Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:53

jaaaaa ik wil ook op de bank blijven... maar goed eenmaal daar is het wel even gezellig om met vriendinnen bij te kletsen onder het genot van een disaronno sour... mm zo een lekkere cocktail!!! Kun je de hele avond mee en je wordt er niet eens dronken van Knipoog

Wie gaat er nog meer vanavond 'stappen' in bruisend lwd... Tong uitsteken ?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:55

Halloooo! Ik reageer ook weer es even Tong uitsteken Jeetje... heb hard gewerkt vandaag joh... niet leuk Boos! Maar wel centjes verdiend Haha!

Daarna ben ik bij een vriendin wezen kijken die een herder pup heeft gekocht Haha! Zooooo cute!!! Echt een bollie! Ik ben helemaal verliefd Haha! Ik wil ook eentjeeeee Tong uitsteken

Oja.. en daarna ben ik bij een vriendin haar paard wezen kijken. Die staat nu op stal in Marssum, die stal aan de andere kant van de weg.. kent iemand die?? Nou in ieeeder geval... ik keek daar zo rond in de stallen en weetje welk paardje daar staat!!!! Hebben jullie die aflevering van Horse&Co gezien over die tinkers?? ZOn moeder en dochter wilden graag een tinker.. en 1 van de keuzes was de merrie Dunla (hebben ze uiteindelijk niet gekozen).. nou die merrie staat dus op die stal!!! Echt zo grappig. Die eigenaar had hem gekocht nadat ze die aflevering had gezien Tong uitsteken Paardje kwam me al zo bekend voor Tong uitsteken fun..

Maar goed... Hoe ging het rijden bij Judith en Hatsikidildo?? Hebben jullie van Babet les?? Wat is er met Dennis dan?

Jaaaaa, morgen naar de Hoeve! Ik vind het ook leuk om jullie weer eens te zien Haha! Lekker bijkletsen Haha! Ik hoop wel dat het weer meezit trouwens.... :S Het ging geloof ik hagelen enzo ? Storm en zware wind.... Gaat zon wedstrijd dan wel gewoon door Rianne????

En volgende week leuk naar de IJslanders!! Hopelijk is het dan wel mooi weer Tong uitsteken Heb trouwens ook een auto kunnen regelen Haha!

@Rianne: Wel relaxed dat je een bijrijder hebt !! Klinkt in ieder geval goed Lachen Waar heb je die gevonden?

@Juul: Mooi dat het gister met Black goed ging!!! Ik wil ook nog es met je mee hoor, ben heel benieuwd hoe die loopt Haha! Was het oppassen vandaag leuk??

En ik heb alle LOST al gezien Tong uitsteken tot en met aflevering 11 van seizoen 3 is al uit in Amerika, dus die heb ik al gezien Tong uitsteken Het wordt echt steeeds vager joh.. snap er soms niks van Tong uitsteken

@Sence: Is het al beter met Kai... Boos! Hij moet snel beter worden hoooor!! Ik kom volgende week zaterdag ook even langs de manege, ga naar Aranka en Judith kijken Haha! Maar dan geef ik Kai even een beterschapsknuffel Haha! Wordt ie vast ineens weer beter Tong uitsteken

Oke, dit was mijn verhaal wel weer! Ga zometeen echt op de bank hangen, want ik ben kapot! En morgen ook weer vroeg op :S Weltrusten alvast!! Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:57

JuuLePuuL schreef:
jaaaaa ik wil ook op de bank blijven... maar goed eenmaal daar is het wel even gezellig om met vriendinnen bij te kletsen onder het genot van een disaronno sour... mm zo een lekkere cocktail!!! Kun je de hele avond mee en je wordt er niet eens dronken van Knipoog

Wie gaat er nog meer vanavond 'stappen' in bruisend lwd... Tong uitsteken ?

Oeeeeeh lekker cocktail!! Ga je naar Cafe Cafe?? Of iets anders??
Als je eenmaal ergens bent is het idd wel lekker, maar ik heb eeeeecht geen zin meer om vanavond nog uit te gaan.. brrr.... Maar gister had ik precies hetzelfde.. was met vriendinnen in de Dikke van Dale en was zooo gezellig... ik wilde niet weg...Tong uitsteken Maar moest vanochtend wel vroeg op.. dus toen toch maar gegaan Tong uitsteken wel jammer.. is altijd zo leuk Haha! Eerst lekker warme chocomelk drinken en daarna lekkere wijntjes Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:01

Wat een lang verhaal lydia!! Jaaaa die tinker ken ik idd! Heb geen aflevring gemist van horse and co Knipoog Morgen weer horse and co he!? Alleen ik ben er dan niet, kijk de hh wel op internet!

jaaa het ging lekker gister het rijden! Je mag natuurlijk weer eens mee lydia! Kan wel in een weekend! Kun je volgend weekend Tong uitsteken Vorige keer was het donker en zag je niks....

Waaaaaaat wordt het nog vager bij Lost? Ik heb tot afl 5 gekeken en snap het niet meer, recensies zeggen ook dat seizoen 2 nog leuk was maar dat de schrijvers schijnbaar niet meer weten wat ze aan moeten met de verhaallijn, daarom is het vast zo vaaaaaaag...

Nou ik zal kijken wat ik aan ga doen! succes met werken lied! Ik heb waarschijnlijk wel een toets die vrijdags als we naar Vlie gaan, mocht dat smiddags zijn dan kom ik wel met de avondboot Huilen Verdrietig Ach gut

Fijn weekend allemaal, paardrij ze voor iedereen en have fun @ de hoeve!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:02

Neeee, we gaan naar Club Purple! Ook leuk! Ik maak het ook niet te laat, wil morgenvroeg met school bezig! de dikke van dale is ook leuk ja en cafe cafe ook! Maar bij Purple zijn de cocktials lekkerder!

Welke vriendin van jou heeft een paard in marssum dan? Iemand die ik ook ken? Morgen weer schoonmaken zeker?

Bank hang ze! Cool

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:08

Jaaa, was echt zoo grappig die tinker!! Tong uitsteken En het blijkt een racemonstertje te zijn Tong uitsteken Echt leuk!! Ik kan morgen ook niet Horse&Co kijken.. dus kijk idd ook wel even op internet de herhaling Tong uitsteken

Ik kan volgend weekend alleen zondag eind van de middag/avond. Ik weet niet wanneer je gaat? Ik ga namelijk buitenrit doen en weet niet precies hoe lang dat duurt.. Denk dat ik pas rond 4 uur thuis ben.. en anders die week daarna?? Want ik wil echt wel snel mee hoor! Haha!

En jaaa, Lost wordt nog vager!! helemaal de flashbacks die je ziet maken het zo vaag.. elke keer denk ik wordt het nu dan wat duidelijk? en dan weer niet... je blijft echt met zon gevoel zitten van huh.. maar huh... wat is dat... huh... btje irritant Tong uitsteken

Veel plezier vanavond! Purple is idd ook leuk Lachen En met werken zal morgen wel goed komen Tong uitsteken Heb lekker vlieland in ieder geval verdient Haha! Heb nu ruim 140 euro daarvoor gespaard, meer wil ik ook niet uitgeven Tong uitsteken Echt poedersuiker dat je misschien die vrijdag een toets hebt!!!!! Boos! Niet leeeuk!! Hopen maar dat het nog verschuift misschien... of dat het sochtends is..

Naja.. fijne avond nog!! En morgen lekker paardrijden in de storm Tong uitsteken Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:12

JuuLePuuL schreef:
Neeee, we gaan naar Club Purple! Ook leuk! Ik maak het ook niet te laat, wil morgenvroeg met school bezig! de dikke van dale is ook leuk ja en cafe cafe ook! Maar bij Purple zijn de cocktials lekkerder!

Welke vriendin van jou heeft een paard in marssum dan? Iemand die ik ook ken? Morgen weer schoonmaken zeker?

Bank hang ze! Cool

Dikke van Dale is leuk Lachen Gewoon gezellig druk.. en je kan leuk zitten.. komen alleen soms wel wat oude mensen Tong uitsteken Bij Cafe Cafe kan je ook lekker eten!! Heb daar de vis maaltijdsalade gehad, echt veeeeeeeeet lekker!!! Haha!

Maare.. ik weet niet of je mn vriendin kent, ze heet Anouk.. Ik reed vroeger altijd met haar in de les en met Karin. We waren altijd met zn drieen op de manege en deden altijd alles samen Tong uitsteken Laatste jaren verwaterd helaas, maar ze heeft nu een eigen paard. Stond eerst in beetgummermolen, maar nu dus in marssum. Lekker dichtbij Lachen Ga er volgende week weer heen. Oja.. en het paard van Lea staat daar schijnbaar ook. Die ken je nog wel toch? die had met haar zus die witte pony Joshua. Ook mooi paardje Lachen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:13

Ik ga meestal om 4 uur ofzo of later, kan ook in het donker rijden maar de week erna kan ook hoor! Dan hoef jij ook niet te haasten! En op vrijdags ga ik, en kiet, ook trouwens, als je dan al in lwd bent!

Jaaa vet sjit van die toets, hoop dat ie om 8.30 is en niet om 10.30 want dan haal ik de boot neverrrrrr!!

Ja die flashbacks zijn heel vaaaaaag...

Ik kan niks vinden om aan te doen... Boos! Ik ga snel graven in mn kast!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:14

jaaa zeker ken ik Leah en Sarah, dat zijn mn oude overbuurmeisjes Tong uitsteken Ja Joshua ken ik idd wel en Leah's pony stond laatst te koop op MP zag ik! Anouk ken ik niet, maar leuk dat je er weer contact mee hebt!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:18

Is dat een pony wat ze heeft? Ik vond het nogal op een paard lijken Tong uitsteken Of ik kijk scheel Tong uitsteken Maar ik vond die Joshua altijd zooo mooi Tong uitsteken

Over volgende week: Ik wil wel graag mee, maar laat dan maar even weten hoe laat je gaat.. dan kijk ik of ik dan al thuis ben Lachen En hoe laat gaan jullie altijd op vrijdags???

Ik heb ook noooooit wat om aan te trekken... echt erg.. ik moet ook weer nodig even shoppen. Even leuke dingen kopen voor uitgaan Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:22

Ehm op vrijdags meestal verschillend soms sochtends of soms smiddags...ligt eraan hoe laat kiet moet werken want dan kunnen we mooi samen Lachen en zondags iig rond eind van de middag omdat ik voeren&strooien moet dan...Komt vast wel goed! Anders doen we toch het weekend daarna dan hoef je ook niet zo te haasten! En anders kun je de week erop natuurlijk mee Tong uitsteken blijven genoeg dagen over!!! En doordeweeks, maar dan zit jij in Utrecht!

Nu ga ik echt wat zoeken om aan te doen! Heb al een rokje aan.. wel koud maar PECH! Cool

Dacht dat het een pony was toen ik de advertentie op MP zag staan, maar misschien heeft ze nu inmiddels een paard Lachen
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 17-03-07 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:24

Jaaa, komt wel goed! We zien volgende week wel even.. denk dat het dan zondags word.. maar goed, we spreken elkaar vaak genoeg Lachen Ik ben rond vlieland trouwens ook twee weken vrij, dus dan heb ik ook tijd Lachen

Maar veel plezier vanavond! Wel koud hoor een Rokje Tong uitsteken Ik ga nu lekker bankhangen Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:38

Ik ga ook bankhangen... drankje doen gaat niet meer door... Boos! naja geeft niets want zat toch nog half in mn pyama! Vriendin heeft erge ruzie met vriend... naja!

Ik ga sterren dansen op het ijs zien! de finale!!!

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 10:52

juul!!je kent anouk wel!!zei heeft 1 jaar het kind van brenda geleast bruno,en heeft toen haar eigen gekocht toen bruno artrose kreeg,volgens mij was zei erbij toen je brenda reedt vorig jaar!!Weet je het alweer? groetjes

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 11:03

@ Lydia, geef 'm maar een goede knuffel dan, haha Tong uitsteken Ik hoorde dat Choco Kai een trap heeft gegeven en dat zn achterbeen nu open ligt ofzo Nagelbijten / Gniffelen Zal vanmiddag kijken!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 11:17

Anouk? Ik weet echt niet wie het is hoor petra Tong uitsteken er was niemand bij toen ik Brenda reed, alleen jij! Knipoog Alles goed met Brenda?

Volgende week heeft Black wedstrijd in lwd met de andere eigenaar, ik ga denk ik wel even mee kijken! hebben jullie dan ook wedstrijd? Moet alleen nog even kijken hoe laat er gestart wordt in de B, want moet ook voeren op stal! 25 maart heeft zij wedstrijd...

Black is echt nog lang niet klaar voor de wedstrijden... maar goed ik zeg niks! Wij gaan ondertussen samen mooi verder werken aan de basis!

Aiiii Kai is getrapt? Niet leuk! Hopelijk valt het mee!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 11:39

Oewh, das niet zo mooi dat Kai getrapt is... Weet je ook waar hij geraakt is? Want als het op een been is ben je waarschijnlijk wel weer een paar weken verder voordat het mooi dicht is...

Arme knol, sterkte... Weer Knipoog

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 11:52

mmmmmmm,ik meende dat ze mee was .stom van me hihi

http://www.mijnalbum.nl/Album=V8X7SUZE dit is er met killian ,en met brenda is alles okej hoor,ben nu met de fries bezig ,dat gaat egt super!!!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:01

Owkee, nee haar ken ik niet hoor... Okee met de fries bezig! Mooi dat het zo goed gaat!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:29

Kai is echt een probleem paard, hij heeft altijd wel wat Nagelbijten / Gniffelen Als ik niet zo verliefd op hem was geweest, was ik misschien over gestapt naar een ander paard. Maar hij is zo lief, en áls er op gereden kan worden,... Ik vind hem zo fijn rijden, en het word ook alleen maar beter! Alleen jammer dat er steeds weer iets aan de hand is. Waarschijnlijk dus nog geen wedstrijd voor Kai...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 13:01

Hoe lang rij je nu dan al niet meer op Kai? Moet je dan gewoon doorbetalen?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 14:15

Ik zal zo te rijden... ik denk dat ik eraf waai... whoeeeeiii Nagelbijten / Gniffelen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 16:25

Hij is nu ongeveer een maand kreupel. Ik heb in die maand 1 keer op Winnie gereden, en nu 3 of 4 keer met Kai weer ''gereden''. Maar dat was meer stappen en klein drafje in de bak. Verder niet....

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:13

Weet iemand van jullie nog een goede intructrice??die van mij moet helaas ophouden vanwege hun nieuwe bedrijfje met friese paarden.En ik heb echt les nodig met mijn nieuwe project ,dus alle tips adressen zijn welkom!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:23

Marisca Castelein, maar die zit momenteel met haar rug... in dit topic zijn wij allemaal 'fan' van haar Tong uitsteken

In welke omgeving zoek je Petra? Is er niet een rijvereniging in de buurt?