

ja ik denk dat ik t wel wil proberen, maar wil ff kijken of zij de maten van dat zadel kan opmeten. Ook dit is dezelfde boommaat als die Biz nu heeft (alleen inch is 1 maatje groter), maar dat was die vorige tenslotte ook en die paste dus niet Knipoog En ik denk niet dat ik het nu weer voor elkaar krijg om dit zadel zo snel te verkopen als die vorige!!
Als ze zaterdag kan dan neem ik je aanbod graag aan Bloos (zal haar morgen ff bellen)
Pff waarom verkopen ze die zadels nou niet gewoon meer in de buurt Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:54

Omdat iedereen in zuid-holland begrijpt dat het heerlijke zadels zijn Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:56

Marieke_ schreef:
Omdat iedereen in zuid-holland begrijpt dat het heerlijke zadels zijn Tong uitsteken

haha ja zou dat t zijn?? Er was in Z-H een prestige te koop, ga ik mailen, issie al verkocht Huilen
Ik ga haar morgen ff bellen of ze zadel wil opmeten (zodat ik bijna zeker weet dat we niet voor niets erheen rijden) Ik laat t je nog wel ff weten, ok?

Ik ga nu mijn bedje opzoeken, had eigenlijk al moeten liggen Dromen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:56

Ok ik hoor het wel. Welterusten

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:58

Doei!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 07:46

spettertjuh schreef:
Misschien wil ik ook wel weer eens teveel ......... maar ik weet het af en toe ook niet meer.....vooral als je zomaar op lijsten wordt geplaats. Trouwens Tessa heeft ook vakantie en ze kan best meehelpen hoor Tamara.......ook al zit ze met haar voetje......het zijn brave paarden om buiten te zetten en zover is het niet lopen toch Tess???????? Misschien ook een optie?

Ik zal vragen of Naomi ook eventueel mee kan helpen met buiten zetten die heeft ook vakantie en misschien wil ze dat wel doen?
Misschien ook een idee toch? Knipoog

ik ga het weer proberen Knipoog Lachen moet nu toch ook het land doen Lachen
ik heb trouwens pas vanaf vrijdag vakantie echt raar mjaa ik ben om half 3 uit dus kan rond 3 uur op stal zijn en ga rond 17.30 uur weer weg dus als ik nog moet helpen met de paardjes moeten jullie maar even smsen. En het spijt me dat ik laatst zo weinig gedaan heb!!
maar ik ga nu naar school
doeii doeii

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:30

Zo, onze knollies zijn om 13.00 het land uitgegaan. Natas haalt ze om 17.00 er weer uit, maar zie net dat Tessa er dan ook is, dus kan mooi met zijn tweeen. Land is al schoon Tong uitsteken

Blando snapte er helemaal niets van.. Wat moeten al die mensen toch al de hele ochtend van hem? Pas toen die de andere knollies in het land ontdekte had hij zoiets van: jippie!!! Hahahahaha... Champ had het al heel wat eerder door en liep al de hele ochtend te hinniken als ik langs liep. Tja, je moet toch op de een of andere manier aangeven dat je ERG graag naar buiten wil... Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:45

Dames, de bestelling van de paardendrogist is binnen Go jij! Go jij!
Door problemen die ik in het verleden heb gehad kan ik de spulletjes pas geven na betaling. Er zijn er een aantal die al hebben betaald, daarvan zal ik straks de bestelling bij de kast neerzetten Knipoog

Vandaag de collega's ingelicht van mijn vertrek. Ze namen het allemaal positief op. Eén van "mijn" adviseurs kwam pas later dus die ging ik't ff persoonlijk vertellen...dacht'ie dat ik een grapje maakte Haha! Haha!
Nu is het wachten op Meursing, Biz hoest helaas nog steeds Ach gut Gelukkig wel een stuk minder, had hem al paar daagjes niet gehoord, maar gisteravond was hij weer lekker bezig Verdrietig