Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireentjuh schreef:jaa.. Tinkie weer naar huis!!![]()
![]()
Ik ben ook wel benieuwd hoe Evita reageerd, ik denk dat ze wel erg blij isze zal haar vast nog niet vergeten zijn
AnitaJoeri schreef:tuurlijk niet Ireen,Evita gaat rondedansje in stal maken,het wordt weer gewoon zwaan klef aan met die 2 paarden.
AnitaJoeri schreef:haha ik vrees het ergste voor die derde hoor Johnnie,maar zou wel leuk zijn met de derde erbij
maar zoals met Tinkie heb ik nooit eerder meegemaakt met een ander paard! dat ze bij het hek van de wei staan te wachten en hinneken tot de ander weer terug is.. wel mooi toch, zo'n paardenvriendschap 
Anusch heeft haar deze zomer een keer 's ochtends in het land zien liggen!
Maar gelukkig lag ze gewoon lekker te pitten
Ligt'ie plat in zijn stal
en iedereen die dat nog nooit heeft gezien maar afvragen of alles ok is met hem
hihi, wat moet Ingrid wel niet denken van je
Ik moet ff wat gaatjes bij laten maken in de strengen, die zijn veels te lang
Wil niet zelf aanklooien (is met nylon versterkt dus gaat niet met gewone gaatjestang)
ach...arme diddle nee laat maar dat doe ik hem niet aan
haha
) is wonder boven wonder nog redelijk heel... Beetje blauw voelende schouder, maar je ziet er niets van en ik kan het ding gewoon bewegen... Dus Beer moet er toch maar aan geloven vanmiddag...
Hihihi, wil wel raspen hoor (mag ik niet vijlen noemen van de cursusleider, hahahaha
) maar dan loopt ie op stompjes... Kan ook eh, apart zijn! Misschien gaat ie er nog wel beter van lopen...?