Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:05

Echt toffe foto van Stees btw Suus *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:27

Hooooi Beau!! Haha!

Ik heb weekend, PTA natuurkunde was best lastig, en we kregen d'r 50 minuten voor wat eigenlijk te weinig was, voor bio kregen we 100 minuten en dat was veel te veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:30

Hahaha die tijdverdeling op scholen is idd geweldig Nagelbijten / Gniffelen Maar je haalt vast wel een goed cijfer *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:36

Da's te hopen, en ik kan altijd nog herkansen altijd, je mag 1 PTA herkansen en ik had d'r 4 deze week Nagelbijten / Gniffelen

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:38

PTA...daar ben ik gelukkig al vanaf Tong uitsteken naja veel sterkte Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:42

Ach joh ik overleef 't wel, alleen ze delen 't zo knudde in. Aan de andere kant ben ik wel extra vroeg uit. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:55

Hmm heerlijk gewoon, kan je lekker naar Steesje *LOL* Met Lady gaat het btw weer beter! Ohja en Charm d'r veulentje is zoooooo schattig Lovers

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 13:01

Ik wil Charmbeebie zien Lovers , die extra vrije tijd is wel fijn ja maar gisteren had ik helemaal vrij en toen wist ik op een gegeven moment ook niet meer wat ik moest doen. Ben met een vriendin naar Stees geweest en heb heel lang zitten tutten en nog wat grondwerk gedaan maar ik kan d'r moeilijk de hele dag gaan vermaken. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 12:33

Heyhey,

Ik mocht vandaag Jersey in 't roze steken, heb wel lekker gereden. Lachen En ik heb Stees d'r beebiehalfzusje gezien. Haha!

Heeft iemand trouwens die ene foto van dat geweeeldig mooie paard al in de kantine zien hangen? Schijnheilig

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 10:16

aaaa ik was dr gister niet Tong uitsteken mn opa was jarig Clown naja vandaag mag k wel paardrijden!!! echt zinin Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:12

Die heb ik zie hangen Suus, hij is echt beeldschoon. En halfzusje van Stees is ook een kroel hoor, helemaal niet bang en komt zo op je af.

En wat is Baby Frosty al gegroeid he! Wat vond je van Charlie?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:15

Gisteren was ze denk ik een beetje moe van 't kroelen want ze lag te slapen in d'r stalletje. Lachen

Heb Charlie eigenlijk nog niet gezien, ik heb gisteren alleen 't veulen van Maggie gezien (slecht he Nagelbijten / Gniffelen ).

Wat wordt d'r eigenlijk nog verwacht? Twister heeft toch ook een vol buikje?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:17

Twister is drie dagen over tijd, en ook Timmy moet binnenkort bevallen, en dan staat er nog een van een pensionklant, maar dat veulen komt pas later (Juni of zo)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:24

Nou dan maar hopen op nog 3 gezonde veulens d'r bij. Lachen

't Is wel spannend hoor altijd die veulentijd, dit jaar is d'r al 't een en ander fout gegaan bij bokkers, vind 't altijd zo sneu.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:17

*Heeft kleertjes besteld* Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 16:48

't Begint hier net keihard te hagelen. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 08:48

Mogge,
Stace heeft een lading sneeuw gevraagd voor d'r verjaardag zie ik. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 08:50

Hahaha ik zou Jers wel eens in roze willen zien *LOL*

Ik zou vandaag gaan rijden om 10.30u maar toen ik mijn gordijn opendeed was het helemaal wit. Het zou mijn eerste keer alleen in de auto zijn dus sneeuw durf ik nog niet aan. Ik heb meteen Eef gebeld om af te zeggen. Wel balen, ik had echt zin om nog even te rijden voordat ik morgenochtend naar Boedapest vertrek.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 08:51

Hmm, da's wel k u t,
En waarom weet ik niet dat je weggaat, voor hoe lang ga je weg? Clown (Heb je daar internet? Clown )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 08:51

Jammer dat je afgebeld hebt, eens moet de eerste keer zijn hoor. En als je eenmaal op de grote weg zit, zijn de wegen toch wel vrij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:39

Achja maar ik rijd nog niet zo lang echt auto, ik had gisteren al moeite met de wind. Ik ging steeds slingeren Nagelbijten / Gniffelen Ik moet mijn auto ook nog even goed leren kennen voordat ik echt met sneeuw en dergelijke op weg ga. Mss ga ik zondag nog even rijden als het allemaal lukt na Boedapest.

Hmm, ik heb het idd nooit verteld nee. Echt helemaal vergeten! Maar ik ben bang dat ik daar geen internet heb. Maar ik ben zaterdagavond weer terug *LOL* Ik zag gisteren dat het 18C was daar, hopelijk blijft het zo! Ik vertrek morgen wel van Eindhoven, ik moet dus om 06.45u op Zaandam zijn. Voordeel is wel dat we met een knalroze vliegtuig gaan Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:26

*LOL*

Zolang 't maar roze is. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:29

Hahaha idd. Je wil trouwens niet weten wat ik van het weekend heb gezien. Een knalroze cap met paars afgewerkt, echt over de top gewoon Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:31

Die sneeuw viel vanmorgen eigenlijk nog wel mee Beau, vond je het niet jammer dat je niet bent wezen rijden?

Er is overigens nog een nieuw Manegepaard erbij gekomen, een ruintje van 10 jaar, ook palomino, ook naam Yellow (wordt een beetje ingewikkeld zo). Heb hem Zondagmiddag in de les gezien, erg leuk ding, beetje kijkerig maar wel erg braaf.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:36

Weer een nieuwe, Evelien is op dreef. *LOL* Leuk joh, erg originele naam voor een palomino. Haha!