Wie gaat er nog meer vanavond 'stappen' in bruisend lwd...
? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
Jeetje... heb hard gewerkt vandaag joh... niet leuk
Maar wel centjes verdiend 
Zooooo cute!!! Echt een bollie! Ik ben helemaal verliefd
Ik wil ook eentjeeeee 
Paardje kwam me al zo bekend voor
fun..
Lekker bijkletsen
Ik hoop wel dat het weer meezit trouwens.... :S Het ging geloof ik hagelen enzo ? Storm en zware wind.... Gaat zon wedstrijd dan wel gewoon door Rianne????
Heb trouwens ook een auto kunnen regelen 
Waar heb je die gevonden?
Was het oppassen vandaag leuk??
tot en met aflevering 11 van seizoen 3 is al uit in Amerika, dus die heb ik al gezien
Het wordt echt steeeds vager joh.. snap er soms niks van
Hij moet snel beter worden hoooor!! Ik kom volgende week zaterdag ook even langs de manege, ga naar Aranka en Judith kijken
Maar dan geef ik Kai even een beterschapsknuffel
Wordt ie vast ineens weer beter 
JuuLePuuL schreef:jaaaaa ik wil ook op de bank blijven... maar goed eenmaal daar is het wel even gezellig om met vriendinnen bij te kletsen onder het genot van een disaronno sour... mm zo een lekkere cocktail!!! Kun je de hele avond mee en je wordt er niet eens dronken van![]()
Wie gaat er nog meer vanavond 'stappen' in bruisend lwd...?
Maar moest vanochtend wel vroeg op.. dus toen toch maar gegaan
wel jammer.. is altijd zo leuk
Eerst lekker warme chocomelk drinken en daarna lekkere wijntjes
Morgen weer horse and co he!? Alleen ik ben er dan niet, kijk de hh wel op internet!
Vorige keer was het donker en zag je niks....
En het blijkt een racemonstertje te zijn
Echt leuk!! Ik kan morgen ook niet Horse&Co kijken.. dus kijk idd ook wel even op internet de herhaling 

En met werken zal morgen wel goed komen
Heb lekker vlieland in ieder geval verdient
Heb nu ruim 140 euro daarvoor gespaard, meer wil ik ook niet uitgeven
Echt poedersuiker dat je misschien die vrijdag een toets hebt!!!!!
Niet leeeuk!! Hopen maar dat het nog verschuift misschien... of dat het sochtends is..
JuuLePuuL schreef:Neeee, we gaan naar Club Purple! Ook leuk! Ik maak het ook niet te laat, wil morgenvroeg met school bezig! de dikke van dale is ook leuk ja en cafe cafe ook! Maar bij Purple zijn de cocktials lekkerder!
Welke vriendin van jou heeft een paard in marssum dan? Iemand die ik ook ken? Morgen weer schoonmaken zeker?
Bank hang ze!
Gewoon gezellig druk.. en je kan leuk zitten.. komen alleen soms wel wat oude mensen
Bij Cafe Cafe kan je ook lekker eten!! Heb daar de vis maaltijdsalade gehad, echt veeeeeeeeet lekker!!! 
Laatste jaren verwaterd helaas, maar ze heeft nu een eigen paard. Stond eerst in beetgummermolen, maar nu dus in marssum. Lekker dichtbij
Ga er volgende week weer heen. Oja.. en het paard van Lea staat daar schijnbaar ook. Die ken je nog wel toch? die had met haar zus die witte pony Joshua. Ook mooi paardje
Ik ga snel graven in mn kast!
Ja Joshua ken ik idd wel en Leah's pony stond laatst te koop op MP zag ik! Anouk ken ik niet, maar leuk dat je er weer contact mee hebt!
Of ik kijk scheel
Maar ik vond die Joshua altijd zooo mooi
En hoe laat gaan jullie altijd op vrijdags???
en zondags iig rond eind van de middag omdat ik voeren&strooien moet dan...Komt vast wel goed! Anders doen we toch het weekend daarna dan hoef je ook niet zo te haasten! En anders kun je de week erop natuurlijk mee
blijven genoeg dagen over!!! En doordeweeks, maar dan zit jij in Utrecht!
Ik ben rond vlieland trouwens ook twee weken vrij, dus dan heb ik ook tijd 
Ik ga nu lekker bankhangen
naja geeft niets want zat toch nog half in mn pyama! Vriendin heeft erge ruzie met vriend... naja!
Ik hoorde dat Choco Kai een trap heeft gegeven en dat zn achterbeen nu open ligt ofzo
Zal vanmiddag kijken!
er was niemand bij toen ik Brenda reed, alleen jij!
Alles goed met Brenda?
Als ik niet zo verliefd op hem was geweest, was ik misschien over gestapt naar een ander paard. Maar hij is zo lief, en áls er op gereden kan worden,... Ik vind hem zo fijn rijden, en het word ook alleen maar beter! Alleen jammer dat er steeds weer iets aan de hand is. Waarschijnlijk dus nog geen wedstrijd voor Kai...